Lars Handeland

Sandviken Legesenter

Ladegårdsgaten 67 5033 Bergen
Lars Handeland er en av 235 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Lars Handeland

Følger tett opp om sykdomsbilde

Er en lege som er flink med å henvise til spesialtjenester når det er påkrevet. En lege som du kan stole på

Stoler 100%på min fastlege

Lars har fulgt meg godt opp og loset meg gjennom mange utfordringer i livet. Tipptopptommelopp for Lars 👍🏻☺️

Dyktig, effektiv og forståelsesfull.

Jeg har hatt Lars Handeland som fastlege gjennom samlivsbrudd, depresjon, langvarig sykdom, og andre problemer og føler meg bedre enn noen gang! :D
Han oppfatter det du sier, og jeg føler meg ivaretatt i hans travle hverdag.

Den beste legen jeg har hatt

Har hatt Handeland som fast lege i ca 10 år. Har beholdt han tross for at jeg har flyttet et stykke unna. Jeg har slitt endel opp igjennom og han er kjempe god på å følge opp. Spesielt når jeg opplevde en krise oppdaget jeg hvor godt det var at legen min kjente meg og at jeg kunne stole på han.Vet ikke hva jeg skulle gjort uten han på den tiden. Han er faglig dyktig og flink å finne tiltak og løsninger. Han er forståelsesfull og føler jeg kan ta opp det meste med han. Er så glad datteren min får han også til fastlege.

En enestående lege som anbefales!

Handeland har vært min families fastlege i 15 år, og da vi opplevde en livskrise for ca. 1 år siden, gikk han fra å være en dyktig lege, til å bli en enestående. Han hadde full oversikt over min sykehistorie, men også de ting jeg har fortalt ham opp igjennom årene, og stod ved meg gjennom vanskelighetene. Oppfølgingen av meg og familien min har bare vært helt utrolig, og han er kanskje den viktigste grunnen til at vi har klart oss så bra. Jeg kan ikke få rost Handeland nok, og jeg er utrolig takknemlig for å ha han som lege. Han har stilt opp når det virkelig gjaldt, vært tilgjengelig ved behov, og har visst hvilke grep som måtte tas til enhver tid.