Siren Haugland

Fjøsangerveien 51, Pb 2346 Solheimsviken 5824 Bergen
Siren Haugland er en av 235 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Siren Haugland

Flink fastlege

Jeg har flyttet fra Bergen, men det tok ett år før jeg klarte å bytte fastlege. Jeg springer ikke ned dørene på legekontoret, men de gangene jeg har vært der blir du sett og hørt, meget god pasientkommunikasjon. Kan være noe ventetid før time, men dette vet jeg skyldes at hun tar seg tid til pasienten hun har på kontoret. Jeg får den tiden jeg trenger og da er det greit at pasientene før også får det. Noe ventetid for å få time. Konklusjon: en fantastisk lege som jeg absolutt anbefaler.

Veldig flink lege

Hun tar pasienten veldig seriøs. Hun følger meg opp og tar symptomer på alvor. Utfører mye tjenester.

En lege du håper aldri slutter

Haugland lytter alltid svært aktivt og forsøker alltid å løse de utfordringene du har. Hun henviser gjerne videre dersom hun føler hun ikke er god nok til det du ber om. Man føler at hun bryr seg når hun lytter, og tar alle saker alvorlig. Hun er smilende og vennlig og forsøker å følge med på livet ditt ellers, i den grad det er mulig. Kort ventetid.

Svært dyktig lege

Har hatt Siren Haugland som fastlege i over femten år, og er svært fonøyd. En svært dyktig og kunnskapsrik lege, og er helt uovertruffen. Hun tar seg allltid tid til å være grundig, uansett om hun er forsinket. Og når hun er forsinket, er det heilt greit å vente, for da vet mjeg at andre får like god hjelp som meg.

Beste legen jeg har hatt

Alltid omsorgsfull, interessert og memneskelig. Meget kunnskapsrik. Takknemlig for å ha en så god fastlege, og glad for st det har vært Siren Haugland når det har vært alvorlige problemstillinger.