Anders Linden Nyquist

Sandvikveien 26 1363 Høvik
Anders Linden Nyquist er en av 104 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Anders Linden Nyquist

Beste fastlege!

Utrolig god oppfølging! Beste fastlegen. Følger opp med meldinger i PasientSky. Anbefales dersom du ønsker en fastlege som strekker seg ekstra langt for å finne ut hva som feiler deg.

Stort sett meget bra

Har slitt med helseangst i noen år, og har derfor tidvis vært mye hos legen. Dr. Nyquist må være en av de snilleste og mest empatiske menneskene jeg har møtt. Tar seg alltid veldig god tid, er utrolig forståelsesfull, serviceinnstilt og har god kunnskap.

Hvis jeg skal si noe negativt, så må det være at han kanskje burde satt ned foten litt tidligere, og kommunisert at mine plager hadde psykisk årsak, framfor å henvise til en rekke undersøkelser. Selv om det nok var gjort i beste mening, så kan det underbygge helseangst til en viss grad. Om dette er fordi han er litt faglig utrygg, eller om det var for å betrygge meg, er jeg i dag ikke 100% sikker på. Trolig det siste.

Noe annet som er litt negativt (ikke med legen, men med legesenteret) er at kvaliteten hos helsesekretærene er noe varierende. Hun ene (som er kona til en av legene som jobber der) er helt fantastisk. Men en annen fremstår sur og lite serviceinnstilt. Det er også tidvis lang ventetid på telefon.

Fantastisk lege som tar deg på alvor

Anders Nyquist er en fantastisk dyktig og empatisk lege som tar deg på alvor. Han har alltid tid til å lytte til hva du har å si og tar den tiden konsultasjonen trenger. Dette betyr at han kan være litt forsinket, men det er absolutt verd ventetiden. Han er alltid i ekstremt godt humør og kjenner pasientene sine godt. Han gjør alle undersøkelser grundig og slår opp eller ringer til sykehuset om han er i tvil.
Absolutt den beste fastlegen jeg har hatt!

Anders is a very professional and responsible doctor

Anders is a very professioinal and responsible doctor. I experienced Gallestone attack on Thursday and visited Anders on Friday. He received me with professional treatment. Later he sent me SMS on Saturday and E-message through hospital website on Tuesday for test results and remind me to keep good control of the development of the Symptoms... He really takes care of his patients. He is a great doctor.

God på veldig mange måter, men kanskje ikke psykiske lidelser?

Jeg hadde Anders som fastlege et par år, og var veldig fornøyd med at han var grundig, og tok seg svært god tid til å forklare.
Dessverre fikk jeg en psykisk sykdom som jeg opplevde som at han ikke tok på alvor, noe som gjorde at den "spiste opp" en lang periode av livet mitt før jeg til slutt fikk hjelp og ble frisk. Det er litt synd å tenke på at jeg kunne unngått å være syk så lenge, men samtidig forstår jeg at leger også bare er mennesker, og jeg kan overhodet ikke stille ham ansvarlig.