Øystein Hetlevik

Tlf: 55 11 51 80 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Øystein Hetlevik er en av 238 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Øystein Hetlevik

Veldig fornøyd!

Opplever alltid å bli tatt på alvor. Grundig utredning, henviser videre om nødvendig/ønskelig. Fremstår faglig oppdatert.

Veldig fornøyd

Kunnskapsrik, lyttende og effektiv. Dette er bare 3 stikkord. Trenger jeg akuttime og han er opptatt, kommer jeg til hos kollega

Man føler seg alltid velkommen der, og han hører alltid på det du har å si og er flink til å gi gode og mange alternativer til problemet ditt. Jeg føler også jeg får en personlig kontakt med han, noe som gjør det lett å stole på han.

Han er en faglig god og trygg lege,alltid flink å lytte.

Det som er bra,at man føler seg alltid velkommen. Han lar pasienten fortelle først hva det gjelder,og gir innspill ut fra det. Han har alltid god øyekontakt,og går bare inn på dataen når det ttrengs. Han tar alltid kontakt med andre spesialister,ringer Haukelandsleger om råd osv.Han spør alltid hva jeg tenker. Jeg er kroniker og det gjør ekstra godt å ha en lege som kjenner meg godt og bryr seg om både fysiske og psykiske sykdommer. Han kan være veldig ærlig mot meg og jeg likeså,men det gir bare end mere trygghet. Tidligere leger har jeg grudd meg til å gå til.Jeg er storfornøyd.

En lege slik en lege skal være

En person med en flott personlighet. Svært kunnskapsrik, samtidig ydmyk for at andre kan bidra med kunnskap. Svært god innlevelse i aktuell problemstilling - med gjennomtenkte forslag til løsning. Sjelden å se en slik kobmbinasjon av egenskaper hos en lege. Jeg har rett og slett ikke funnet noen forbedringspunkter.

kjempe flink lege!

Fantastisk lege. Lytter og virkelig tar vare på pasientene!!
Anbefales på det sterkeste!!

Den beste legen jeg har hatt

Ønsker du en lege som ser deg som ett mennekse å ikke bare en diagnose går du til denne legen. Han har tid til deg. Lytter til deg å ser på deg når han snakker med deg. Han er ikke en lege som stiller diagnosen ved å se inn i en dataskjerm.

Veldig bra

Lytter, bruker god tid, nøye, lett tilgjengeligengelig

Erfaren og flink lege

Hetlevik er flink til å lytte og kommunisere med pasienten. Han er flink til å forklare pasienten hvordan ting henger sammen. Kan anbefales!