Johan Fredrik Kayser

Kleppestø Senter Postboks 273 5323 Kleppestø
Johan Fredrik Kayser er en av 26 fastleger i Askøy

Siste vurderinger av Johan Fredrik Kayser

Dyktig lege

Kayser er veldig hyggelig, finner ut hva som er galt og forklarer alt rundt det! Veldig fornøyd med han, men er lang telefonkø - noen ganger kommer jeg ikke igjennom.. Resepsjonisten er veldig flinke de også, hjelper meg veldig med sprøyteskrekken min!

Veldig engasjert lege

Etter dårlig erfaring fra forje lege byttet jeg til Kayser. Følte jeg ble godt ivaretatt og hørt og sett. Hvis jeg var engstelig for noe ble det tatt mange prøver bare for å være på den sikre siden. Jeg fikk hjelp til å forstå sykdom og fikk råd om hva som kan hjelpe videre. En opptatt lege så det tok gjerne 1 måned før jeg fikk time.

Super fastlege...

Super fastlege som er veldig lett og snakke med..
Er veldig flink til og farklare på en lett og ryddig måte på hva som skjer med kroppen når eventuelt sykdommer oppstår og hvordan medisinene fungerer..
Har ingen problemer med og få time fort hos han heller..
Resepsjons damene hos fastlegen er alltid hyggelig og behjelpelig og tar alltid blodprøver og vaksiner på meg med ett smil.. :)
Håper du fortsetter lenge ettersom eg er i tjueårene og ikke vil skifte fastlege noen gang :)

Flink og hyggelig lege

Jeg er kjempefornøyd. Har hatt han som lege siden før fastlegeordningen kom. Lett å kontakte via e-post for å få time og resept. Henviser alltid videre hvis det er nødvendig.

En fantastisk lege!

Jeg har hatt ham som lege i nesten 30 år, og han er helt fantastisk! Spørrende og lyttende, og han har alltid omtanke. Godt humør også. Han ringer hvis det skulle være noe med hensyn til prøver eller videre utredning. Akkurat slik en lege skal være! Det eneste er at det kan være lang ventetid for årlig legetime, men er det noe som haster kommer man til raskt.

væVeldig fornøyd

Har hatt han som fastlege i 8 år nå og er strålende fornøyd. Det er ikke alltid at vi er enige, men han hører alltid på meg og tar mine behov på alvor. Er også helt fantastisk med datteren min.

Utgått på dato

Hadde denne legen som fastlege i en periode, det var en svært dårlig opplevelse. Han evner ikke å se ting fra pasientens ståsted, bestemmer seg tidlig for en diagnose og leter deretter kun etter tegn som kan bekrefte diagnosen, og overser alt som taler mot. Innrømmelse av feil eller usikkerhet er fullstendig uaktuelt, selv ikke når spesialister setter ham grundig på plass. Han er utgått på dato som lege og jeg unner ingen å oppleve hans arrogante pasientbehandling.

Kjempefornøyd!

Akkurat slik jeg forventer en fastlege skal være. Fantastisk ved oppfølging, og henvisning til ekspertise ved nødvendighet.
Ved å bruke e-post får jeg time ut fra hvor akutt sykdommen er, og slipper tlf kø. Får på dagen hvis nødvendig.

Ikke fornøyd

Hyggelig lege men lytter ikke godt nok. Samarbeider dårlig. Liten tillit.

værste lege jeg har hadt

rett og slett for dårlig hadde nøt til å gå inn på lege vakten for å få ting til å skje.
er du under 30 så gidder han ikke høre på deg i det helle tatt.

Meget fornøyd.

Jeg opplever alltid å bli tatt på alvor, grundig undersøkt, samtidig som han tar seg tid til å forklare hva han gjør, og hvorfor.
Han er også flink til å svare på spørsmål på en god, og forståelig måte.
Han vier meg full oppmerksomhet når jeg snakker, setter seg tilbake i stolen, ser på meg og lytter, og lar meg ikke minst snakke ferdig.
Blid og hyggelig, god humor :)