Regin Hjertholm

Autorisasjon (1988)

Eidsvåg Legekontor DA Telefonnummer55 39 20 0055 39 20 ...
Vollane 1 5105 Eidsvåg i Åsane
Regin Hjertholm er en av 253 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Regin Hjertholm

Lytter

Dette er legen som lytter. Veldig flink. Han er unormalt flink og interisert i mennesker

Erfaren, dyktig og empatisk

Jeg har hatt Hjertholm som lege i nærmere 20 år. Med andre ord har jeg møtt ham ved mange ulike situasjoner, Dette er legen som ser deg, som gjør det lille ekstra for å møte pasientene sine med respekt og ydmykhet. Han er grundig, og henviser videre der det er nødvendig. Han er kjent i Åsane som en svært dyktig lege. Jeg har ennå til gode å møte noen misfornøyde pasienter som har gått til ham.
Han tar seg god tid til de pasientene som behøver det, dermed kan det til tider være en del ventetid. Men det er absolutt verd å vente på en lege som kan jobben sin!

Det positive inntrykket forsterkes av det alltid hyggelige og hjelpsomme personalet på legekontoret.

Meget god lege

Hjertholm er en lege som tar seg tid til sine pasienter, og som jeg føler meg trygg på. Han er grundig når han vurderer meg og spør mye om symptomer i tillegg til vanlige undersøkelser.

Kunne ikke hatt en bedre lege.

Hjertholm tar seg god tid til pasientene sine, viser omsorg og respekterer dem. Han er flink til å forklare slik at jeg forstår. Han har hjulpet både meg og familien min gjennom tøffe tider, hvor han var helt enestående. Man får som oftest hastetime dersom man ringer om morningen. Damene på kontoret er vennlige - smiler når du kommer og ellers veldig hjelpsomme i telefonen.