Lene Kvamsdal

Autorisasjon (2009)

Lene Kvamsdal er en av 253 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Lene Kvamsdal

Veldig fornøyd med Lene Kvamsdal

Hun er en lege som ser deg og som virkelig følger deg opp. Jeg føler meg trygg og ivaretatt hos henne.

Veldig fornøyd

Jeg har hatt Lene som fastlege siden jeg var ung, (idag 30 år) og er veldig fornøyd. Hun har tid til å lytte og kommer med gode tilbakemeldinger. Hun er forståelsesfull og en god lege!

Dyktig og trygg

Eg har hatt Lene som fastlege i fleire år, og er utruleg nøygd med måten eg blir møtt på av ho! Ho ser meg, lyttar til meg og tek meg på alvor. Ho verkar å ha utruleg brei og god kunnskap, og er ærleg på det viss eg kjem med noko ho er usikker på. Då rådfører ho seg med spesialist, gjerne medan eg sit der.

Alt i alt ein fantastisk fastlege - fantastisk nok til at mannen min stod på venteliste i to år for å komme på pasientlista hennar - og eg anbefalar ho varmt til alle!

Moden, reflektert og omsorgsfull

Kan ikke se for meg en bedre fastlege. Tar deg på alvor, og er oppriktig interessert i deg og helsen din. Kan ikke anbefale henne varmt nok.

Ikke fornøyd

Jeg har hatt Lene som lege i mange år, hun er en trivelig dame men har flere ganger gitt meg antibiotika for noe uten at jeg har fått resultat på at det er dette jeg har. Da jeg kom hjem fra Afrika og var kjempedårlig i hele kroppen fikk jeg beskjed om å hvile det av meg uten at hun tok en eneste test, noe som fikk meg til å føle at hun ikke tok meg seriøst og at jeg følte meg utrygg . Noe annet som jeg er misfornøyd med er at det ofte tar to uker før jeg får komme til da legen alltid er opptatt. Har nå skiftet til en annen lege.