Anna Jørdre

Fjøsangerveien 51, Pb 2346 Solheimsviken 5824 Bergen
Anna Jørdre er en av 237 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Anna Jørdre

Ikke velg denne legen

Dette er det værste jeg har vært borti av leger. Jeg skulle fjerne 2 føflekker og hun gikk bare ut av rommet, lot meg ligge i bare trusa uten noe form for dekking, sa ikke hvor hun skulle, så kom det en annen lege inn som trodde rommet var ledig. Jeg følte meg helt avkledd og ubekvem. Hun er frekk, umenneskelig og viser ikke omsorg og sympati i det hele tatt. Neste dag måtte jeg bytte plaster pga det hadde blødd mye og stingene var dårlig satt, fikk en annen profesjonell til å se på det og det så ikke bra ut. Jeg ringte ned for å høre om de kunne stripse det bedre sammen slik at jeg slipper å få et veldig stygt arr. Så kom jeg ned samme dag slik at det kunne bli sett på igjen, det eneste hun sa var at det så perfekt ut og jeg var der i 60 sekunder, det siste hun sa var bare : ja husk å betal på automaten. Dette skal jo ikke betales for i og med at det er dårlig jobb og jeg bare var bekymret og hun verken ga meg noe eller gjorde noe jobb. Jeg måtte betale 200kr og har en skikkelig dårlig følelse etter å ha vært der nå noen ganger, så jeg byttet lege så fort som mulig. Hun har i tillegg satt en HPV vaksine på meg som jeg har fått veldig vondt i armen av, og jeg har tatt masse vaksiner og sprøyter, aldri fått sånn vondt i og med at dette ikke er en allergisk reaksjon. Mest sannsynlig har hun truffet litt feil, for jeg hadde så vondt at jeg ikke fikk sove. Ser det er flere som skriver dårlige tilbakemeldinger, jeg bekrefter dette!

Nedlatende og ikke villig til å lytte

Anna Jørdre oppførte seg bryskt, og viste ingen respekt for meg som pasient. Jeg uttrykte bekymring over noen symptomer som hun avfeide kontant, og jeg opplevde at hun ikke var villig til å lytte. Jeg vil ikke anbefale henne som fastlege.

Lite profesjonell

Jeg har dårlig erfaring med kommunikasjonen med Jørdre. Blant flere hendelser kan nevnes at Jørdre gjorde narr av et av mine spørsmål og lo av meg da jeg stilte spørsmål i forbindelse med min sykdomssituasjon (jeg prøvde overhodet ikke å være morsom). Fraråder Jørdre som fastlege per i dag på grunnlag av dette.

Helt ok

Har ikke gått til henne så lenge .Men mitt intrykk er at hun har forbedret seg noe utifra det som står skrevet fra før.
Hun lytter,undersøker og henviser videre når det er nødvendig.
Den eneste ulempen er at eg har gått fra en lege som har hatt vikarer hele tiden til en ny.
Men det er ikke hennes skyld. Men det er litt frustrerende for meg som endelig håpet og få en stabil lege .
Ellers er hun ok syns eg 😊

Helt ok

Jeg valgte hun pga. hun var den eneste ledige legen på den tiden som også kunne gjennomføre gynekologiske undersøkelser. Hun er effektiv og henviser ved behov, men mindre sympatisk. De siste årene har jeg blitt møtt av en vikar i stedet for Dr.Jørde som nesten virker litt apatisk og lite tilstedeværende.