Kjetil Hagerup

Autorisasjon (1998)

Helsetorget DA Telefonnummer55 55 92 7055 55 92 ...
Vestre Torggt. 8 5015 Bergen
Kjetil Hagerup er en av 253 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Kjetil Hagerup

Duktig läkare och tar mig på allvar

Att möta den norska fastlegeordningen för förste gång var väldigt annorlunda från vårdcentralerna i Sverige. Jag fick byta 2 gånger för jag hamnade hon Kjetil som var duktig och effektiv. Han lyssnar alltid, är trevlig och seriös. Väldigt nöjd och om jag inte skulle flytta hade jag aldrig bytt fastlege igen.

Dyktig, lyttende og bruker tid hvis det trengs

Han har vært særdeles flink under utredelse av min kompliserte og sammensatte diagnose. Er ikke redd for å innrømme at han ikke vet alt og henviser da til spesialist. Var hos mange leger på Volvat over mange år som bare gav meg piller. Hagerup var den eneste som henviste til de rette spesialistene.

Særs bra

Har berre vore til han to gonger så langt men er rett og slett svært fornøgd. Faglig dyktig og seriøs.Kan vere effektiv og rask og kastar ikkje vekk mykje tid på småprat. Men det er også positivt for min del, eg går ikkje til legen for å snakke om veret. Han er likevel jovial og tillitvekkande.

Dårlig tid

Han er empatisk og lyttende, men har altfor lite tid. Skriver i journal i stedet for å være til stedet i samtalen.

Super

Han tar alle ting på alvor og gjør grundige undersøkelser for å finne ut av ting, og henviser gjerne videre om det er noe han ikke finner ut av. Beste legen jeg har hatt.