Anders Linden Nyquist

Autorisasjon (2003)

Anders Linden Nyquist er en av 128 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Anders Linden Nyquist

Trygg og kunnskapsrik

Får alltid god og målrettet hjelp og oppfølging. I tillegg meget kunnskapsrik og behagelig!
Sender meg videre når det er behov.
Dette gjør meg meget trygg med han som fastlege🙂

Trygg og kunnskapsrik

En får med en gang når en blir mottatt, følelsen av at han er genuint opptatt av hva han kan gjøre for at en skal bli bra av det en måtte ha av problemer.
Han tar seg grundig tid til å høre på hva en føler, og gir en grundig forklaring på hvorfor tingene er som de er, og hva en kan gjøre for å rette opp feil og mangler.
En super doktor !

Beste fastlegen jeg har hatt

Anders Nyquist er den beste fastlegen jeg har hatt. Jeg er så glad for at han er min fastlege. Han tar psykiske og fysiske problemer på alvor. Han er seriøs, begavet og veldig omsorgsfull. Jeg anbefaler han på det sterkeste. Jeg sliter med psykisk lidelse og er i full jobb. Anders Nyquist følger meg grundig opp etter endt psykolog behandling. Han er tilgjengelig på pasientsky og det har hendt at han har svart meg selv på en søndag. Det er som regel ventetid på oppsatt time -med mindre det haster, men det er fordi han virkelig tar seg tid til hver pasient. Jeg har og anbefalt og skrytt av han til familie og venner.

Beste fastlegen!

Dr Anders Nyquist er den beste legen jeg har hatt. Han er utrolig flink til å lytte å hjelpe til med alle plager, både fysiske og psykiske. Tar seg alltid god tid og følger opp som avtalt. Rask på Patientsky. Så takksam for å ha han som min fastlege.

Nysgjerrig og interessert

Jeg har gått til Dr. Nyquist i mer enn 10 år og må berømme han for hans enestående interesse for meg som pasient. Han virker genuint opptatt og interessert i sine pasienter og er meget løsningsorientert i sin tilnærming til alle typer utfordringer. Han skal også berømmes for sitt gode humør og personlige engasjement. En fantastisk flott fastlege. Rask tilbakemelding via Pasientsky