Katrin Kvideland

Folke Bernadottes vei 52 5147 Fyllingsdalen
Katrin Kvideland er en av 237 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Katrin Kvideland

FLINK LEGE

Men overbelastet med 1400 pasienter å ta seg av. Har til tider ventetid på 3 uker, men tar seg tid til nødtimer. Det er bare rund ca. 230 fastleger Bergen med altfor mange pasienter å behandle og oppfølge. Fastlegesystemet er overbelastet etter min mening.

Dyktig lege

Tillitsfull og omsorgsfull lege. Dyktig lege som lytter og gir gode råd. En lege med mange kvaliteter!

kjempeflink lege

Jeg har hatt Kvideland som lege i mange år og hun gjør en strålende jobb som lege. Hun lytter og spør og jeg føler meg godt tatt imot. Før jeg fikk henne som lege pleide jeg å bytte lege 2 ganger i året og følte at jeg ikke ville til legen selv om jeg trengte det men nå er jeg ganske kjapp med å kontakte legekontoret når jeg føler noe er "uvanlig". Hun følger opp og hun henviser deg videre for grundig sjekk istedenfor å gå ut ifra at det sikkert er helt normalt. Anbefaler Kvideland på det sterkeste!

Veldig koselig og flink lege

Jeg har gått til Katrin Kvideland så lenge jeg kan huske. Hun er veldig flink med mennesker og tar meg alltid seriøst. Har vært hos andre leger tidligere da hun har vært opptatt, og har aldri vært like fornøyd med de. Føler meg alltid godt ivaretatt og får raskt time ved behov.

en utmerket lege

Jeg har hatt Katrin Kvideland som fastlege i mange år, men bytter nå til et annet legesenter tett ved hvor jeg bor. Jeg er meget godt fornøyd med Kvideland som lege, lydhør og god til å følge opp funn og henvise til nødvendige spesialister.