Anna Jørdre

Autorisasjon (1996)

Danmarksplass Legesenter AS Telefonnummer55 59 61 3055 59 61 ...
Pb 2346 Solheimsviken, Fjøsangerveien 51 5824 Bergen
Anna Jørdre er en av 253 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Anna Jørdre

Har aldri vært borti lignende

Dette er uten tvil den minst lyttende legen jeg noen gang har møtt. Jeg har inntrykk av at hun presser gjennom personlige meninger og er svært dømmende og nedlatende. Styr unna.

En lege som ikke kan lytte

Er snart 50 år, og har sjelden vært ute for en lege som er så lite lyttende. Jeg kan fortelle henne noe, og i neste minutt snur hun seg til meg og spør om nøyaktig det jeg nettopp har fortalt henne. Ikke særlig tillitsvekkende.

V

En helt ålreit lege som virker kompetent. Har verken et spesielt godt eller dårlig inntrykk av henne. Det har alltid vært greit. Men jeg bytter nå lege. En viktig grunn til det er at Jørdre kun tar imot pasienter mandager og tirsdager, så ikke-akutte timer får man kun på disse dagene. Trenger man time på dagen får man det hos en annen legen på legesenteret, og det gjør jo at det blir mindre sammenheng i behandlingen og at man ikke blir like godt kjent med legen. Det er ofte vanskelig å nå igjen på telefon til legesenteret (ingen telefonkø, bare opptattsignal gjerne i en halvtime eller mer). Men SMS-bestilling av ikke akutte timer fungerer fint og man får raskt svar.

Bra nok!

Kanskje litt i overkant effektiv iblant, men den beste legen jeg har hatt, og den første til å ta meg på skikkelig alvor. Har blitt henvist ved behov.

Så som så

Legen anbefales ikke av meg.

Å ta det som blir sagt på alvor og å følge opp det pasienten sier kan bli bedre. Og ikke å avslå det pasienten sier før det er fulgt opp og undersøkt skikkelig.