Johan Fredrik Kayser

Legekontoret Kleppestø Torg Mann, 66 år

Autorisert1978
Ledige plasser 26 av 1800
Vil du bytte til denne fastlegen?

Legekontoret Kleppestø Torg

Kleppestø Senter Postboks 273 5323 Kleppestø
Johan Fredrik Kayser er en av 25 fastleger i Askøy

Siste vurderinger av Johan Fredrik Kayser

Dyktig lege

Kayser er veldig hyggelig, finner ut hva som er galt og forklarer alt rundt det! Veldig fornøyd med han, men er lang telefonkø - noen ganger kommer jeg ikke igjennom.. Resepsjonisten er veldig flinke de også, hjelper meg veldig med sprøyteskrekken min!

Veldig engasjert lege

Etter dårlig erfaring fra forje lege byttet jeg til Kayser. Følte jeg ble godt ivaretatt og hørt og sett. Hvis jeg var engstelig for noe ble det tatt mange prøver bare for å være på den sikre siden. Jeg fikk hjelp til å forstå sykdom og fikk råd om hva som kan hjelpe videre. En opptatt lege så det tok gjerne 1 måned før jeg fikk time.

Super fastlege...

Super fastlege som er veldig lett og snakke med..
Er veldig flink til og farklare på en lett og ryddig måte på hva som skjer med kroppen når eventuelt sykdommer oppstår og hvordan medisinene fungerer..
Har ingen problemer med og få time fort hos han heller..
Resepsjons damene hos fastlegen er alltid hyggelig og behjelpelig og tar alltid blodprøver og vaksiner på meg med ett smil.. :)
Håper du fortsetter lenge ettersom eg er i tjueårene og ikke vil skifte fastlege noen gang :)

Flink og hyggelig lege

Jeg er kjempefornøyd. Har hatt han som lege siden før fastlegeordningen kom. Lett å kontakte via e-post for å få time og resept. Henviser alltid videre hvis det er nødvendig.

En fantastisk lege!

Jeg har hatt ham som lege i nesten 30 år, og han er helt fantastisk! Spørrende og lyttende, og han har alltid omtanke. Godt humør også. Han ringer hvis det skulle være noe med hensyn til prøver eller videre utredning. Akkurat slik en lege skal være! Det eneste er at det kan være lang ventetid for årlig legetime, men er det noe som haster kommer man til raskt.