Øystein Hetlevik

Øvre Kråkenes 115 5152 Bønes
Øystein Hetlevik er en av 235 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Øystein Hetlevik

Veldig fornøyd!

Opplever alltid å bli tatt på alvor. Grundig utredning, henviser videre om nødvendig/ønskelig. Fremstår faglig oppdatert.

Veldig fornøyd

Kunnskapsrik, lyttende og effektiv. Dette er bare 3 stikkord. Trenger jeg akuttime og han er opptatt, kommer jeg til hos kollega

Man føler seg alltid velkommen der, og han hører alltid på det du har å si og er flink til å gi gode og mange alternativer til problemet ditt. Jeg føler også jeg får en personlig kontakt med han, noe som gjør det lett å stole på han.

Han er en faglig god og trygg lege,alltid flink å lytte.

Det som er bra,at man føler seg alltid velkommen. Han lar pasienten fortelle først hva det gjelder,og gir innspill ut fra det. Han har alltid god øyekontakt,og går bare inn på dataen når det ttrengs. Han tar alltid kontakt med andre spesialister,ringer Haukelandsleger om råd osv.Han spør alltid hva jeg tenker. Jeg er kroniker og det gjør ekstra godt å ha en lege som kjenner meg godt og bryr seg om både fysiske og psykiske sykdommer. Han kan være veldig ærlig mot meg og jeg likeså,men det gir bare end mere trygghet. Tidligere leger har jeg grudd meg til å gå til.Jeg er storfornøyd.

En lege slik en lege skal være

En person med en flott personlighet. Svært kunnskapsrik, samtidig ydmyk for at andre kan bidra med kunnskap. Svært god innlevelse i aktuell problemstilling - med gjennomtenkte forslag til løsning. Sjelden å se en slik kobmbinasjon av egenskaper hos en lege. Jeg har rett og slett ikke funnet noen forbedringspunkter.