Siren Haugland

Tlf: 55 59 61 30 – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Siren Haugland er en av 240 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Siren Haugland

Dyktig

Siren tar seg alltid god tid til deg som pasient. Er hun i tvil, henviser hun deg videre. Du vet hun ikke går utover sin kompetanse. Vi har hatt henne i 17år og gruer oss til vimå bytte.

Rett og slett fantastisk!

Fantastisk dame som alltid tar seg tid og bryr seg om det som plager deg. Spør alltid om det er noe annet og tar alltid blodprøver for å se at alt er som det kan. Hadde det ikke vært at jeg hadde flyttet hadde jeg aldri byttet!

Dyktig

Jeg er veldig glad for å ha Siren til fastlege. Hun tar seg god tid til pasientene og tar deg alltid på alvor. Hun er flink å forklare ting og er nøye på å følge opp. Hun svarer gjerne på spørsmål langt etter arbeidstid og hun ringer gjerne angående prøveresultater.

Seriøs og lyttende

Har bare gode erfaringer med Siren som fastlege. God oppfølging etter hvert besøk og tar alle seriøst. Utfører alle oppgaver med stødig hånd. Gir god informasjon og svarer gjerne på spørsmål. Kan ikke gjøre annet enn å skryte av henne. Beste fastlegen jeg har møtt!

Flink fastlege

Jeg har flyttet fra Bergen, men det tok ett år før jeg klarte å bytte fastlege. Jeg springer ikke ned dørene på legekontoret, men de gangene jeg har vært der blir du sett og hørt, meget god pasientkommunikasjon. Kan være noe ventetid før time, men dette vet jeg skyldes at hun tar seg tid til pasienten hun har på kontoret. Jeg får den tiden jeg trenger og da er det greit at pasientene før også får det. Noe ventetid for å få time. Konklusjon: en fantastisk lege som jeg absolutt anbefaler.