Siren Haugland

Danmarksplass Legesenter

1990

Danmarksplass Legesenter Telefonnummer55 59 61 3055 59 61 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Fjøsangerveien 51 5054 Bergen
Siren Haugland er en av 239 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Siren Haugland

En lege som virkelig lytter

Veldig fornøyd med ha Siren Haugland som fast lege i 2 år!

Måtte bytte endel og gå gjennom en rekke sløve og useriøse leger som skulle lagt ned praksis for lenge siden. Slet med kraftig angst, depresjon og søvnproblemer men dette var for vanskelig for de fleste fast legene å løse. Helt til jeg kom til lege Haugland.

Hun tok seg god tid og lyttet på alt som hadde bygget seg opp etter jeg ikke hadde fått hjelp. Samt et hals problem og oppstøt jeg hadde fått som følge av stress og angst på jobben. Hun ga meg noe for å lindre plagene, hjelpe å sove, samt dempe angsten og det har hjulpet meg masse!

Kan ikke få sagt med ord hvor takknemlig jeg er for at hun tar alle sine pasienter på alvor uansett hvor synlige eller ikke plager.

Anbefales på det sterkeste! 🤗

Du finner aldri bedre lege

Du vil aldri finne bedre lege. Hun lytter og er meget dyktig faglig. Hun gir rask tilbakemelding og er forståelsesfull

Beste legen du kan få!

Jeg har hatt Siren som fastelege i mange år, og jeg kunne virkelig ikke fått en bedre lege enn hun! Hun tar seg god tid til deg og lytter til det du har å si, og har kunnskaper om alt mulig. Jeg har fått så mye god hjelp opp igjennom som jeg ikke kunne vært foruten. Ikke stuss hvis du lurer på om du skal velge henne!

eksepsjonell

Dettte er virkelig en fast lege som vet hvordan hun skal behandle mennesker, samtidig som hun er genuint opptatt av og finne ut hva som feiler deg. Er hun i tvil så henviser hun videre til spesialist. De flest fastleger kunne lære mye av denne legen. Finner ikke bedre leger , å det er ferdig snakket :)

Dyktig

Siren tar seg alltid god tid til deg som pasient. Er hun i tvil, henviser hun deg videre. Du vet hun ikke går utover sin kompetanse. Vi har hatt henne i 17år og gruer oss til vimå bytte.