Katrin Kvideland

Dalen Legesenter

2005

Siste vurderinger av Katrin Kvideland

Passiv lege

Mitt inntrykk av denne legen er at hun er veldig passiv. Hun venter lenge med å starte behandling, skrive ut medisiner eller videresende pasienter til spesialist evt akutten. Det betyr at sykdommene forverrer seg. Det er ikkje henne jeg kan takke for at jeg er i live i dag. Men helsevesenet har heldigvis fleire tilbod enn bare fastlege.

FLINK LEGE

Men overbelastet med 1400 pasienter å ta seg av. Har til tider ventetid på 3 uker, men tar seg tid til nødtimer. Det er bare rund ca. 230 fastleger Bergen med altfor mange pasienter å behandle og oppfølge. Fastlegesystemet er overbelastet etter min mening.

Dyktig lege

Tillitsfull og omsorgsfull lege. Dyktig lege som lytter og gir gode råd. En lege med mange kvaliteter!

kjempeflink lege

Jeg har hatt Kvideland som lege i mange år og hun gjør en strålende jobb som lege. Hun lytter og spør og jeg føler meg godt tatt imot. Før jeg fikk henne som lege pleide jeg å bytte lege 2 ganger i året og følte at jeg ikke ville til legen selv om jeg trengte det men nå er jeg ganske kjapp med å kontakte legekontoret når jeg føler noe er "uvanlig". Hun følger opp og hun henviser deg videre for grundig sjekk istedenfor å gå ut ifra at det sikkert er helt normalt. Anbefaler Kvideland på det sterkeste!

Veldig koselig og flink lege

Jeg har gått til Katrin Kvideland så lenge jeg kan huske. Hun er veldig flink med mennesker og tar meg alltid seriøst. Har vært hos andre leger tidligere da hun har vært opptatt, og har aldri vært like fornøyd med de. Føler meg alltid godt ivaretatt og får raskt time ved behov.

en utmerket lege

Jeg har hatt Katrin Kvideland som fastlege i mange år, men bytter nå til et annet legesenter tett ved hvor jeg bor. Jeg er meget godt fornøyd med Kvideland som lege, lydhør og god til å følge opp funn og henvise til nødvendige spesialister.

den værste legen jeg har vært borti!

i dette tilfelle en lege der jeg ikke kunne stole på om hun tok meg særiøst eller trodde på meg.blid helt til du kom inn på rommet og døren ble lukket.da snudde ansiktet fra å være blid til å bli morsk.hun burde sette seg inn i pasientens tilstand der og da.ikke gå tilbake på det gamle i historikken.
har byttet lege og angrer ikke ett sekund på det!

En super lege og person

En lege der du blir sett som et helt menneske.
Alltid imøtekommende og forståelsesfull.
Hun har hjulpet meg og min familie gjennom utfordringer som har vert vanskelig.

Veldig koselig og flink lege

Jeg er veldig fornøyd. Byttet til henne da jeg var gravid og har fått bra oppfølging. Bare godt å si..

Flink lege

Veldig god på kommunikasjon.
Flink til å lytte.
Faglig flink

Tilgjengeligheten til legen kan bli bedre

Veldig bra fastlege

Du føler hun har tid til deg og er fokusert på deg og din sykdom/plager når du er hos henne. Er kjempeglad for at hun er tilbake etter permisjonen.

Bare positivt å si!

Dette er den beste legen jeg har hatt! Hun tar seg virkelig tid til pasientene, har omsorg for hver og en, tar seg god tid hvis nødvendig og er flink til å følge opp.