Irislegene AS

Tlf: 56 57 53 90 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Irislegene AS

Dyktig lege

Lege: Bjørn Petter Aasheim Johannesen Skrevet

Forståelsesfull lege som er flink til å lytte til pasientene. Han tar seg tid og er god på veiledning.
Han er svært dyktig og anbefaler han på det varmeste.

Trygg og kunnskapsfull

Lege: Ina Michele Søvik Sivertsen Skrevet

Jeg blir hørt å tatt på alvor. En god å flink lege. Føler meg ivaretatt. Får time når jeg eller min datter trenger det

Alltid hyggelig, alltid profesjonell.

Lege: Martin Hellerud Skrevet

Jeg har hatt Martin Hellerud i noen år nå. Martin er en god lytter, og oppfører seg alltid profesjonelt. Han er ikke dømmende eller overvennlig, men analytisk og flink til å forklare hva som skjer. En flink lege, fra ståstedet til en fornøyd pasient.

Tilbragt mer tid på venterommet enn inne hos legen

Lege: Martin Hellerud Skrevet

Martin er en kjempe flink lege, forståelsefull og god. Men! Jeg byttet lege grunnet at jeg absolutt ALLTID tilbragte 30-45 min på venterommet før hver eneste time. Dette er ikke greit.

Tar seg tid

Lege: Kristin Lunde Skrevet

Er profesjonell og lytter. Gjør alltid jobben med beste hensikt og tar seg tid til deg. Alle som jobber der er hyggelig og imøtekommende.

Veldig fornøyd

Lege: Vegard Hodneland Skrevet

Fantastisk dyktig og sympatisk lege som alltid gir god hjelp og støtte. har vært hans pasient i 25 år.

Eneste problemet er "brannmuren" som omgir ham. Hvis du vil ha kontakt med legen må du ha timeavtale. Kontordamene er overbeskyttende til det latterlige.

Han er en ener.

Lege: Vegard Hodneland Skrevet

Har de gode egenskaper som en lege skal ha.Er veldig glad for vi kan han en slik lege som fastlege for vår familie.

Tålmodig

Lege: Martin Hellerud Skrevet

Har vært mye hos Martin, og har aldri hatt en bedre fastlege! Lytter, finner nye løsninger og er tålmodig!

En lyttende lege

Lege: Vegard Hodneland Skrevet

Vegard Hodneland tar seg alltid tid til å lytte til de problemene du kommer med. Noen ganger er det ekstra tid på venterommet pga forrige pasient, men når du kommer inn til han er det glemt.
Jeg føler at jeg blir tatt på alvor, og at det aldri er tiden som er i fokus hos han. Han holder en lett tone og er behagelig å snakk med.

Tillitsfull og dyktig

Lege: Kristin Lunde Skrevet

Høy faglig kompetanse. Omtenksom og empatisk. Tillitsvekkende. Lett og forbeholde seg til og strekker seg langt for å finne løsninger både for meg og barnet mitt.

En forståelsesfull lege

Lege: Bjørn Petter Aasheim Johannesen Skrevet

Dette er en lege som jeg gleder meg til å komme inn til, uansett problemer. Han tar alle problemer med alvor, og gir gode råd og anbefalinger, og veiledning for veien videre. Selv om det bare er små filleting så får jeg følelse av å bli tatt på alvor og blir ivaretatt. Bjørn Petter er heller ikke vanskelig å snakke med, da han viser interesse for ditt daglige liv, angående jobb og lignende.

Skulle det trekkes ned på noe er det tilgjengeligheten. Jeg har ofte dager som passer bedre, men da er han ikke der. Som ved akutte tilfeller hender det ofte at jeg må inn til noen andre, noe som jeg ikke alltid er helt komfortabel med, siden den personen kjenner meg ikke like godt som min fastlege.

Lydhør

Lege: Martin Hellerud Skrevet

Jeg har bare hatt Martin som erstatning for min faste lege en sommer. Den gangen hadde jeg virkelig behov for noen som hadde tid og vilje til å lytte, noe denne legen virkelig hadde. Det er noe jeg i senere tid kanskje savner med min egen.

Bytter gjerne til Martin jeg :-)

Moralpreken

Lege: Martin Hellerud Skrevet

En lege som heller ønsker å gi moralpreken enn å besvare spørsmål direkte på helsemessig grunnlag. Jeg ønsker å bytte lege, men er dessverre fullt på de fleste her i Os.

Forståelsesfullt og kompetent

Lege: Martin Hellerud Skrevet

Rolig, forståelsesfullt og kompetent. Flink i gi å forklaringer overfor pasienten uten å bruke for mange fagbegrep.

Sympatisk, morsom, lyttende, empatisk og hjelpsom

Lege: Bjørn Petter Aasheim Johannesen Skrevet

Bjørn Aasheim Johannesen er en lege det er lett å samale, som lytter og gir seg god tid. Prøver å finne løsning på mitt problem. Jeg synes han alltid er hyggelig og imøtekommende. Alltid i godt humør.

God seriøs lege med humoristisk sans

Lege: Bjørn Petter Aasheim Johannesen Skrevet

Bjørn Petter er god lege som man faktisk gleder seg til å gå til! Han er flink å lytte, får pasienten til å føle seg forstått og får følelsen av empati.
Han er en lege med humoristisk sans som er lett å ha en samtale med. Jeg oppfatter han mer som en normal person enn en lege, på en positiv måte.
DETTE ER DEN FØRSTE LEGEN JEG HAR VÆRT HOS SOM ETTER EN UNDERSØKELSE KOMMER MED SPØRSMÅLET; ER DET NOE ANNET DU LURER PÅ/ JEG KAN HJELPE DEG MED?
Har aldri fått følelsen av at jeg ikke er ønsket eller at han ikke har tid til meg.
Han kommer med gode råd og er mer enn villig til å henvise pasienter etter ønske. Han er ydmyk og kan lett innse at han ikke er verdensmester.

En lyttende lege.

Lege: Vegard Hodneland Skrevet

En lege som lytter,tar seg tid,oppmuntrer og tar deg på alvor. En som man får tiltro til og stoler på.

flink lege

Lege: Vegard Hodneland Skrevet

En grundig og flink lege. Virker som at han bryr seg om pasientene sine og tar seg alltid god tid og høre på det du har å si.

kjempegrei

Lege: Bjørn Petter Aasheim Johannesen Skrevet

Jeg opplever legen som hensnsfull og han gjør pasienten trygg. Særlig er dette viktig i forhold til undersøkelser som man i utgangspunktet gruer seg for.

Den beste legen jeg har hatt

Lege: Vegard Hodneland Skrevet

En flink og oppmerksom lege. Lytter til deg, istedet for å kikke inn i dataskjermen.
Morsom, uten å være flåsete!
Føler meg absolutt ivaretatt hos han.