Anders Linden Nyquist

Høvik Legesenter DA

2003

Høvik Legesenter DA Telefonnummer67 83 83 1067 83 83 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Sandvikveien 26 1363 Høvik
Anders Linden Nyquist er en av 109 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Anders Linden Nyquist

Beste og dyktigste legen jeg har vært borte i og jeg har vært igjennom mange dyktige leger

Anders tar seg tid å høre på deg, men du føler at du blir tatt på alvor, og om han ønsker å snakke med en spesialist så gjør han det, men fått redusert kraftig på mine medisiner samt han er dyktigste på psykisk sykdommer jeg har vært borti av leger. Jeg sliter med 2 sjeldene sykdommer som gjør at jeg har kraftig redusert livskvalitet. Han forstår når han må gjøre hva. Meget rask på pasientsky.

Ikke god på psykiske plager

Jeg hadde Nyquist som lege noen år, og var veldig fornøyd med hjelp etter mindre skader o.l. Da jeg etter en ulykke ble stadig mer nedstemt, og forsøkte å ta dette opp og få råd til hva jeg skulle gjøre, fikk jeg ingen respons. Nedstemtheten utviklet seg de neste to årene til en depresjon på grensen til alvorlig, og jeg fikk til slutt fantastisk hjelp og medisiner hos Volvat. Jeg ble da raskt bedre, men dette var etter flere år med en forferdelig vond depresjon, som jeg burde ha fått hjelp til da jeg ba om dette i begynnelsen. Anders Nyquist er som sagt helt sikkert god på vanlige, fysiske plager, men jeg håper ikke andre personer må lide unødvendig lenge fordi han ikke tar tak i, og ser alvoret i, psykiske sykdommer.

Dedikert, blid og dyktig

Min familie har hatt Anders som lege i 15 år. Vi har tre barn fra 12-17 og er to voksne.

Anders er den perfekte fastlege. Når du får time hos ham, er han forberedt og kommer kanskje med et spørsmål om hvordan det gikk med det man var der for forrige gang. Han tar det du kommer med seriøst og får deg til å føle deg vel. Det kommer alltid noe ut av å gå til Anders, enten at du får en henvisning til en spesialist eller et tips om en behandler du kan gå til (feks fysioterapeut) eller medisiner du kan ta.

Anders er blid, interessert og faglig sterk. Alle burde hatt en fastlege som ham. Heldige oss!

Den perfekte fastlegen

Anders er utrolig kunnskapsrik og meget flink til å følge opp. Han er alltid i godt humør og tar seg alltid god til til å lytte. Gir gode råd hele veien og er rask med tilbakemeldinger. Er det behov for at man trenger en spesialistutredning, nøler han ikke med å lage henvisning. Han gir meg den tryggheten jeg trenger hele tiden. Jeg er så glad for å ha han som fastlege, så selv om jeg har flyttet til en kommune langt unna, har jeg behold ham som min fastlege. Ikke minst, er han nå blitt min families fastlege i tillegg. Jeg/vi kommer aldri til å bytte han ut, så lenge han er i sin praksis.

Beste fastlege!

Utrolig god oppfølging! Beste fastlegen. Følger opp med meldinger i PasientSky. Anbefales dersom du ønsker en fastlege som strekker seg ekstra langt for å finne ut hva som feiler deg.