Knut Jarl Jøsok

Olsvik Legesenter

1979

1 person

Olsvik Legesenter Telefonnummer55 51 33 0055 51 33 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Olsvikåsen 4 5183 Olsvik
Knut Jarl Jøsok er en av 239 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Knut Jarl Jøsok

En fantastisk Lege

Jeg har hatt Jøsok til lege i snart to år. Har aldri hatt en bedre lege. Han er utrolig sympatisk og har empati til tusen. Han lytter og forklarer ting på en måte som er lett å forstå. Er alltid blid og kan spøke når det passer seg.Er dyktig faglig og tar prøver og sender deg videre når du ber om det. Har vært ofte hos Jøsok pga mine plager , men går alltid ut døren med et smil om munnen og i mye bedre humør enn da jeg kom. Føler meg i trygge hender hos Jøsok og håper han blir der i mange år ennå. Kan takke Jøsok for at jeg har fått mye bedre livskvalitet. Takk Jøsok for at du er den gode legen du er. Mvh 😊

Uansvarlig og lite engasjerende

Har aldri vært borti en lege som ikke bryr seg om hvordan pasienten har det. Virker som han bare er der kun for å ha noe å gjøre på.

Skikkelig grei lege :)

Er bare fornøyd.. Knut Jøsok har min fulle tillit..Vært min lege i mange, mange år.Han lytter..Han sender videre om det er nødvendig..Han tar seg tid..Spør jeg om noe gir han skikkelige svar.

Ikke å anbefale

En lege jeg på ingen måte anbefaler til folk. Det er ofte 1-1.5 time hver gang man kommer til avtalt time. Har byttet

Dyktig

Har hatt Dr jøsok i en årrekke! Opplever han som en meget dyktig og profesjonelle lege.
I mitt tilfelle har han vært en god lytter samt rådet meg riktig i forhold til mine div legebesøk. Hatt en del leger oppigjennom å aldri vært fornøyd. Etter eg byttet til Dr jøsok har eg sluppet å krangle meg til noe som helst, om det var tester eller medisin. Føler han forstår meg og alltid tatt riktig avgjørelser i div situasjoner for meg, som igjen hjulpet meg masse! Veldig fornøyd! Skal bli vanskelig å erstatte han som fastlege når han går av!
Mvh
Meget fornøyd passient i jevne mellomrom 😊