Irislegene AS

Hamnevegen 48 5200 Os

Siste vurderinger av behandlere ved Irislegene AS

Veldig fornøyd

Lege: Martin Hellerud Skrevet

Martin er lyttende, tålmodig og kunnskapsrik. Han har det selvsagt travelt, men det merkes nesten ikke. Jeg tåler svært godt å vente når andre trenger hans tid. Han er flink å gi skriftlige tilbakemeldinger på Helsenorge. Supert!

Blir ikke tatt på alvor

Lege: Kristin Lunde Skrevet

Jeg føler aldri jeg blir tatt på alvor hos Kristin, alt er "normalt" og går over av seg selv. Man må komme med forslag selv om hva som kan gjøre at man føler seg uvel, og blir allikevel ikke hørt.
Henvisninger/sykemelding må man nesten foreslå selv, ellers er det ikke et tema.
Dessverre ser jeg meg nødt til å bytte lege.

Hyggelig, dyktig, og erfaren

Lege: Kristin Lunde Skrevet

Kristin Lunde er en erfaren og hyggelig lege som er dyktig innenfor feltet sitt. Hun er meget behjelpelig og kan være en god lytter til diverse problemer i hverdagslivet.

Hvis alle var som henne...

Lege: Catherine Mugesi Masiaga Skrevet

...hadde verden vært et bedre sted. Har slitt mye over år med depresjoner mm.. Ho har gitt meg tid (forrige konsultasjon brukte ho halve lunsjpausen for å gi meg ekstra tid.

Flink, men for lite tid

Lege: Martin Hellerud Skrevet

Hadde Svein Lunde før han, så kanskje vanskelig å leve opp til den mest populære legen på Os, men Martin er skjønn han. Opplevd at det har blitt lite tid til det man vil snakke om plager en hvis man ikke gir uttrykk for at man trenger litt tid på forhånd, og man får nesten bare time fort hvis det er noe "lite" han kan fikse på 15-20 min, ellers kan man fort vente lenge på time. Noe ventetid på venterommet må påregnes, da jeg aldri har sittet mindre enn 10 minutter på vent. Trekker ned at jeg ikke har fått tatt opp andre plager enn den man har oppgitt på forhånd, da man blir rushet ut døren litt for fort fordi han har flere pasienter på vent. Kjipt å måtte bestille og betale for en ny legetime, når man kunne fikset det der og da, hadde man bare fått et kvarter ekstra.