Anna Jørdre

Autorisasjon (1996)

Anna Jørdre er en av 250 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Anna Jørdre

Dyktig Lege

Jeg har vært hos Anna flere ganger siden Mars 2019 og opplever henne som en svært dyktig fastlege, hun viser forståelse og er rask med å henvise videre. Kan absolutt anbefales.

Du er min helt anna

Kjære, anna. Gjennom disse årene har du ikke bare vært en god fastlege. Du har blitt en god venn. Du hjelper meg når jeg trenger det og bryr deg alltid om meg.

Kjekk dame

Anna har vært min fastlege siden 1996, jeg var den første pasienten. Hun har alltid vært svært flink og lytter alltid på meg. Jeg hadde infeksjon i tåen og hun fikset. Tusen takk anna. Men hun ser alltid på skjermen mens hun sier hade. big up lad

Bortkastet tid

Jeg valgte å bytte fastlege allerede etter første time. Grunnen til dette er:
- Virket lite interessert.
- Virket veldig fjern, fikk ikke med seg særlig fra samtalen.
- Kom ingen vei med tanke på behandling
- Ville selv bli henvist til spesialist da hun ikke kom med noen alternativ, tok ikke det seriøst.
- Så ofte på klokken
- Vurderte å gå 5 minutter inn i timen da vi virkelig ikke kom noen vei, og jeg måtte gjenta meg selv ofte.
- Føltes veldig uprofesjonelt
- Fikk helhetlig en dårlig følelse av timen, var veldig irritert og frustrert etter da jeg ikke følte meg hørt eller sett.
- Anbefaler å finne en annen fastlege da dette var bortkastet tid.

Bra:
- Hadde spørsmål om celleprøve, og at jeg gjerne ville ta dette. Fikk gjort det samme timen, selv om dette ikke var hovedgrunnen til at jeg var der.

Trygg og bryr seg

Fikk ikke det aller beste inntrykket første gang jeg var der, men hun ble etterhvert den beste fastlegen jeg har hatt. Jeg opplevde at hun tok seg tid til å forstå meg og min situasjon. Hun var tålmodig og gjorde det hun kunne for å hjelpe meg.