Siren Haugland

Danmarksplass Legesenter

1990

Danmarksplass Legesenter Telefonnummer55 59 61 3055 59 61 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Fjøsangerveien 51 5054 Bergen
Siren Haugland er en av 240 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Siren Haugland

Det finnes ikke ord som beskriver hvor flott lege hun er!

Jeg var så heldig å få tildelt Siren som lege sa jeg flyttet til Bergen, og hadde hatt hun livet ut om jeg ikke hadde flyttet tilbake til Østlandet! Hun fulgte opp, lyttet, og gjorde alt for å finne ut hva problemet var. Hun brydde seg på et personlig plan, og hun ringte til og med kveldstid for å høre hvordan det gikk! Siren kan anbefales på det aller sterkeste! Hun er en helt fantastisk og eksepsjonell lege!

Enestående.

Et hyggelig menneske og kunnskapsrik. Håper jeg kan ha henne som fastlege i mange år til.Hun er ryddig og gir gode råd. Hun tar blodprøvene selv å er usedvanlig flink til å stikke. Alt i alt meget god Lege og person.

Trygg og kunnskapsrik

Siren er en fantastisk lege, hun bryr seg virkelig om pasientene sine. Er forståelsesfull og tar seg tid til meg, god å snakke med. Den aller beste legen jeg har hatt.

Utrolig dyktig og kunnskapsrik

Følger opp på en fantastisk måte.
Hun bryr seg om pasienten og er kunnskapsrik. Du merker at hun leser seg opp og er hele tiden oppdatert.
Fantastisk .

En lege som virkelig lytter

Veldig fornøyd med ha Siren Haugland som fast lege i 2 år!

Måtte bytte endel og gå gjennom en rekke sløve og useriøse leger som skulle lagt ned praksis for lenge siden. Slet med kraftig angst, depresjon og søvnproblemer men dette var for vanskelig for de fleste fast legene å løse. Helt til jeg kom til lege Haugland.

Hun tok seg god tid og lyttet på alt som hadde bygget seg opp etter jeg ikke hadde fått hjelp. Samt et hals problem og oppstøt jeg hadde fått som følge av stress og angst på jobben. Hun ga meg noe for å lindre plagene, hjelpe å sove, samt dempe angsten og det har hjulpet meg masse!

Kan ikke få sagt med ord hvor takknemlig jeg er for at hun tar alle sine pasienter på alvor uansett hvor synlige eller ikke plager.

Anbefales på det sterkeste! 🤗