Vegard Hodneland

Autorisasjon (1989)

Vegard Hodneland er en av 24 fastleger i Bjørnafjorden

Siste vurderinger av Vegard Hodneland

Trygg og kunnskapsrik

En lege som alltid tar i mot deg med et smil,en som lytter og har tid til deg enten det er fysisk eller psykisk. En lege som klarer å snu ting til det positive. En lege som tar deg på alvor.

Veldig fornøyd

Fantastisk dyktig og sympatisk lege som alltid gir god hjelp og støtte. har vært hans pasient i 25 år.

Eneste problemet er "brannmuren" som omgir ham. Hvis du vil ha kontakt med legen må du ha timeavtale. Kontordamene er overbeskyttende til det latterlige.

Han er en ener.

Har de gode egenskaper som en lege skal ha.Er veldig glad for vi kan han en slik lege som fastlege for vår familie.

En lyttende lege

Vegard Hodneland tar seg alltid tid til å lytte til de problemene du kommer med. Noen ganger er det ekstra tid på venterommet pga forrige pasient, men når du kommer inn til han er det glemt.
Jeg føler at jeg blir tatt på alvor, og at det aldri er tiden som er i fokus hos han. Han holder en lett tone og er behagelig å snakk med.

flink lege

En grundig og flink lege. Virker som at han bryr seg om pasientene sine og tar seg alltid god tid og høre på det du har å si.