Anna Jørdre

Danmarksplass Legesenter DA

Fjøsangerveien 51, Pb 2346 Solheimsviken 5824 Bergen
Anna Jørdre er en av 235 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Anna Jørdre

Nedlatende og ikke villig til å lytte

Anna Jørdre oppførte seg bryskt, og viste ingen respekt for meg som pasient. Jeg uttrykte bekymring over noen symptomer som hun avfeide kontant, og jeg opplevde at hun ikke var villig til å lytte. Jeg vil ikke anbefale henne som fastlege.

Lite profesjonell

Jeg har dårlig erfaring med kommunikasjonen med Jørdre. Blant flere hendelser kan nevnes at Jørdre gjorde narr av et av mine spørsmål og lo av meg da jeg stilte spørsmål i forbindelse med min sykdomssituasjon (jeg prøvde overhodet ikke å være morsom). Fraråder Jørdre som fastlege per i dag på grunnlag av dette.

Helt ok

Har ikke gått til henne så lenge .Men mitt intrykk er at hun har forbedret seg noe utifra det som står skrevet fra før.
Hun lytter,undersøker og henviser videre når det er nødvendig.
Den eneste ulempen er at eg har gått fra en lege som har hatt vikarer hele tiden til en ny.
Men det er ikke hennes skyld. Men det er litt frustrerende for meg som endelig håpet og få en stabil lege .
Ellers er hun ok syns eg 😊

Helt ok

Jeg valgte hun pga. hun var den eneste ledige legen på den tiden som også kunne gjennomføre gynekologiske undersøkelser. Hun er effektiv og henviser ved behov, men mindre sympatisk. De siste årene har jeg blitt møtt av en vikar i stedet for Dr.Jørde som nesten virker litt apatisk og lite tilstedeværende.

Uinteressert lege

Jeg har vært pasient her noen år men har aldri vært fornøyd. Siste gang ble det nok. Hadde tildels store plager men fikk ingen råd, ingen informasjon og hun virket uintreressert i meg. Les andres inntrykk og hold deg LANGT unna.