Knut Jarl Jøsok

Olsvik Legesenter

1979

Olsvik Legesenter Telefonnummer55 51 33 0055 51 33 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Olsvik Legesenter AS Olsvikåsen 4 5183 Olsvik
Knut Jarl Jøsok er en av 240 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Knut Jarl Jøsok

Uansvarlig og lite engasjerende

Har aldri vært borti en lege som ikke bryr seg om hvordan pasienten har det. Virker som han bare er der kun for å ha noe å gjøre på.

Skikkelig grei lege :)

Er bare fornøyd.. Knut Jøsok har min fulle tillit..Vært min lege i mange, mange år.Han lytter..Han sender videre om det er nødvendig..Han tar seg tid..Spør jeg om noe gir han skikkelige svar.

Ikke å anbefale

En lege jeg på ingen måte anbefaler til folk. Det er ofte 1-1.5 time hver gang man kommer til avtalt time. Har byttet

Dyktig

Har hatt Dr jøsok i en årrekke! Opplever han som en meget dyktig og profesjonelle lege.
I mitt tilfelle har han vært en god lytter samt rådet meg riktig i forhold til mine div legebesøk. Hatt en del leger oppigjennom å aldri vært fornøyd. Etter eg byttet til Dr jøsok har eg sluppet å krangle meg til noe som helst, om det var tester eller medisin. Føler han forstår meg og alltid tatt riktig avgjørelser i div situasjoner for meg, som igjen hjulpet meg masse! Veldig fornøyd! Skal bli vanskelig å erstatte han som fastlege når han går av!
Mvh
Meget fornøyd passient i jevne mellomrom 😊

En fantastisk lege!

Jøsok er en fantastisk god, dyktig, kunnskapsrik, flink, og ikke minst en empatisk lege! Jeg har hatt en del leger før, men ingen er som Jøsok!
Han tar seg god tid til pasientene, og han har et behagelig vesen. Han er en lege som det er lett å betro seg til.

Hele familien vår har han som fastlege, og vi har alltid vært fornøyd med det!
Han henviser alltid videre til spesialister når det er nødvendig.

Etter min mening er han verdens beste lege, og jeg kommer ivertfall aldri til å bytte😊