Irislegene AS

Hamnevegen 48 5200 Os

Siste vurderinger av behandlere ved Irislegene AS

Flink, men for lite tid

Lege: Martin Hellerud Skrevet

Hadde Svein Lunde før han, så kanskje vanskelig å leve opp til den mest populære legen på Os, men Martin er skjønn han. Opplevd at det har blitt lite tid til det man vil snakke om plager en hvis man ikke gir uttrykk for at man trenger litt tid på forhånd, og man får nesten bare time fort hvis det er noe "lite" han kan fikse på 15-20 min, ellers kan man fort vente lenge på time. Noe ventetid på venterommet må påregnes, da jeg aldri har sittet mindre enn 10 minutter på vent. Trekker ned at jeg ikke har fått tatt opp andre plager enn den man har oppgitt på forhånd, da man blir rushet ut døren litt for fort fordi han har flere pasienter på vent. Kjipt å måtte bestille og betale for en ny legetime, når man kunne fikset det der og da, hadde man bare fått et kvarter ekstra.

Omsorgsfull

Lege: Catherine Mugesi Masiaga Skrevet

Cathrine har gitt meg veldig god hjelp, og er en viktig grunn til at eg har det bra:-) All ære, respekt og andre gode ord!

Fantastisk fastlege

Lege: Kristin Lunde Skrevet

Kristin Lunde er svært kunnskapsrik og følger opp alle avtaler/undersøkelser raskt og ryddig, tar oss alle virkelig på alvor. Hun har min fulle tillit og jeg er veldig takknemlig for at familien har en så fantastisk fastlege!

Fantastisk lege

Lege: Kristin Lunde Skrevet

Har hatt Kristin som fastlege siden 2005 og har fått veldig god oppfølging og hjelp både fysisk og når jeg en periode slet psykisk. Kommer aldri til å bytte og begge mine voksne barn går der og er veldig fornøyd. Anbefales på det sterkeste. Raskt svar digitalt.

Lyttende og oppdatert

Lege: Kristin Lunde Skrevet

Kristin er lyttende og oppdatert. Hun undersøker når noe er uklart og gir gode, konstruktive tilbakemeldinger.