Regin Hjertholm

Eidsvåg Legekontor

1988

Eidsvåg Legekontor Telefonnummer55 39 20 0055 39 20 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Vollane 1 5105 Eidsvåg i Åsane
Regin Hjertholm er en av 239 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Regin Hjertholm

Bedre almenlege finner du ikke

Faglig Dyktig, grundig, sympatisk og har evne til å se hele mennesket. Jeg oplever å være heldig som har Regin som fastlege, og føler at min helse blir tatt godt vare på med han som fastlege.

Fantastisk fastlege

Jeg kan anbefale Hjertholm på det varmeste. Han tar meg alltid seriøst, og er veldig opptatt av at jeg tar vare på min egen helse. Har til og med ringt på kveldstid for å høre hvordan det går. Det er ofte litt ventetid for å komme inn på kontoret hans, men det ser jeg bare på som positivt, ettersom jeg vet han tar seg god tid til å lytte til pasientene.

Handlekraftig lege

Meget problemløsende lege. Kan også tenke litt utenfor boksen. Lar ikke ting ligge eller sier at han ikke kan hjelpe. En lege som ikke bare kan gi deg medisiner for en spesifikk diagnose, men tar hele mennesket i betraktning. Unikt!!

Kunne ikke bedt om bedre lege!

Hjertholm er enormt dyktig og meget erfaren. Han tar seg alltid god tid og er flink til å lytte! Jeg føler meg utrolig godt ivaretatt, og allerede i ung alder har Hjertholm allerede hjulpet meg gjennom flere utfordringer. Jeg ville aldri byttet fastlege! Noen ganger er det litt vanskelig å komme til, ettersom han er en populær lege, men i de tilfellene er det alltid mulig å få en hastetime hos en av de andre på legekontoret om man ikke har tid til å vente. Topp score til både Hjertholm og resten av Eidsvåg legekontor.

Fantastisk førsteinntrykk

Var hos Regin Hjertholm i dag og følte meg godt ivaretatt og blir tatt seriøst, det er godt å endelig finne en lege man føler seg vel med! Og personalet som ellers jobber der er svært hyggelige, og flotte lokaler!