Lene Kvamsdal

Tlf: 55 92 02 20 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Lene Kvamsdal er en av 239 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Lene Kvamsdal

Grundig og trygg

Skaper trygghet i sine vurderinger og tar seg god tid. Gir god informasjon og har en tydelig og god kommunikasjon med pasient. Snilt vesen :)

Tar pasienten på alvor

Lyttende og løsningsorientert. Henviser lett videre når hun finner det hesiksmessig. Tar opp tema det er vanskelig for andre å snakke om

Godt fornøyd med lege

Men, som andre påpeker ikke veldig trivelige resepsjonspersonell, noen virker veldig sure og tverre både på telefon og ved personlig oppmøte :(

Topp lege

Fantastisk lege, elendig skrankepersonale!

Dårlig tilgjengelighet går ikkje på legen, men at de i skranken nekter deg legetime. Enten er du for frisk eller for syk til å komme inn.

Legen er den beste fastlegen eg har hatt.

Lene er imøtekommende, dyktig, forståelsesfull og profesjonell! Jeg har fått den beste service jeg kunne tenke meg, både vedrørende svangerskap og andre ting jeg har måtte gå til henne med. Man føler seg sett og hørt av Lene og man får alltid den hjelpen man trenger.

Beste legen jeg har hatt

Jeg er storfornøyd med Kvamsdal som lege. Hun er rolig og god person å snakke med, forståelsesfull og en positiv person som man føler man kan fortelle alt til, og hun bruker god tid på å lytte og å prate med pasienten.
Anbefaler hun på det varmeste.

Veldig dyktig

Hun er effektiv og tar alt du sier på alvor og sender deg videre til røntgen og andre undersøkelser. Når det gjelder de som tar telefonen, så må de skjerpe seg. De spør alt for mye om hva som feiler deg.

Tydelig og klar

Hun følger opp det hun lover og gir gode tilbakemeldinger.
Jeg føler at jeg blir tatt på alvor som pasient og at i en for henne stresset hverdag når tids skjemaet rykker, tar seg tid til å høre på meg som pasient.

Fantastisk lege - håpløst skrankepersonale

Hyggelig og imøtekommende dame, faglig dyktig og veldig effektiv. Eneste negative ved denne legen er at de som sitter i skranken forsøker å sette sin egen diagnose på deg, og gjerne kan finne på å nekte deg legetime.

Lene Kvamsdal har alt

Empatisk, seriøs, faglig dyktig, besluttsom, handlekraftig, skaper trygghet og veldig fin atmosfære.
Hatt kontakt vedr dement svigerfar.
Mange takk.

Grundig og flink

Lene er svært grundig og flink. Jeg har alltid blitt tatt på alvor og følt meg godt ivaretatt. Hun er også veldig hyggelig!

Topp lege og så hyggelig .

Tar seg god tid, henviser til andre når det er nødvendig. Har en veldig fin måte å kommunisere på som gjør at man forstår hva hun snakker om. Virker som hun alltid er i godt humør. Virker som en meget dyktig lege så langt jeg kan bedømme.

Forståelsesfull og dyktig

Lene er imøtekommende og dyktig, føler at hun lytter til hva jeg sier og virker for meg å være veldig grundig i sine utredelser.

Godt inntrykk

Jeg har et svært godt inntrykk av Lene som fastlege. Jeg har vært hos henne da min egen lege ikke var tilgjengelig. Lene tar seg god tid til pasienten, hun er veldig flink med barn, og snakker da med et språk som er lett for de små å forstå, og som gjør dem trygg i situasjonen.

Lene tar seg tid til å lytte til pasienten, hun forklarer diagnose og behandling på en svært god måte. I tillegg har hun god humor, og det er noe som kan lette en hver vanskelig situasjon!

Meget dyktig

Veldig dyktig lege, som tar seg tid til pasientene, og som man lett kan prate med.