Dag Frode Valen Johannesen

Postboks 1258 5406 Stord, Besøksadresse: Heiane 31, 5412 Stord 5406 Stord
Dag Frode Valen Johannesen er en av 20 fastleger i Stord

Siste vurderinger av Dag Frode Valen Johannesen

Har hatt ham som fastlege i 15 år

Frode er egentlig en veldig flink lege, sympatisk og grei også, og før så tok han seg god tid, og fulgte veldig godt opp både for å finne ut hva som var galt og for å fikse det. Men etterhvert som fastlegeordningen trådte i kraft og han fikk for mange pasienter så tar det alt for lang tid å få kontakt (med legesenteret via tlf), en sitter altfor lenge på venterommet (sitter minimum en time å venter selv om en har time), og en får altfor kort tid inne hos ham (Max 15-20 min)
Dette fører både til stress og til at en omtrent har glemt hva en skulle når en bare får få minutter på seg. Alt dette er svært synd, da han VAR en fantastisk lege før. Nå er det samlebåndsteknikken som gjelder- noe som gjør at jeg sjelden går til legen, og havner akutt på sykehus tilsvarende mye fordi at jeg går for lenge uten legetilsyn når jeg blir syk.
Det er bare 'latskap'som gjør at jeg ikke har bytta fastlege for lenge siden.

Faglig dyktig og imøtekommende

Han er faglig veldig kompetent. Tar seg god tid til å lytte og er enkel å prate med. Følger deg opp i ettertid.

Kan hende en av og til må vente litt over avtalt tid for å slippe til. Og telefonen er vanskelig å komme igjennom på. Men mitt inntrykk er at det er sånn på de fleste legesentrene.

Kan uansett anbefales!

Bra.

Johannessen bruker god tid på pasientene og høyrer på det en har å si,da jeg fikk alvorlige symptomer i fjord ventet han for lenge med å sende meg på sykehus,det kunne fått alvorlige følger.