Anna Jørdre

Danmarksplass Legesenter

1996

Danmarksplass Legesenter Telefonnummer55 59 61 3055 59 61 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Fjøsangerveien 51 5054 Bergen
Anna Jørdre er en av 239 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Anna Jørdre

Jeg er et tall

Jeg har hatt Anna som fastlege i 6 år.
Hver gang jeg har blitt syk, har jeg gruet meg til å treffe hende. Jeg har prøvet, virkelig, å tenke at hun enten har dårlig tid, eller har en dårlig dag, og at neste gang blir bedre. Men hver gang kom jeg ut fra kontoret, satt jeg igjen med en følelse av skam i kroppen.
Hun så meg ikke, og dette både bokstavelig talt og mentalt, for de gange jeg har sittet frustrert med smerte eller sorg, traff hennes blikk skjermen. Til slutt krysset jeg fingre for at jeg ble syk en av de dager hun ikke var på jobb.

Anna er sikkert en kunnskapsrik dame, med mange fine kvaliteter, men for meg virket hun ikke optimalt.
Hun fik meg til å føle jeg var en belastning, til tross for at jeg kom der høyst et par gange i året.

Jeg har nå skiftet lege. - Håper Anna leser disse vurderinger, så hun kan få litt konstruktivt kritikk.

Dyktig og empatisk

Hun er nøye og hvis det er noe hun er usikker på sender hun pasienten videre. Vil til bunns i årsakene. God til å få pasienten til å føle seg sett, hørt og forstått. Et godt menneske og en dyktig lege!

Beste fastlegen jeg har hatt

Tar meg på alvor, og er dyktig pedagogisk med å forklare både sykdom og medikamenter. Litt overrasket over andre anmeldelser her da jeg opplever henne som varm, og at hun ser når hun må ta seg god tid med deg og ikke.

Kan trygt anbefales, beste fastlegen jeg har hatt!

Skuffende

Anna Jørdre bryr seg ikke om pasientene sine og jeg har følt meg som om jeg er i veien de få gangene jeg har verdt der. Ingenting har blitt gjort for å hjelpe meg. Lite sympatisk og har det veldig travelt. Anbefaler henne ikke!

Uinteressert og upersonlig

Opplever ikke at hun møter meg som person i de problemstillingene jeg kommer med, samme om det gjelder psykisk eller fysisk. Dårlig oppfølging etter avslag på henvisning til psykolog, og føler ikke at hun husker hvem jeg er fra time til time. Ofte jeg som må minne henne på hva vi gjorde sist gang.