Knut Jarl Jøsok

Olsvik Legesenter Mann, 66 år

Autorisert1979
Ledige plasser 41 av 1915
Vil du bytte til denne fastlegen?

Olsvik Legesenter

Olsvik Legesenter AS Olsvikåsen 4 5183 Olsvik
Knut Jarl Jøsok er en av 235 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Knut Jarl Jøsok

Dyktig

Har hatt Dr jøsok i en årrekke! Opplever han som en meget dyktig og profesjonelle lege.
I mitt tilfelle har han vært en god lytter samt rådet meg riktig i forhold til mine div legebesøk. Hatt en del leger oppigjennom å aldri vært fornøyd. Etter eg byttet til Dr jøsok har eg sluppet å krangle meg til noe som helst, om det var tester eller medisin. Føler han forstår meg og alltid tatt riktig avgjørelser i div situasjoner for meg, som igjen hjulpet meg masse! Veldig fornøyd! Skal bli vanskelig å erstatte han som fastlege når han går av!
Mvh
Meget fornøyd passient i jevne mellomrom 😊

En fantastisk lege!

Jøsok er en fantastisk god, dyktig, kunnskapsrik, flink, og ikke minst en empatisk lege! Jeg har hatt en del leger før, men ingen er som Jøsok!
Han tar seg god tid til pasientene, og han har et behagelig vesen. Han er en lege som det er lett å betro seg til.

Hele familien vår har han som fastlege, og vi har alltid vært fornøyd med det!
Han henviser alltid videre til spesialister når det er nødvendig.

Etter min mening er han verdens beste lege, og jeg kommer ivertfall aldri til å bytte😊

Respektfull og proff

Når jeg har vært syk en sjelden gang, og oppsøkt dr. Jøsok, har jeg fått god hjelp og følt meg både hørt og forstått.

Knut Jarl Jøsok is the man !!!!

Kjempe god lege som ordner opp og lytter til deg!!

Har hatt Jøsok som fastlege hele livet og har aldri hatt en dårlig erfaring med han.

Har ved anledninger vært hos andre leger, som legevakten og Volvat. Disse er ingenting i forhold til Jøsok. Kommer aldri til å bytte lege..

( ANBEFALES )

Dårlig Valg Av Lege

lytter ikke til problemene dine.
har hatt hatt han en god stund nå, men skal bytte. der er det dårligste valget jeg har tatt. og jeg er syk på flere områder, men han bryr seg ikke, og er skikkelig overlegen. tror at ibux skal ordne alt. han bare mm'er og sier ting han ikke er begeistret for og ting han også har problemer med.. altså alvorlig talt.. HVEM ER PASIENTEN HER? jeg er så fortvilet da jeg sliter med flere ting, og hadde hørt mye bra om han, derfor skiftet jeg. noe jeg aldrii skulle gjort. hvor jeg angrer i dag! han må skjerpe seg. og ta til seg litt konstruktiv kritikk og ikke si jammen det har jeg også, det har jeg også.. *værsågod fortsett å vær syk du pasienten min* virker kald... nei jeg er ikke fornøyd