Anna Jørdre

Autorisasjon (1996)

Danmarksplass Legesenter AS Telefonnummer55 59 61 3055 59 61 ...
Pb 2346 Solheimsviken, Fjøsangerveien 51 5824 Bergen
Anna Jørdre er en av 253 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Anna Jørdre

Bryr seg ikke

Alltid sur og grusom å snakke med. Himler med øynene etter hvert ord jeg sier, og får meg til å føle meg som en idiot om jeg våger å stille henne spørsmål om ting hun ikke informerer meg om.

Avfeier alt jeg mistenker, og er ikke interessert i å hjelpe meg videre. Stiller meg bare ett spørsmål, og sier at "alle har det slik noen ganger", uansett om det er noe fysisk eller psykisk jeg sliter med.

Gruer meg til hver legetime fordi jeg vet at jeg ikke kommer til å bli tatt seriøst, er bare bortkastet tid og penger å dra til henne. Blir dr. dropin til jeg endelig får byttet fastlege, orker ikke dette mere.

Fantastisk Lege

Anna er en fantastisk fastlege som ivaretar meg som pasient på en formidabel måte. Hun er veldig imøtekommende og følger meg som pasient opp på en særdeles tilfredstillende måte, hun er faglig svært dyktig. Anna er en lege som jeg håper jeg får beholde ut livet.

Anbefaler ikke

Anbefaler ikke denne legen. Har hatt Anna som fastlege i rundt 4 år, og har aldri følt meg lyttet til. Om jeg kommer inn med plager, så avfeier hun de og sier at jeg kan se det an, eller komme tilbake senere om det blir værre. Har aldri følt hun har klart å svare på spm jeg stiller, eller hatt noe interesse for å finne ut av ting.

En positiv ting er at hun er rask til å svare på helsenorge og fornye resepter.

Veldig fornøyd med oppfølging!

Jeg er veldig fornøyd med Anna som fastlege. Jeg syns hun er god og rask til å følge opp, både med å gi time hvis det er snarlig behov eller til å besvare ulike spørsmål via helsenorge. Dette gjør at jeg opplever meg ivaretatt og anerkjent. Hun lytter og og viser forståelse for mine utfordringer. Anbefaler gjerne Anna som fastlege!

Kunne ikke brydd seg mindre

Har vært hos henne noen gonger, og greidde ikke mer. Hun lytter ikke til deg og dine bekymringer, får som oftest beskjed om å komme tilbake, men det er jo derfor jeg er der i utgangspunktet..