Siren Haugland

Autorisasjon (1990)

Danmarksplass Legesenter AS Telefonnummer55 59 61 3055 59 61 ...
Pb 2346 Solheimsviken, Fjøsangerveien 51 5824 Bergen
Siren Haugland er en av 253 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Siren Haugland

Fantastisk lege! Varm, klok og kunnskapsrik

Dr Haugland er en fantastisk lege jeg anbefaler på det varmeste. Jeg har gått til henne i vel 3 år nå, og jeg drar alltid fra legekontoret med en god følelse. Hun lytter og tar meg på alvor. Hun har alltid funnet løsninger på mine plager og gir gode råd.

Siren bryr seg virkelig om sine pasienter og tar seg alltid god tid til meg når jeg kommer.
Da jeg for en stund tilbake hadde en liten akutt hendelse, var hun rask på telefonen sent på kvelden og ringte og ordnet henvisning med det samme. Jeg føler meg veldig trygg med Siren som min fastlege.

Trygg, kunnskapsrik og beste fastlegen man kan ha

Fantastisk lege! Varm, trygg og kunnskapsrik. Hun tar seg alltid tid om man har time på kontoret, svarer på henvendelser elektronisk og henviser videre ved behov for det.

Fantastisk fastlege

Siren er en helt fantastisk fastlege og omsorgsfull person. Føler meg alltid ivaretatt når jeg er hos henne.

Trygg, kunnskapsrik, tar seg tid

Siren er virkelig den beste fastlegen jeg har hatt. Hun tar pasienten på alvor, forklarer godt og er trygg og kunnskapsrik. Virkelig fantastisk!

En fantastisk lege

Er utrolig fornøyd med Siren som fastlege. Oppleves som trygg og kunnskapsrik, og er en varm og hyggelig person å komme til. Er effektiv men tar seg den tiden som trengs når du er på kontoret, og er kjapp i tilbakemeldinger og med prøvesvar i etterkant av timer.