Anders Linden Nyquist

Autorisasjon (2003)

Anders Linden Nyquist er en av 128 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Anders Linden Nyquist

Imøtekommende og trygg

Interessert, flink til å lytte og alltid villig til å gjøre hva som er mulig for pasienten sin. Anders er alltid blid og hyggelig.
[Navn fjernet av moderator]

Den beste fastlegen

Nyquist er helt enkelt den beste fastlegen jeg noen gang har hatt. Så utrolig imøtekommende, rolig, varm og kunnskapsrik. Lett å få time, super tilgjengelig på pasientsky. Kan gjerne ringe kl. 21 på kvelden for å si at prøvene var fine, fordi han vet du er nervøs. Trygg og veldig fin lege, føler at Han både ser meg og kjenner meg, godt. Anbefales på det sterkeste!

Ekstremt bra

Veldig grundig, henviser videre ved behov. Gode forklaringer. Kunnskapsrik. Tilgjengelig ut av en annen verden, får svar på e-konsultasjoner i helgen og sent på kvelden. Viser dedikasjon til jobben sin på en måte jeg ikke visste var mulig (og jeg jobber mye selv)

Fantastisk menneske og lege

Anders er positiv, hjelpsom, hyggelig og svært interessert i sitt yrke og det er nesten synd at jeg ikke er syk oftere slik at jeg kunne truffet han hele tiden.
Beste legen i verden!!

Komplett!

Dr Nyquist har hatt en ubeskrivelig betydning for meg personlig. Gjennom et meget komplekst alvorlig sykdomsbildet, både fysisk/ psykisk, over mange år, har han levert langt over hva jeg kunne drømme om , fra helsevesenet generelt.
Rett og slett, ingen over, ingen på siden, for mitt liv.
En gave , av en fastlege!