Hans Høvik

• Allmennmedisin
  • Samfunnsmedisin

Autorisasjon (1987)

Dalen Legesenter Telefonnummer55 17 60 4055 17 60 ...
Folke Bernadottesvei 52, Inngang A, 3. etg. 5147 Fyllingsdalen
Hans Høvik er en av 253 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Hans Høvik

For en lege!

Byttet til Høvik etter min forrige fastlege var udugelig! For en forskjell! Høvik er dyktig, empatisk, omsorgsfull og gjør virkelig alt for sine pasienter. Han hadde litt av en "ryddejobb" etter min forrige lege men det fikset han fort!

Kan mye, og vet ellers hvem å spørre

Høvik har vært fastlegen min så lenge jeg kan huske. Han kan en del, vet hvordan å finne svaret på mye, og har ellers alltid henvist meg til en dyktig spesialist når det er noe han ikke er sikker på.

Kunnskapsrik og forståelsesfull.

Utrolig bra fastlege. Anbefales på det sterkeste. Man kan alltid stole på å bli møtt med et smil og få den hjelpen man trenger. Han er utrolig flink i jobben sin.

Suverent god

Jeg er så glad for at Hans Høvik er min fastlege.
Han er utvilsomt en av de beste legene jeg har vært i kontakt med.
Han lytter, han er dyktig i faget og han er interessert.

En helt fantastisk lege!

Hans har vært min fastlege i mange, mange år, og jeg føler meg utrolig heldig som har han som min fastlege. Han er rett og slett fantastisk. Han tar seg alltid tid til det man kommer med, og jeg har aldri følt at han ikke har tid (noe som er imponerende siden han trolig i likhet med andre leger har det veldig travelt). Han er virkelig en person som klarer å "se" sine pasienter- han gir meg en følelse av å blit tatt på alvor, ordentlig lyttet til, og respektert- fantastiske mellommennesklige egenskaper som på ingen måte er selvsagte (verken i møte med leger eller mennesker generelt). Jeg hadde en rekke andre fastleger før ham, og har innimellom måttet gå til andre leger (f.eks dersom han har ferie/lang ventetid, utredninger andre steder etc), så jeg føler at jeg har opparbeidet meg en del sammenligningsgrunnlag. Og jeg kan med hånden på hjertet si at han er den beste legen jeg noen gang har vært hos. Det gleder meg å vite at han jobber med studenter; de legestudentene som har sin praksis på Dalen legesenter får den best tenkelige rollemodellen!