Knut Jarl Jøsok

Olsvik Legesenter

Autorisasjon (1979)

Olsvik Legesenter Telefonnummer55 51 33 0055 51 33 ...
Olsvik Legesenter AS Olsvikåsen 4 5183 Olsvik
Knut Jarl Jøsok er en av 243 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Knut Jarl Jøsok

Veldig fornøyd.

Veldig flink og koselig kar. Har det mange andre leger mangler: Sosiale antenner. Er enig med mange av de andre inleggene på at han er dårlig orientert. Så viktig å minne han på historikk etc når kommer til timen. Med meg har han aldri tatt sjanser og skrevet henvisninger på ting som mest sannsynlig var helt ufarlig. Han tar seg lang tid til pasientene sine. Noe jeg verdsetter veldig personlig. Dette fører selvfølgelig til en bakdel med at en ofte blir sittende lenge på venteværelse før du kommer til

Distre ?

Jøsok er sikkert hyggelig nok - men man reagerer jo litt på en lege som hører såvidt dårlig at pasienen må snakke høyere. Ihvertfall når pasienten kommer med så betente mandler at hun har vansker med å snakke i det hele tatt. Ingen selvfølge at jeg følger min 17 år gamle datter til lege, men det var godt jeg gjorde det i dag. Kanskje legekontorene omsider skulle få noen oppslag som forteller om legens fysiske begrensninger i forhold til pasientene ?

Mer opptatt av Salvador Dali enn pasientene?

Overskriften sier sitt. Er Dali interessert så det holder, men går kustinteressen ut over praksisen? Virker ikke å ha hodet med seg under konsultasjonene. Virker dårlig orientert, og lite opptatt av pasientene sine. Byttet til Alte Klovning ved samme senteret. Det var som natt og dag. Dessverre flyttet Klovning til Oslo etter hvert.

Veldig god lege!

Jøsok er en god og hyggelig lege, alltid hatt god erfaring fra alle besøk der!
Anbefales

Den eneste legen jeg har hatt

har hatt han som lege i 25 år. Kan snakke med han om alle ting. Sender meg videre med en gang det er noe en spesiallist bør se på.
men han kunne gjerne lese litt om pasienten før de kommer inn på kontoret hans.
Kan av og til virke litt fraværende. og du må alltid vente minst tre kvater på venterommet før du kommer til.
Ellers er damene i resepsjonen veldig hyggelige. Ringer du for bestilling av time blir telf tatt veldig fort.