Irislegene AS

Om vurderingene

Siste vurderinger av behandlere ved Irislegene AS

Hyggelig, dyktig, og erfaren

Lege: Kristin Lunde Skrevet

Kristin Lunde er en erfaren og hyggelig lege som er dyktig innenfor feltet sitt. Hun er meget behjelpelig og kan være en god lytter til diverse problemer i hverdagslivet.

Hvis alle var som henne...

Lege: Catherine Mugesi Masiaga Skrevet

...hadde verden vært et bedre sted. Har slitt mye over år med depresjoner mm.. Ho har gitt meg tid (forrige konsultasjon brukte ho halve lunsjpausen for å gi meg ekstra tid.

Flink, men for lite tid

Lege: Martin Hellerud Skrevet

Hadde Svein Lunde før han, så kanskje vanskelig å leve opp til den mest populære legen på Os, men Martin er skjønn han. Opplevd at det har blitt lite tid til det man vil snakke om plager en hvis man ikke gir uttrykk for at man trenger litt tid på forhånd, og man får nesten bare time fort hvis det er noe "lite" han kan fikse på 15-20 min, ellers kan man fort vente lenge på time. Noe ventetid på venterommet må påregnes, da jeg aldri har sittet mindre enn 10 minutter på vent. Trekker ned at jeg ikke har fått tatt opp andre plager enn den man har oppgitt på forhånd, da man blir rushet ut døren litt for fort fordi han har flere pasienter på vent. Kjipt å måtte bestille og betale for en ny legetime, når man kunne fikset det der og da, hadde man bare fått et kvarter ekstra.

Fantastisk fastlege

Lege: Kristin Lunde Skrevet

Kristin Lunde er svært kunnskapsrik og følger opp alle avtaler/undersøkelser raskt og ryddig, tar oss alle virkelig på alvor. Hun har min fulle tillit og jeg er veldig takknemlig for at familien har en så fantastisk fastlege!

Lege: Kristin Lunde Skrevet

Har hatt Kristin som fastlege siden 2005 og har fått veldig god oppfølging og hjelp både fysisk og når jeg en periode slet psykisk. Kommer aldri til å bytte og begge mine voksne barn går der og er veldig fornøyd. Anbefales på det sterkeste. Raskt svar digitalt.