Sissel Holmen

Autorisasjon (1984)

Sissel Holmen er en av 253 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Sissel Holmen

Usympatisk, lite empati

Oppleves som kald, uempatisk og lite interessert/lydhør. Kun dårlige opplevelser hos denne legen og har gått fra time i dårligere forfatning enn før time (Long covid sen plager)

Trygg og kunskap

Det er med stor glede at jeg anbefaler doktor Sissel Holmen. Gjennom 14år har jeg hatt gleden av å ha henne som min lege, også vært fastlegen til begge sønnene mine helt siden de var i mammas mage. Hennes omsorg og profesjonalitet har vært enestående. Doktor Holmen viser en dyp forståelse for sine pasienters behov og gir alltid grundig og empatisk oppfølging.

Jeg har hatt tillit til doktor Holmen og hennes medisinske råd har vært uvurderlige. Jeg er takknemlig for den omsorg og støtte hun har vist meg, og vil sterkt anbefale henne til andre som søker en dedikert og kompetent lege.

Det er med tungt hjerte at jeg nå må bytte til en annen lege grunnet flytting til en annen kommune.

Faglig flink og super til å følge opp sine pasienter

Jeg har hatt Sissel Holmen som min fastlege helt siden ordningen ble etablert. Det samme har min sønn. Vi er svært fornøyde med lege Holmen. Hun er faglig trygg, ivaretar oss på beste vis og er svært flink til å følge opp når prøvesvar foreligger.

God fastlege

Har hatt henne som fastlege i mange år og jeg får alltid den hjelpen jeg trenger. Hun svarer raskt på meldinger på Helse-Norge og på reseptfornyelser, noe jeg sette stor pris på i en travel hverdag.

Kald,lite menneskelig,effektiv

Lite menneskelig,effektiv og kald.
Jeg hadde min første gynekogiske undersøkelse hos Holmen .Det var grusomt.
Hun kjeftet på meg og viste ingen innlevelse eller forståelse .
Gikk aldri tilbake til Holmen.