Siren Haugland

Danmarksplass Legesenter DA

1990

Danmarksplass Legesenter DA Telefonnummer55 59 61 3055 59 61 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Fjøsangerveien 51 5054 Bergen
Siren Haugland er en av 240 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Siren Haugland

Du finner aldri bedre lege

Du vil aldri finne bedre lege. Hun lytter og er meget dyktig faglig. Hun gir rask tilbakemelding og er forståelsesfull

Beste legen du kan få!

Jeg har hatt Siren som fastelege i mange år, og jeg kunne virkelig ikke fått en bedre lege enn hun! Hun tar seg god tid til deg og lytter til det du har å si, og har kunnskaper om alt mulig. Jeg har fått så mye god hjelp opp igjennom som jeg ikke kunne vært foruten. Ikke stuss hvis du lurer på om du skal velge henne!

eksepsjonell

Dettte er virkelig en fast lege som vet hvordan hun skal behandle mennesker, samtidig som hun er genuint opptatt av og finne ut hva som feiler deg. Er hun i tvil så henviser hun videre til spesialist. De flest fastleger kunne lære mye av denne legen. Finner ikke bedre leger , å det er ferdig snakket :)

Dyktig

Siren tar seg alltid god tid til deg som pasient. Er hun i tvil, henviser hun deg videre. Du vet hun ikke går utover sin kompetanse. Vi har hatt henne i 17år og gruer oss til vimå bytte.

Rett og slett fantastisk!

Fantastisk dame som alltid tar seg tid og bryr seg om det som plager deg. Spør alltid om det er noe annet og tar alltid blodprøver for å se at alt er som det kan. Hadde det ikke vært at jeg hadde flyttet hadde jeg aldri byttet!