Siren Haugland

Tlf: 55 59 61 30 – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Siren Haugland er en av 240 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Siren Haugland

eksepsjonell

Dettte er virkelig en fast lege som vet hvordan hun skal behandle mennesker, samtidig som hun er genuint opptatt av og finne ut hva som feiler deg. Er hun i tvil så henviser hun videre til spesialist. De flest fastleger kunne lære mye av denne legen. Finner ikke bedre leger , å det er ferdig snakket :)

Dyktig

Siren tar seg alltid god tid til deg som pasient. Er hun i tvil, henviser hun deg videre. Du vet hun ikke går utover sin kompetanse. Vi har hatt henne i 17år og gruer oss til vimå bytte.

Rett og slett fantastisk!

Fantastisk dame som alltid tar seg tid og bryr seg om det som plager deg. Spør alltid om det er noe annet og tar alltid blodprøver for å se at alt er som det kan. Hadde det ikke vært at jeg hadde flyttet hadde jeg aldri byttet!

Dyktig

Jeg er veldig glad for å ha Siren til fastlege. Hun tar seg god tid til pasientene og tar deg alltid på alvor. Hun er flink å forklare ting og er nøye på å følge opp. Hun svarer gjerne på spørsmål langt etter arbeidstid og hun ringer gjerne angående prøveresultater.

Seriøs og lyttende

Har bare gode erfaringer med Siren som fastlege. God oppfølging etter hvert besøk og tar alle seriøst. Utfører alle oppgaver med stødig hånd. Gir god informasjon og svarer gjerne på spørsmål. Kan ikke gjøre annet enn å skryte av henne. Beste fastlegen jeg har møtt!