Anders Linden Nyquist

Høvik Legesenter DA

2003

Ventetid

Se antatt ventetid før du kan få plass på legens liste

Høvik Legesenter DA
Sandvikveien 26 1363 Høvik
Tlf: 67 83 83 10 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Anders Linden Nyquist er en av 105 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Anders Linden Nyquist

Den perfekte fastlegen

Anders er utrolig kunnskapsrik og meget flink til å følge opp. Han er alltid i godt humør og tar seg alltid god til til å lytte. Gir gode råd hele veien og er rask med tilbakemeldinger. Er det behov for at man trenger en spesialistutredning, nøler han ikke med å lage henvisning. Han gir meg den tryggheten jeg trenger hele tiden. Jeg er så glad for å ha han som fastlege, så selv om jeg har flyttet til en kommune langt unna, har jeg behold ham som min fastlege. Ikke minst, er han nå blitt min families fastlege i tillegg. Jeg/vi kommer aldri til å bytte han ut, så lenge han er i sin praksis.

Beste fastlege!

Utrolig god oppfølging! Beste fastlegen. Følger opp med meldinger i PasientSky. Anbefales dersom du ønsker en fastlege som strekker seg ekstra langt for å finne ut hva som feiler deg.

Stort sett meget bra

Har slitt med helseangst i noen år, og har derfor tidvis vært mye hos legen. Dr. Nyquist må være en av de snilleste og mest empatiske menneskene jeg har møtt. Tar seg alltid veldig god tid, er utrolig forståelsesfull, serviceinnstilt og har god kunnskap.

Hvis jeg skal si noe negativt, så må det være at han kanskje burde satt ned foten litt tidligere, og kommunisert at mine plager hadde psykisk årsak, framfor å henvise til en rekke undersøkelser. Selv om det nok var gjort i beste mening, så kan det underbygge helseangst til en viss grad. Om dette er fordi han er litt faglig utrygg, eller om det var for å betrygge meg, er jeg i dag ikke 100% sikker på. Trolig det siste.

Noe annet som er litt negativt (ikke med legen, men med legesenteret) er at kvaliteten hos helsesekretærene er noe varierende. Hun ene (som er kona til en av legene som jobber der) er helt fantastisk. Men en annen fremstår sur og lite serviceinnstilt. Det er også tidvis lang ventetid på telefon.

Fantastisk lege som tar deg på alvor

Anders Nyquist er en fantastisk dyktig og empatisk lege som tar deg på alvor. Han har alltid tid til å lytte til hva du har å si og tar den tiden konsultasjonen trenger. Dette betyr at han kan være litt forsinket, men det er absolutt verd ventetiden. Han er alltid i ekstremt godt humør og kjenner pasientene sine godt. Han gjør alle undersøkelser grundig og slår opp eller ringer til sykehuset om han er i tvil.
Absolutt den beste fastlegen jeg har hatt!

Anders is a very professional and responsible doctor

Anders is a very professioinal and responsible doctor. I experienced Gallestone attack on Thursday and visited Anders on Friday. He received me with professional treatment. Later he sent me SMS on Saturday and E-message through hospital website on Tuesday for test results and remind me to keep good control of the development of the Symptoms... He really takes care of his patients. He is a great doctor.

God på veldig mange måter, men kanskje ikke psykiske lidelser?

Jeg hadde Anders som fastlege et par år, og var veldig fornøyd med at han var grundig, og tok seg svært god tid til å forklare.
Dessverre fikk jeg en psykisk sykdom som jeg opplevde som at han ikke tok på alvor, noe som gjorde at den "spiste opp" en lang periode av livet mitt før jeg til slutt fikk hjelp og ble frisk. Det er litt synd å tenke på at jeg kunne unngått å være syk så lenge, men samtidig forstår jeg at leger også bare er mennesker, og jeg kan overhodet ikke stille ham ansvarlig.

Lyttende

Ydmyk, ingen "gud" som kan alt.Flink til å sende deg videre.Møter pasienten som om det er pasienten som "eksperten" på egen kropp, anser seg selv som koordinator.Følger opp når han sier han skal gjøre det.Tilstede ved konsultasjoner.

En super lege!

Anders er en veldig flink lege, han bryr seg om pasientene sine, tar seg tid, og lytter. han er imøtekommende og sympatisk. Han er flink med barn, og de får en positiv opplevelse av å gå til legen. Tusen takk Anders!

Fantastisk lege!

Han virker genuint interessert i oss og vår helse, og i sitt fag - jeg føler vi får det "lille ekstra" av han. Han tar seg god tid til oss i familien, og sender oss videre til spesialister om det trengs. Om han ikke kan ta oss inn når vi er syke, er alltid en av de andre hyggelige og dyktige legene på legekontoret som har tid til oss, enten samme dag eller dagen etter. Hun unge blonde (ung og ung hun har voksne barn) og hun mørke damen med brune øyne i resepsjonen som har jobbet der i flere år er kjempe hyggelige!

Faglig dyktig

Fantastisk!
Man blir tatt på alvor, i fokus, føler ikke timelisters tidspress. Legen er saklig, løsningsorientert og konkret. Faglig oppdatert, empatisk, Man føler seg som den eneste pasient i verden.

Dyktig og flink fastlege - som tar godt vare på sine pasienter

Denne fastlegen kan anbefales! Ikke rart han har full liste.
Han tar seg tid til å bistå og følger godt opp sine pasienter. Alltid blid og fornøyd.
Kan anbefales.

Hyggelig, men umulig å komme til på kort varsel

En hyggelig kar, men med for mange pasienter. Alltid for travel og det er vanskelig å få time på kort varsel, så man ender opp hos de av hans kolleger som bruker ettermiddagstimer for å ta bort køene.