Regin Hjertholm

Eidsvåg Legekontor

Autorisasjon (1988)

Eidsvåg Legekontor Telefonnummer55 39 20 0055 39 20 ...
Vollane 1 5105 Eidsvåg i Åsane
Regin Hjertholm er en av 240 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Regin Hjertholm

Veldig dyktig

Veldig faglig flink, forståelsesfull og god på å finne løsninger som er effektive. Litt utfordring med tilgjengeligheten, men det er rett og slett fordi han tar alle seriøst og tar seg tid.

Flink

Jeg synes han er en flink lege
, men føler ikke helt at jeg blir forstått. Synes også at det er dumt at det er veldig lang ventetid. Og at man må vente i 30-60 min etter avtalt tid før man får komme inn.

Bedre almenlege finner du ikke

Faglig Dyktig, grundig, sympatisk og har evne til å se hele mennesket. Jeg oplever å være heldig som har Regin som fastlege, og føler at min helse blir tatt godt vare på med han som fastlege.

Fantastisk fastlege

Jeg kan anbefale Hjertholm på det varmeste. Han tar meg alltid seriøst, og er veldig opptatt av at jeg tar vare på min egen helse. Har til og med ringt på kveldstid for å høre hvordan det går. Det er ofte litt ventetid for å komme inn på kontoret hans, men det ser jeg bare på som positivt, ettersom jeg vet han tar seg god tid til å lytte til pasientene.

Handlekraftig lege

Meget problemløsende lege. Kan også tenke litt utenfor boksen. Lar ikke ting ligge eller sier at han ikke kan hjelpe. En lege som ikke bare kan gi deg medisiner for en spesifikk diagnose, men tar hele mennesket i betraktning. Unikt!!