Nina Helene Ingebrigtsen

Autorisasjon (1986)

Markeveien Legesenter Telefonnummer55 33 31 0055 33 31 ...
Markeveien Legesenter Markeveien 4 C 5012 Bergen
Nina Helene Ingebrigtsen er en av 253 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Nina Helene Ingebrigtsen

God lege

Familien min har brukt legekontoret i en årrekke, og er godt fornøyde med legen ig kontoret generelt. Vi blir fulgt opp når nødvendig, får deltatt i helhetsbilder når det er nødvendig.
Ikke alltid like lett å nå frem i telefon. Men vi er godt ivaretatt når kontakten er etablert

Lytter ikke

Umiddelbart ok læge, men mener klart at hun skal blive bedre til at tro og lytte til det patienten fortæller, og ikke indirekte afkaste det som patientens fantasi.

Oppfølging etter kreftdiagnose.

Jeg er svært fornøyd med oppfølging fra fastlegen min . For det første fikk jeg time samme dag som jeg ringte med min bekymring. Deretter ringte fastlegen meg privat dahun fikk epikrise fra sykehuset. Dette satte jeg uendelig stor pris på. Vi holder kontakten nå når jeg behandles på sykehuset. Jeg er trygg på at hun har tid til meg hvisjeg har behov for det. Flott fastlege.

Svært hyggelig og imøtekommende lege.

Imøtekommende lege som tar seg tid til å lytte sjøl om venteværelset koker. Det samme kan sies om kontordamen. Veldig hjelpsom og hyggelig.Føler meg alltid velkommen.
Koselig venteværelse. Der er det godt å være selv om usikkerheten for ka en feiler gnager

Fantastisk!

En veldig imøtekommende hyggelig lege som lytter til hva du har å si og viser stor interesse i å hjelpe deg.