Wolfgang Iwen

Havnevegen 41B 5918 Frekhaug
Wolfgang Iwen er en av 8 fastleger i Meland

Siste vurderinger av Wolfgang Iwen

god lege

er stort sett fornøyd med han,er alltid hyggelig og lytter til hva som er problemet....er veldig service-innstilt og sender videre om man trenger spesialist.......eneste jeg kan bemerke er mye prat om helt andre ting....

Lege med vidsyn

Foreholder seg til ditt problem. Finner de rette spørsmålene for å komme frem til så riktig diagnose som mulig. Henviser til spesialist om det ser ut til å være nødvendig og treffer oftest den rette slik at du får behandling eller går videre til annen spesialist eller behandling. Wolfgang husker hvem du er og opptrer meget høflig og sivelisert. Jeg føler meg i sentrum under konsultasjonen. Slik jeg ser det er dette en god pålitelig lege som er tilstede for deg.

Arrogant!

Oppfører seg svært arrogant, og kommer du to ganger med samme problemstilling, så har du et psykisk problem.
Svært opptatt av å høre seg selv snakke, og etterprøver avgjørelser som er gjort av spesialist.
Klarer virkelig å få pasienten til å føle seg "liten"!
Aldri mer til denne legen.

byttet til annen lege

Ikke fornøyd med denne legen.

Lyttet ikke, var opptatt av, hver gang, å fortelle
hvor feil enten jeg eller andre
tok...
Arrogant!

Byttet lege tilslutt!

Ikke bra

Har hatt ham som fastlege i et par år nå og blir like skuffet hver gang. Om du har plager utover det "normale", ville jeg valgt en annen lege. Han bruker masse tid på å fortelle deg ting du vet og hører ikke etter det du sier.