Anna Jørdre

Autorisasjon (1996)

Danmarksplass Legesenter AS Telefonnummer55 59 61 3055 59 61 ...
Pb 2346 Solheimsviken, Fjøsangerveien 51 5824 Bergen
Anna Jørdre er en av 253 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Anna Jørdre

Helt ok

Har ikke gått til henne så lenge .Men mitt intrykk er at hun har forbedret seg noe utifra det som står skrevet fra før.
Hun lytter,undersøker og henviser videre når det er nødvendig.
Den eneste ulempen er at eg har gått fra en lege som har hatt vikarer hele tiden til en ny.
Men det er ikke hennes skyld. Men det er litt frustrerende for meg som endelig håpet og få en stabil lege .
Ellers er hun ok syns eg 😊

Helt ok

Jeg valgte hun pga. hun var den eneste ledige legen på den tiden som også kunne gjennomføre gynekologiske undersøkelser. Hun er effektiv og henviser ved behov, men mindre sympatisk. De siste årene har jeg blitt møtt av en vikar i stedet for Dr.Jørde som nesten virker litt apatisk og lite tilstedeværende.

Uinteressert lege

Jeg har vært pasient her noen år men har aldri vært fornøyd. Siste gang ble det nok. Hadde tildels store plager men fikk ingen råd, ingen informasjon og hun virket uintreressert i meg. Les andres inntrykk og hold deg LANGT unna.

Den dårligste

Dette er den minst sympatiske, minst forståelsesfulle legen jeg har hatt. Hun ser ikke på deg når du snakker med henne, hun sier hade mens hun fortsatt ser på skjermen, hun kan gi henvisning, men vil helst ikke hjelpe deg på noen som helt annen måte.

Jeg hadde behov for henvisning til psykolog, måtte be om det selv, fikk en henvisning og en liste med navn i hånda før hun sendte meg avgårde etter jeg hadde vært på kontoret hennes i kanskje 4 minutter.

Hun har alltid lang ventetid, selv om du ha bestilt time.

Det er helt ok å gå til henne om du vet hva du trenger og hva som er galt med deg.

Lite lyttende og likegyldig

Jeg har vært hos Jørdre to ganger, og begge gangene oppfattet jeg henne som svært uinteressert. I min første time gjespet hun fra jeg kom til jeg gikk, stilte et par spørsmål, gjorde ingen undersøkelser og konkluderte med at det var ingenting å gjøre. Et halvår senere (denne gang med en ny skade) sa hun igjen, uten å gjøre noen form for undersøkelser, at det var ingenting å gjøre. Jeg måtte krangle meg til en MR. Hun er totalt uinteressert i å hjelpe, skaffer null tillit, og man går ut derifra med en dårlig følelse. Slik skal det ikke være hos fastlegen.