Katrin Kvideland

Autorisasjon (2005)

Dalen Legesenter Telefonnummer55 17 60 4055 17 60 ...
Folke Bernadottesvei 52, Inngang A, 3. etg. 5147 Fyllingsdalen
Katrin Kvideland er en av 253 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Katrin Kvideland

Trygg, empatisk og kunnskapsrik

Kan ikke få anbefalt Karin Kvideland nok. Alltid imøtekommende, henviser ved behov, og er oppdatert på diverse helsetilbud i Bergen. Kunnskapsrik lege som ser hele personen.

Takk for 8 år som fastlege – hadde ikke byttet om jeg ikke måtte!

Dyktig, grundig og lyttende

Veldig dyktig og behagelig lege som i tillegg er god til å lytte. Hun henviser kjapt videre når det er behov for det. God på kommunikasjon. Føler meg veldig godt ivaretatt de gangene jeg er hos Katrin.

Fantastisk flink lege!

Katrin har vært min lege i over 15 år og hun er en superdyktig lege. Lytter, omsorgsfull, følger opp…har ingenting negativt å si om henne! Alt ved henne som lege er bare helt topp! Kunne aldri byttet henne vekk for en annen lege!

Blid og dyktig

Katrin har vært min fastlege i 13 år, og jeg har bare godt å si om henne,og kan trygt anbefale henne.
Hun er engasjert og tydelig interessert i pasientens ve og vel. Hun er også rask til å sende pasienten videre til sykehus eller spesialist når det er nødvendig.
Selv om hun har mange pasienter, har hun også tid til en hyggelig prat i løpet av konsultasjonen.

Veldig dyktig lege

Har hatt Katrin i ca. 10 år og gruer meg til den dagen hun slutter! Hun er faglig dyktig, og som person omsorgsfull og lett å prate med. Jeg føler meg alltid tatt på alvor, og det eneste negative med henne er ventetiden som kan være på opp til 3 uker.