Siren Haugland

Danmarksplass Legesenter DA

1990

Ventetid

Se antatt ventetid før du kan få plass på legens liste

Danmarksplass Legesenter DA
Fjøsangerveien 51, Pb 2346 Solheimsviken 5824 Bergen
Tlf: 55 59 61 30 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Siren Haugland er en av 240 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Siren Haugland

Seriøs og lyttende

Har bare gode erfaringer med Siren som fastlege. God oppfølging etter hvert besøk og tar alle seriøst. Utfører alle oppgaver med stødig hånd. Gir god informasjon og svarer gjerne på spørsmål. Kan ikke gjøre annet enn å skryte av henne. Beste fastlegen jeg har møtt!

Flink fastlege

Jeg har flyttet fra Bergen, men det tok ett år før jeg klarte å bytte fastlege. Jeg springer ikke ned dørene på legekontoret, men de gangene jeg har vært der blir du sett og hørt, meget god pasientkommunikasjon. Kan være noe ventetid før time, men dette vet jeg skyldes at hun tar seg tid til pasienten hun har på kontoret. Jeg får den tiden jeg trenger og da er det greit at pasientene før også får det. Noe ventetid for å få time. Konklusjon: en fantastisk lege som jeg absolutt anbefaler.

Veldig flink lege

Hun tar pasienten veldig seriøs. Hun følger meg opp og tar symptomer på alvor. Utfører mye tjenester.

En lege du håper aldri slutter

Haugland lytter alltid svært aktivt og forsøker alltid å løse de utfordringene du har. Hun henviser gjerne videre dersom hun føler hun ikke er god nok til det du ber om. Man føler at hun bryr seg når hun lytter, og tar alle saker alvorlig. Hun er smilende og vennlig og forsøker å følge med på livet ditt ellers, i den grad det er mulig. Kort ventetid.

Svært dyktig lege

Har hatt Siren Haugland som fastlege i over femten år, og er svært fonøyd. En svært dyktig og kunnskapsrik lege, og er helt uovertruffen. Hun tar seg allltid tid til å være grundig, uansett om hun er forsinket. Og når hun er forsinket, er det heilt greit å vente, for da vet mjeg at andre får like god hjelp som meg.

Beste legen jeg har hatt

Alltid omsorgsfull, interessert og memneskelig. Meget kunnskapsrik. Takknemlig for å ha en så god fastlege, og glad for st det har vært Siren Haugland når det har vært alvorlige problemstillinger.

Beste fastlegen i Bergen

Siren er ett fantastisk menneske som du får følelsen av at virkelig bryr seg. Hun tar seg virkelig tid til deg, og det gjelder alle, derfor blir det noen ganger litt ekstra ventetid før du kommer inn, men det er vel verdt ventetiden.

Anbefales!!

Har aldri vært så fornøyd med en lege før. Siren lytter og tar seg god tid til meg hver gang! Hun passer alltid på at jeg går derfra med tilfredsstillende svar på det jeg lurer på. Anbefales på det sterkeste! :)

Veldig god fastlege

Viser interesse, har god tid og følger opp eller henviser videre dersom hun ikke kan hjelpe med problemer.

Den beste legen jeg noen gang har gått til!

Hos Sirene Haugland blir du tatt hånd om faglig og mennesklig på en måte som gir deg en slik fantastisk følelse av at du betyr noe. Hun bryr seg og følger deg opp på en fantastisk måte. For Helsevesenet er hun et fyrtårn som andre leger godt kan se opp til i måten hun tar hånd om pasientene sine. Det er vanskelig med ord å beskrive den omtanken hun viser men det får det til å glede deg når du trenger å gå til lege.
Hennes omtanke virker helbredende på min helse og ikke minst føler jeg meg så trygg av hennes vurderinger da de blir nøye fulgt opp.

Kjempefornøyd !

Hun er genuin, nøyaktig og en dyktig lege. Jeg føler hun alltid har full oversikt og mye kunnskap, hun følger opp for å høre hvordan det går etter et legebesøk og jeg føler hun er oppriktig opptatt av mitt ve og vel. Det er ingenting jeg savner hos Siren som lege og skulle ønske flere innen helsepersonell var som henne.

Beste legen jeg har hatt

Har Siren som fastlege og jeg kunne ikke vært mer fornøyd! Hun lytter og kommer med gode råd. Hun bruker god tid og hun er veldig dyktig faglig. Kommer til å ha henne som fastlege så lenge det er mulig.

Den beste legen jeg har hatt

Siren er bare helt fantastisk!!! Jeg har aldri følt meg så sett og hørt som når jeg har vært hos henne. Jeg er student i Bergen og skal bare bo her i 3 år, så det frister å fly til Bergen bare for å kunne beholde henne som fastlege så lenge hun holder på!

Beste legen jeg noen gang har hatt!

Siren er helt fantastisk ! Hun viser at hun virkelig bryr seg om ditt ve og vel som pasient, og har utrolig mye kunnskap! Helt fantastisk ! Anbefales på det sterkeste!

Den best tenkelige lege!

Siren er til å anbefale på det sterkeste. Jeg gleder meg hver gang jeg skal til henne! Hun bryr seg virkelig om sine pasienter! En gang ringte hun meg noen dager etter jeg var der, fordi hun kom på enda mer informasjon om hva vi hadde snakket om. Jeg kunne ikke vært mer fornøyd! Siren er best, ingen protest!

Siren er gull!

Hun lytter, ser hele deg, har tillit og er faglig dyktig. Jeg er så takknemlig for å ha Siren Haugland som fastlege og gir henne ikke fra meg før jeg må :-)

Beste fastlege jeg har hatt

Jeg liker hun veldig godt. Hun er veldig god å lytte og det ser alltid ut at hun husker sine pasienter selvom vi står jo 800 stk på listen. Hun tar ting på alvor og det er lett å få seg en time. Trenger ikke å vente på telefonen mer enn 2-3 minutter. Hun bruker nok tid på meg og jeg får alltid svar på mine spørsmål. Jeg er meget fornøyd.

Veldig god og flink lege

Har veldig god kontant med legen Haugland, veldig flink til å kommunisere, rask og ordentlig lege. Er veldig fornøyd med henne. Hun forstår meg alltid og kan alltid hjelpe meg og gjør sitt beste.

Flytter hun, flytter jeg med..

Den beste legen jeg har møtt. Virkelig seriøs i jobben, lytter og henviser videre om nødvendig. Svært faglig dyktig, trygg på egen kompetanse og er ærlig. Ser mennesket i sin helhet og lett å prate med. Er privilegert som har henne til fastlege.

Lege til å stole på

Har brukt henne mye det siste året pga forskjellige plager og problemer. Hun lytter alltid bra etter på hva jeg har og si og har en god hukommelse på min sykdomshistorie. God oppfølging og man føler at man blir tatt på alvor uavhengig av hvor bagateliserende problemet kan være. Anbefales på det varmeste.