Sissel Holmen

Autorisasjon (1984)

Sissel Holmen er en av 253 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Sissel Holmen

Bra og dyktig fastlege

Sissel Holmen opptrer veldig profesjonelt og er grundig i sine utredninger. Når jeg dukker opp hos henne føler jeg meg i trygge hender!! Kan absolutt anbefales på det varmeste.

Effektiv og flink

Hun undersøker og stiller diagnosen kjapt og effektivt. Er dyktig og flink til å henvise ved behov, eventuelt avtale ny time. Noen ganger kunne hun brukt mer tid til å lytte til mennesket bak pasienten.
Kommer alltid kjapt til, sjelden mer enn ti minutters ventetid på kontoret. De ansatte i resepsjonen er flink med timebestillingene men ellers er serviceinnstillingen varierende.

En fastlege som anbefales!

Dyktig lege

Jeg har hatt Sissel som min fastlege i 14 år. Hun er alltid forståelsesfull og lytter til det jeg har å si. Hun tar selv i en travel hverdag alltid seg tid til de spørsmål og bekymringer jeg har. Konsultasjonene avsluttes alltid med et "du vet at du alltid kan komme hit om du er bekymret for noe".

Hun henviser videre i de tilfeller hun finner det nødvendig, og har i alle de årene jeg har hatt henne som lege, alltid stilt riktig diagnose!

Jeg er svært fornøyd med Sissel, og kan på det varmeste anbefalle henne som fastlege.

OK - kan svikte på kommunikasjon

Hun er flink med vanlige sykdommer som har enkel og grei behandling.
Kompliserte sykdommer er hun flink til å henvise videre, men utover det vil hun ikke selv bruke tid på å finne svar eller løsninger.
Hun er veldig varierende i kommunikasjon. Som en annen sa, på en dårlig dag er hun krass, utålmodig og uinteressert i pasienten. På gode dager er hun grei å snakke med.

God fastlege

Sissel lytter og finner gode løsninger, godt fornøyd med lege arbeidet. Serviceinstillingen i resepsjonen er svært dårlig. Svært vanskelig å komme igjennom på telefon. Har mange ganger fått telfonsvarer selv i perioder hvor telefonen skal besvares.