Camilla Hovig

Autorisasjon (2004)

Fana Legekontor DA Telefonnummer55 11 71 5055 11 71 ...
Fana legekontor Høgsetebrotet 6 5244 Fana
Camilla Hovig er en av 253 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Camilla Hovig

Svært fornøyd

Jeg har opplevd Camilla som en utrolig dyktig lege, som hører på deg og tar deg seriøst. Jeg føler hun alltid tar seg tilstrekkelig med tid, og stiller de riktige spørsmålene. Det er med et tungt hjerte at jeg nå må bytte lege (grunnet flytting). Jeg er ganske fornøyd generelt med legekontoret, da jeg som oftest har hatt behov for akuttime og har alltid fått time på dagen eller dagen etter - enten det er hos Camilla eller hos en av de andre legene.

Omsorgsfull og dyktig

Hovig har vært fastlegen min i mange år og det er jeg utrolig glad for. Jeg opplever at hun lytter, tar meg på alvor og viser omsorg. Hun tar seg tid til meg som pasient. Er det ting hun ikke har svar på så sjekker hun med det aktuelle fagmiljøet eller henviser videre. Hun er der alltid for meg som pasient. En slik fastlege unner jeg alle å ha.

Virkelig enestående lege

Hun er flink faglig, og tar kontakt med andre instanser ved spørsmål som trenger mer utdypende svar.
Hun ser menneske, møter dem og bruker tid på hver enkelt. Hun er virkelig helt enestående, og jeg har aldri hatt eller møtt en bedre lege. Hun har hjulpet mye gjennom sykdom og tunge tider, så hun gjør jobben sin og mer til!

Trygge å dyktig

Camilla tar deg på alvor og, gir seg ikke før ho får svar på hva som feiler deg. Sender deg på MR, røntgen, eller specialister for undersøgelser vurdering av spesialister. Forklarer godt på hva ting skyldes. Topp fastlege!!@!

kunnskaps rik og trygg

har vært pasient med Camilla veldig lenge ,hun gir seg ikke lett får å finner som er best med meg når det gjelder sykdom min.Jeg vil si at jeg er en kjempe fornøyd pasient.Takk