Regin Hjertholm

Tlf: 55 39 20 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Regin Hjertholm er en av 238 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Regin Hjertholm

Fantastisk fastlege

Jeg kan anbefale Hjertholm på det varmeste. Han tar meg alltid seriøst, og er veldig opptatt av at jeg tar vare på min egen helse. Har til og med ringt på kveldstid for å høre hvordan det går. Det er ofte litt ventetid for å komme inn på kontoret hans, men det ser jeg bare på som positivt, ettersom jeg vet han tar seg god tid til å lytte til pasientene.

Handlekraftig lege

Meget problemløsende lege. Kan også tenke litt utenfor boksen. Lar ikke ting ligge eller sier at han ikke kan hjelpe. En lege som ikke bare kan gi deg medisiner for en spesifikk diagnose, men tar hele mennesket i betraktning. Unikt!!

Kunne ikke bedt om bedre lege!

Hjertholm er enormt dyktig og meget erfaren. Han tar seg alltid god tid og er flink til å lytte! Jeg føler meg utrolig godt ivaretatt, og allerede i ung alder har Hjertholm allerede hjulpet meg gjennom flere utfordringer. Jeg ville aldri byttet fastlege! Noen ganger er det litt vanskelig å komme til, ettersom han er en populær lege, men i de tilfellene er det alltid mulig å få en hastetime hos en av de andre på legekontoret om man ikke har tid til å vente. Topp score til både Hjertholm og resten av Eidsvåg legekontor.

Fantastisk førsteinntrykk

Var hos Regin Hjertholm i dag og følte meg godt ivaretatt og blir tatt seriøst, det er godt å endelig finne en lege man føler seg vel med! Og personalet som ellers jobber der er svært hyggelige, og flotte lokaler!

Han gir seg tid til å høre på deg.Føler meg veldig trygg.

Han er tilgjengelig når jeg trenger han enten på telefon eller at jeg får en time,han har flinke medhjelpere som også tar godt vare på meg.

Lytter

Dette er legen som lytter. Veldig flink. Han er unormalt flink og interisert i mennesker

Erfaren, dyktig og empatisk

Jeg har hatt Hjertholm som lege i nærmere 20 år. Med andre ord har jeg møtt ham ved mange ulike situasjoner, Dette er legen som ser deg, som gjør det lille ekstra for å møte pasientene sine med respekt og ydmykhet. Han er grundig, og henviser videre der det er nødvendig. Han er kjent i Åsane som en svært dyktig lege. Jeg har ennå til gode å møte noen misfornøyde pasienter som har gått til ham.
Han tar seg god tid til de pasientene som behøver det, dermed kan det til tider være en del ventetid. Men det er absolutt verd å vente på en lege som kan jobben sin!

Det positive inntrykket forsterkes av det alltid hyggelige og hjelpsomme personalet på legekontoret.

Meget god lege

Hjertholm er en lege som tar seg tid til sine pasienter, og som jeg føler meg trygg på. Han er grundig når han vurderer meg og spør mye om symptomer i tillegg til vanlige undersøkelser.

Kunne ikke hatt en bedre lege.

Hjertholm tar seg god tid til pasientene sine, viser omsorg og respekterer dem. Han er flink til å forklare slik at jeg forstår. Han har hjulpet både meg og familien min gjennom tøffe tider, hvor han var helt enestående. Man får som oftest hastetime dersom man ringer om morningen. Damene på kontoret er vennlige - smiler når du kommer og ellers veldig hjelpsomme i telefonen.