Axel Heienberg

Autorisasjon (1982)

Axel Heienberg er en av 253 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Axel Heienberg

Kunnskapsrik

Effektiv og jordnær. Rolig og søkende etter signal som kan øke forståelse for problemet jeg har, og se dette i en større sammenheng, før han konkluderer og kommer med sin anbefaling.

Den beste fastlegen

Jeg har hatt Heienberg som fastlege siden jeg var 15 år. Altså i over 25 år.
Han tar meg alltid på alvor og er en svært god fastlege.
3 barn er også født etter oppfølging hos Heienberg. Har bare godt å si.

Dyktig lege med grundige tilbakemeldingar

Axel Heienberg er ein god lege på alle vis. For meg er ein god lege ein som er imøtekomande, tek deg på alvor, har tid til å lytta og som forklarar godt ymse helsespørsmål. Heienberg har alt dette. Han er lett å prata med, er grundig og framstår som særs profesjonell.

Tillitsfull og dyktig

Han har vært min fastlege siden 80-tallet. Han lytter, tar problemer på alvor og spør relevante spørsmål. Har tar på alvor det du sier, noe som har medført at han har avdekket ting som spesialister har oversett. Gang på gang har han vist seg veldig kunnskapsrik. Han er også effektiv og får konsultasjonen unnagjort uten at jeg noen gang har følt meg avvist. Han har flinke legesekretærer og kontoret har utviklet seg i alle disse årene. Kontoret er i det hele tatt drevet på en effektiv og moderne måte uten at de har mistet mennesket i pasienten av syne! De har vært der for meg når jeg har trengt dem!

Drømmelegen

Har hatt Heienberg som lege siden jeg flyttet til Bergen som 19 år gammel student. Han fulgte meg gjennom tre svangerskap (jeg gikk aldri til jordmor men valgte å gå til han) og gjennom større og mindre plager gjennom de siste 20 årene. Hele familien går til han. han er legen til mine barn som han har fulgt opp på en fantastisk måte, og til min mann. Heienberg lytter, viser tillit og tar seg tid. Hos han tas man på alvor. Kan ikke tenke meg en bedre lege.