Hans Høvik

• Allmennmedisin
  • Samfunnsmedisin

Autorisasjon (1987)

Dalen Legesenter Telefonnummer55 17 60 4055 17 60 ...
Folke Bernadottesvei 52, Inngang A, 3. etg. 5147 Fyllingsdalen
Hans Høvik er en av 253 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Hans Høvik

Dyktig og empatisk lege

Har hatt Høvik som fastlege i mange år nå. Han lytter, stiller god spørsmål og følger alltid opp. Føler meg alltid trygg og ivaretatt. Sjelden vare av en lege!

Trygg og kunnskapsrik

Fantastisk lege som alltid lytter og hører på hva man har å si. Jeg har hatt han som fastlege siden fastlegeordningen begynte.

Fantastisk lege

Dr. Høvik gjør alltid jobben sin svært godt og litt til. Han svarer raskt på e-meldinger, henviser hvis det er noe han er usikker på og gir alltid god oppfølging på hva enn det måtte være. Jeg har gått til Høvik hele livet og gruer meg til han blir pensjonist. Det blir store sko å fylle! En klok og kunnskapsrik lege som anbefales på det varmeste.

Rask til å svare på Helse Norge og er en veldig hyggelig lege.

Han gjør jobben sin som allmennlege og fastlege. Kommuniserer godt, er svært forståelsesfull og er fin og snakke med. Henviser videre til andre spesialister når det er behov for det. Han lytter og ser meg når jeg har behov for hans legekunnskaper. En god og trygg lege som tar imot meg med et smil og et håndtrykk når jeg kommer. Har full tillit til han og jeg håper han jobber lenge.

Usedvanlig dyktig og empatisk lege

Har vært så heldig å ha hatt Dr Høvik som fastlege i nesten 30 år. Jobber selv i helsevesenet og har samarbeidet med utallige leger. Dr Høvik er suveren på alle vis! Gruer meg til han blir pensjonist!