Lene Kvamsdal

Nesttuntorget Legesenter

Nesttunveien 98 5221 Nesttun
Lene Kvamsdal er en av 235 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Lene Kvamsdal

Lene er imøtekommende, dyktig, forståelsesfull og profesjonell! Jeg har fått den beste service jeg kunne tenke meg, både vedrørende svangerskap og andre ting jeg har måtte gå til henne med. Man føler seg sett og hørt av Lene og man får alltid den hjelpen man trenger.

Beste legen jeg har hatt

Jeg er storfornøyd med Kvamsdal som lege. Hun er rolig og god person å snakke med, forståelsesfull og en positiv person som man føler man kan fortelle alt til, og hun bruker god tid på å lytte og å prate med pasienten.
Anbefaler hun på det varmeste.

Veldig dyktig

Hun er effektiv og tar alt du sier på alvor og sender deg videre til røntgen og andre undersøkelser. Når det gjelder de som tar telefonen, så må de skjerpe seg. De spør alt for mye om hva som feiler deg.

Tydelig og klar

Hun følger opp det hun lover og gir gode tilbakemeldinger.
Jeg føler at jeg blir tatt på alvor som pasient og at i en for henne stresset hverdag når tids skjemaet rykker, tar seg tid til å høre på meg som pasient.

Fantastisk lege - håpløst skrankepersonale

Hyggelig og imøtekommende dame, faglig dyktig og veldig effektiv. Eneste negative ved denne legen er at de som sitter i skranken forsøker å sette sin egen diagnose på deg, og gjerne kan finne på å nekte deg legetime.