Anders Linden Nyquist

Autorisasjon (2003)

Anders Linden Nyquist er en av 128 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Anders Linden Nyquist

ivrig opptatt av pasienten sin

særdeles interessert i sin pasients alle sider, er super hyggelig og omtenksom, tar imot meg som en god venn og viser omsorg og optimisme, gir seg god tid til å høre og spørre, en ideell fastlege er han og en god arvtaker etter Imre Hercz

En lege til å stole på!

Dr. Anders Nyquist er en lege jeg føler meg veldig trygg med. Lyttende, evaluerende, kunnskapsrik, etc. Jeg ønsker å være en "bidragsyter" i samfunnet, og gjennom mange år var det Anders Nyquist som fant belansen slik at jeg kunne fortsette i arbeidslivet, og ikke bli trygdet. Takk!

Svært faglig dyktig og sympatisk lege

Anders Nyquist er den beste legen jeg har hatt. Seriøs, lyttende og grundig. Jeg er trygg på hans faglige kunnskaper, han følger også opp svært raskt på PasientSky. Jeg er svært heldig som har ham som fastlege!🌹🏅

Beste og dyktigste legen jeg har vært borte i og jeg har vært igjennom mange dyktige leger

Anders tar seg tid å høre på deg, men du føler at du blir tatt på alvor, og om han ønsker å snakke med en spesialist så gjør han det, men fått redusert kraftig på mine medisiner samt han er dyktigste på psykisk sykdommer jeg har vært borti av leger. Jeg sliter med 2 sjeldene sykdommer som gjør at jeg har kraftig redusert livskvalitet. Han forstår når han må gjøre hva. Meget rask på pasientsky.

Ikke god på psykiske plager

Jeg hadde Nyquist som lege noen år, og var veldig fornøyd med hjelp etter mindre skader o.l. Da jeg etter en ulykke ble stadig mer nedstemt, og forsøkte å ta dette opp og få råd til hva jeg skulle gjøre, fikk jeg ingen respons. Nedstemtheten utviklet seg de neste to årene til en depresjon på grensen til alvorlig, og jeg fikk til slutt fantastisk hjelp og medisiner hos Volvat. Jeg ble da raskt bedre, men dette var etter flere år med en forferdelig vond depresjon, som jeg burde ha fått hjelp til da jeg ba om dette i begynnelsen. Anders Nyquist er som sagt helt sikkert god på vanlige, fysiske plager, men jeg håper ikke andre personer må lide unødvendig lenge fordi han ikke tar tak i, og ser alvoret i, psykiske sykdommer.