Knut Jarl Jøsok

Tlf: 55 51 33 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Knut Jarl Jøsok er en av 238 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Knut Jarl Jøsok

Uansvarlig og lite engasjerende

Har aldri vært borti en lege som ikke bryr seg om hvordan pasienten har det. Virker som han bare er der kun for å ha noe å gjøre på.

Skikkelig grei lege :)

Er bare fornøyd.. Knut Jøsok har min fulle tillit..Vært min lege i mange, mange år.Han lytter..Han sender videre om det er nødvendig..Han tar seg tid..Spør jeg om noe gir han skikkelige svar.

Ikke å anbefale

En lege jeg på ingen måte anbefaler til folk. Det er ofte 1-1.5 time hver gang man kommer til avtalt time. Har byttet

Dyktig

Har hatt Dr jøsok i en årrekke! Opplever han som en meget dyktig og profesjonelle lege.
I mitt tilfelle har han vært en god lytter samt rådet meg riktig i forhold til mine div legebesøk. Hatt en del leger oppigjennom å aldri vært fornøyd. Etter eg byttet til Dr jøsok har eg sluppet å krangle meg til noe som helst, om det var tester eller medisin. Føler han forstår meg og alltid tatt riktig avgjørelser i div situasjoner for meg, som igjen hjulpet meg masse! Veldig fornøyd! Skal bli vanskelig å erstatte han som fastlege når han går av!
Mvh
Meget fornøyd passient i jevne mellomrom 😊

En fantastisk lege!

Jøsok er en fantastisk god, dyktig, kunnskapsrik, flink, og ikke minst en empatisk lege! Jeg har hatt en del leger før, men ingen er som Jøsok!
Han tar seg god tid til pasientene, og han har et behagelig vesen. Han er en lege som det er lett å betro seg til.

Hele familien vår har han som fastlege, og vi har alltid vært fornøyd med det!
Han henviser alltid videre til spesialister når det er nødvendig.

Etter min mening er han verdens beste lege, og jeg kommer ivertfall aldri til å bytte😊

Respektfull og proff

Når jeg har vært syk en sjelden gang, og oppsøkt dr. Jøsok, har jeg fått god hjelp og følt meg både hørt og forstått.

Knut Jarl Jøsok is the man !!!!

Kjempe god lege som ordner opp og lytter til deg!!

Har hatt Jøsok som fastlege hele livet og har aldri hatt en dårlig erfaring med han.

Har ved anledninger vært hos andre leger, som legevakten og Volvat. Disse er ingenting i forhold til Jøsok. Kommer aldri til å bytte lege..

( ANBEFALES )

Dårlig Valg Av Lege

lytter ikke til problemene dine.
har hatt hatt han en god stund nå, men skal bytte. der er det dårligste valget jeg har tatt. og jeg er syk på flere områder, men han bryr seg ikke, og er skikkelig overlegen. tror at ibux skal ordne alt. han bare mm'er og sier ting han ikke er begeistret for og ting han også har problemer med.. altså alvorlig talt.. HVEM ER PASIENTEN HER? jeg er så fortvilet da jeg sliter med flere ting, og hadde hørt mye bra om han, derfor skiftet jeg. noe jeg aldrii skulle gjort. hvor jeg angrer i dag! han må skjerpe seg. og ta til seg litt konstruktiv kritikk og ikke si jammen det har jeg også, det har jeg også.. *værsågod fortsett å vær syk du pasienten min* virker kald... nei jeg er ikke fornøyd

Veldig fornøyd.

Veldig flink og koselig kar. Har det mange andre leger mangler: Sosiale antenner. Er enig med mange av de andre inleggene på at han er dårlig orientert. Så viktig å minne han på historikk etc når kommer til timen. Med meg har han aldri tatt sjanser og skrevet henvisninger på ting som mest sannsynlig var helt ufarlig. Han tar seg lang tid til pasientene sine. Noe jeg verdsetter veldig personlig. Dette fører selvfølgelig til en bakdel med at en ofte blir sittende lenge på venteværelse før du kommer til

Distre ?

Jøsok er sikkert hyggelig nok - men man reagerer jo litt på en lege som hører såvidt dårlig at pasienen må snakke høyere. Ihvertfall når pasienten kommer med så betente mandler at hun har vansker med å snakke i det hele tatt. Ingen selvfølge at jeg følger min 17 år gamle datter til lege, men det var godt jeg gjorde det i dag. Kanskje legekontorene omsider skulle få noen oppslag som forteller om legens fysiske begrensninger i forhold til pasientene ?

Mer opptatt av Salvador Dali enn pasientene?

Overskriften sier sitt. Er Dali interessert så det holder, men går kustinteressen ut over praksisen? Virker ikke å ha hodet med seg under konsultasjonene. Virker dårlig orientert, og lite opptatt av pasientene sine. Byttet til Alte Klovning ved samme senteret. Det var som natt og dag. Dessverre flyttet Klovning til Oslo etter hvert.

Veldig god lege!

Jøsok er en god og hyggelig lege, alltid hatt god erfaring fra alle besøk der!
Anbefales

Den eneste legen jeg har hatt

har hatt han som lege i 25 år. Kan snakke med han om alle ting. Sender meg videre med en gang det er noe en spesiallist bør se på.
men han kunne gjerne lese litt om pasienten før de kommer inn på kontoret hans.
Kan av og til virke litt fraværende. og du må alltid vente minst tre kvater på venterommet før du kommer til.
Ellers er damene i resepsjonen veldig hyggelige. Ringer du for bestilling av time blir telf tatt veldig fort.

Har ikke tid.

Ikke forberedt når du ankommer. Vet ikke at du er der fordi han har kalt deg inn.
Har ikke oversikt over resultater av undersøkelser gjordt hos spesialist.
Legen ser på klokken om du har noe spesielt å ta opp med han, - blandt annet å få hans vurdering av hele deg. Har en tendens til å overse sammenhenger og er lite villig til å diskutere dette.

Veldig godt fornøyd!

Har alltid tatt meg på alvor, tatt seg god tid, og videresendt meg til spesialisthelestjenesten der det har vært nødvendig med videre utredning. Virker å være en veldig dyktig lege.

Ikke noe særlig

han er total fraværende,Han leser ikke hva han selv har skrevet om deg tidligere, og en skal ikke ta opp mer en et problem om gangen, da må en få ny time. Og motvillig til å sende deg videre til andre spesialister. Vist ikke du kan argumentere for det får du ikke det.