Siren Haugland

Autorisasjon (1990)

Siren Haugland er en av 240 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Siren Haugland

Profesjonell og trygg

Hun er alltid veldig tilstede under timene, lytter og er trygg! Man får svar raskt, dersom man trenger det, og hun er svært tilgjengelig. Den beste fastlegen jeg har hatt!

Verdens beste lege!!

Siren er en helt fantastisk lege! Jeg har hatt legeskrekk siden jeg var liten, men den forsvant da jeg møtte Siren. Tar seg alltid tid, lytter, kommer med gode råd å henviser videre. Håper Siren aldri slutter som lege, hun er ikke bare en fantastisk lege men en fantastisk person også! Kunne ikke blitt mer fornøyd med henne.

Fantastisk dyktig lege

Siren er en hyggelig og dyktig lege. Hun tar seg alltid tid til å svare på spørsmål jeg måtte ha og jeg føler meg alltid ivaretatt. Jeg har også (ved et alvorlig tilfelle) opplevd å få konsultasjon etter stengetid. Siren virker å bry seg veldig om sine pasienter. Om vinteren kan det ta noe tid å få legetime for "mindre alvorlige sykdommer", men ventetiden er absolutt verdt det for så profesjonell behandling. Tusen takk!

Dyktig lege som tar deg seriøst

Hadde Siren som fastlege mellom i ca. fire år - måtte bytte da jeg flyttet til Trondheim. Veldig fornøyd, og opplevde at hun tok meg seriøst, til og med når jeg selv var skeptisk til meg selv (om det gir mening). Skulle jeg flytte tilbake til Bergen igjen håper jeg på å få bytte tilbake.

Det finnes ikke ord som beskriver hvor flott lege hun er!

Jeg var så heldig å få tildelt Siren som lege sa jeg flyttet til Bergen, og hadde hatt hun livet ut om jeg ikke hadde flyttet tilbake til Østlandet! Hun fulgte opp, lyttet, og gjorde alt for å finne ut hva problemet var. Hun brydde seg på et personlig plan, og hun ringte til og med kveldstid for å høre hvordan det gikk! Siren kan anbefales på det aller sterkeste! Hun er en helt fantastisk og eksepsjonell lege!