Hans Høvik

Dalen Legesenter

• Allmennmedisin
  • Samfunnsmedisin

Autorisasjon (1987)

Dalen Legesenter Telefonnummer55 17 60 4055 17 60 ...
Folke Bernadottesvei 52, Inngang A, 3. etg. 5147 Fyllingsdalen
Hans Høvik er en av 255 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Hans Høvik

Rask til å svare på Helse Norge og er en veldig hyggelig lege.

Han gjør jobben sin som allmennlege og fastlege. Kommuniserer godt, er svært forståelsesfull og er fin og snakke med. Henviser videre til andre spesialister når det er behov for det. Han lytter og ser meg når jeg har behov for hans legekunnskaper. En god og trygg lege som tar imot meg med et smil og et håndtrykk når jeg kommer. Har full tillit til han og jeg håper han jobber lenge.

Usedvanlig dyktig og empatisk lege

Har vært så heldig å ha hatt Dr Høvik som fastlege i nesten 30 år. Jobber selv i helsevesenet og har samarbeidet med utallige leger. Dr Høvik er suveren på alle vis! Gruer meg til han blir pensjonist!

For en lege!

Byttet til Høvik etter min forrige fastlege var udugelig! For en forskjell! Høvik er dyktig, empatisk, omsorgsfull og gjør virkelig alt for sine pasienter. Han hadde litt av en "ryddejobb" etter min forrige lege men det fikset han fort!

Kan mye, og vet ellers hvem å spørre

Høvik har vært fastlegen min så lenge jeg kan huske. Han kan en del, vet hvordan å finne svaret på mye, og har ellers alltid henvist meg til en dyktig spesialist når det er noe han ikke er sikker på.

Kunnskapsrik og forståelsesfull.

Utrolig bra fastlege. Anbefales på det sterkeste. Man kan alltid stole på å bli møtt med et smil og få den hjelpen man trenger. Han er utrolig flink i jobben sin.