Sissel Holmen

Tlf: 55 92 02 20 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Sissel Holmen er en av 238 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Sissel Holmen

Flink, men avmålt

En flink lege. Hun kan jobben sin, man er trygg på hennes vurderinger. Hun kan virke avmålt og distansert. Noe følelse av at jeg må skynde meg når jeg er hos henne.

Handlingsdyktig

Flink å henvise videre ved behov, får ting gjort.
Ikke like flink å sette diagnoser eller gi forklaringer.
Føler ofte jeg besitter mye den samme kunnskap, der legen burde vært i forkant.

Ellers hyggelig, tar pasienten på alvor.

Flink lege

Jeg er veldig godt fornøyd med Sissel. Føler hun alltid har tid og føler meg godt ivaretatt.
Kunne ikke tenkt meg å bytte lege.

Godt fornøyd

Jeg er godt fornøyd med Nesttuntorget legesenter. Det er stort sett Sissel jeg forholder meg til, siden hun er fastlegen min, men er det nødvendig og akutt kan man få time hos en annen lege på samme sted.

Sissel er flink å lytte, og har bred kunnskap om det meste. Hun har gjennom mange år som lege opparbeidet seg en effektiv rutine og jeg har ikke noe å klage på. Hun virker oppdatert og interessert i min situasjon.

Alltid dårlig tid

Utålmofig og alt for dårlig tid, noen ganger 5 min. Sier hele tiden " dette får vi ta neste gang "..... For mange pasienter!!'

Bra og dyktig fastlege

Sissel Holmen opptrer veldig profesjonelt og er grundig i sine utredninger. Når jeg dukker opp hos henne føler jeg meg i trygge hender!! Kan absolutt anbefales på det varmeste.

Effektiv og flink

Hun undersøker og stiller diagnosen kjapt og effektivt. Er dyktig og flink til å henvise ved behov, eventuelt avtale ny time. Noen ganger kunne hun brukt mer tid til å lytte til mennesket bak pasienten.
Kommer alltid kjapt til, sjelden mer enn ti minutters ventetid på kontoret. De ansatte i resepsjonen er flink med timebestillingene men ellers er serviceinnstillingen varierende.

En fastlege som anbefales!

Dyktig lege

Jeg har hatt Sissel som min fastlege i 14 år. Hun er alltid forståelsesfull og lytter til det jeg har å si. Hun tar selv i en travel hverdag alltid seg tid til de spørsmål og bekymringer jeg har. Konsultasjonene avsluttes alltid med et "du vet at du alltid kan komme hit om du er bekymret for noe".

Hun henviser videre i de tilfeller hun finner det nødvendig, og har i alle de årene jeg har hatt henne som lege, alltid stilt riktig diagnose!

Jeg er svært fornøyd med Sissel, og kan på det varmeste anbefalle henne som fastlege.

OK - kan svikte på kommunikasjon

Hun er flink med vanlige sykdommer som har enkel og grei behandling.
Kompliserte sykdommer er hun flink til å henvise videre, men utover det vil hun ikke selv bruke tid på å finne svar eller løsninger.
Hun er veldig varierende i kommunikasjon. Som en annen sa, på en dårlig dag er hun krass, utålmodig og uinteressert i pasienten. På gode dager er hun grei å snakke med.

God fastlege

Sissel lytter og finner gode løsninger, godt fornøyd med lege arbeidet. Serviceinstillingen i resepsjonen er svært dårlig. Svært vanskelig å komme igjennom på telefon. Har mange ganger fått telfonsvarer selv i perioder hvor telefonen skal besvares.

Dyktig

Får raskt time. Lytter til det som blir sagt, kommer med spørsmål.

Flink og hyggelig

Meget fornøyd. Man kommer raskt til, hun er flink å henvise videre.

God lege.

En relativt flink lege. Gir inntrykk av å være lyttende uten å bære for mye preg av at hun ikke har tid. Har vært veldig hjelpsom og er en real lege.

Blandet inntrykk

Legen er ofte veldig travel, man kan ofte føle at man må skynde seg så hun kan ta inn neste pasient. Hun kan også virke litt krass i svarene sine hvis man treffer henne på feil dag. Ellers så har jeg inntrykket av at hun kan jobben sin og finner riktig diagnose, selv tidlig i sykdomsforløpet.

Lytter ikke

Legen viser liten eller ingen vilje til å lytte til pasiententen. Hun tar seg ikke den tiden som noen ganger trengs for å utrede sykdom, og kommer til kort dersom man har noe utypiske symptomer. Jeg har byttet!

Flink

Kjempeflink lege. Familien min har hatt henne som fastlege i mange år, vi har aldri vurdert å bytte.