Kjell Jarl Hjelle

Autorisasjon (1985)

Senterlegene Telefonnummer55 39 70 0055 39 70 ...
Åsane Senter 42 5116 Ulset
Kjell Jarl Hjelle er en av 253 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Kjell Jarl Hjelle

Fantastisk forståelsesfull person , veldig enkel å prate med.Føler han forstår min sitvasjon veldig godt.

Veldig hyggelig kontordame , flink til å informere legen dersom det er ønskelig. dersom det er ytterst behov for å snx med legen på dagen , lar dette seg som oftes gjøres. Veldig flink med å sende ut resepter som blir bestilt samme dag .Tar ting alvorlig når det er behov for det . Lett å få kontakt med legekontoret . Til tider er kontoret stengt tidlige enn den anngitte tiden , men har da fått hjelp med resept fra annen lege på samme sted Jeg har full tilitt til både lege og sekretæren hans

Har jevlig kontakt med kontoret .

Grei lege, uhøflig assistent

Legen er grei og virker faglig oppdatert. Tar seg tid til å høre på deg. svarer på spørsmål jeg måtte ha.

Assistenten derimot kan være ganske uhøflig og avbrytende- kommer med små kritiserende kommentarer. På telefonen må jeg overbevise henne at mine barn eller jeg selv er syke nok til å få tildelt time.

Grei lege, dårlig kontor

Han er en grei lege, tar seg tid til å høre på dine problemer.

Har ingen problemer med legen, men det er ofte vanskelig å komme i kontakt med legen, da sekretæren fraråder deg til å i det hele tatt komme til en time.

Sekretæren spiller gjerne lege over telefonen og får deg til å føle at du ikke er velkommen. Gruer meg til å ringe til legekontoret de gangene jeg trenger han og har behov for å bli møtt med respekt.

Det har gått så langt at jeg nå tenker på å bytte lege.

Passiv og tar meg ikke på alvor

Jeg er ikke fornøyd med den behandlingen jeg har fått. Har gått inn med et problem, og ble spurt om hva jeg trodde det kunne være. Og da det ikke var det jeg trodde, ble det ikke utredet noe nærmere selv om jeg uttrykte bekymring over å ikke vite hva det var. Synes ikke det virker medisinsk forsvarlig at det skal være opp til pasienten å komme med forslag. Ellers sitter jeg med et inntrykk av at han tror jeg har en hensikt om sykemelding etc, og at de er grunnen til at jeg kontakter lege. For øvrig er han alltid hyggelig, men for meg er det viktigere at en lege er grundig.

Dårlig lege.

Jeg er svært misfornøyd med helhetsinntrykket.Jeg får lite hjelp med mine problemer og lang ventetid for å få eksperthjelp for å finne ut løsninger til hjelp for store smerter.Det eneste positive er at det går greit å komme gjennom til sekretæren.