Axel Heienberg

Autorisasjon (1982)

Axel Heienberg er en av 253 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Axel Heienberg

Faglig sterk, omsorgsfull, erfaren og klok

Jeg har hatt Heienberg som lege i 30 år. Han er faglig sterk, kunnskapsrik og meget godt oppdatert. I tillegg er han flink til å se meg som pasient og møter meg alltid på en profesjonell og fin måte.

Fantastisk

Meget kompetent, presis og lytttende. Har vist seg å i tillegg være en utmerket psykolog ved livskriser.

derfor holder jeg på fastlegen min

Jeg har hatt Helen berg som fastlegen siden fastlegeordningen kom, og har aldri vurdert å skifte. Dette fordi han behandler meg med respekt og likeverd. Videre lytter han og gir seg tid til å forklare. Hvis det er noe han skal sjekke opp og gi meg tilbakemelding på, så gjør han det, enten ved å ringe eller sende sms. Han holder det han lover. Jeg stoler på hans faglige vurderinger .

Flott lege!

Han er ikke min fastlege, men jeg har vært der ett par ganger da han har vært vikar for min lege. Dette er virkelig en flott lege!

Han tar seg tid, lytter og er veldig positiv og grei. Skulle gjerne hatt ham som fastlege.

En lege du kan stole på.

Jeg vurderer Axel å være en eksepsjonelt dyktig lege. I mange år med et relativt sett komplisert syksomsbilde har denne legen ikke bare behandlet, men også sett sammenheng mellom sprikende symptomer og funnet ut hva problemet egentlig er. Axel håndterer alt fra fysiske skader og somatisk sykdom til livskriser på en måte jeg ennå har til gode å se hos mange leger. Er uredd og gjør det som er rett for meg som pasient, samtidig som han er lyttende, forståelsesfull men en unik evne til å sette seg inn i min situasjon totalt sett. Axel Heienberg gir både mening og dybde til ordet almennmedisin, og har ikke noe problem å anbefale ham som lege uansett hva som måtte feile deg.

Om legekontoret har jeg bare godt å si. God tilgjengelighet. Legene overlapper hverandre i ferier slik at man slipper å gå til et annet sted. Legesekretærene er vennlige og svært profesjonelle. Kan av og til være noe ventetid, men den ligger innefor rammene jeg kan akseptere. Kommer ikke til å skifte lege med mindre jeg blir tvunget til det.