Katrin Kvideland

Autorisasjon (2005)

Dalen Legesenter Telefonnummer55 17 60 4055 17 60 ...
Folke Bernadottesvei 52, Inngang A, 3. etg. 5147 Fyllingsdalen
Katrin Kvideland er en av 253 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Katrin Kvideland

kjempeflink lege

Jeg har hatt Kvideland som lege i mange år og hun gjør en strålende jobb som lege. Hun lytter og spør og jeg føler meg godt tatt imot. Før jeg fikk henne som lege pleide jeg å bytte lege 2 ganger i året og følte at jeg ikke ville til legen selv om jeg trengte det men nå er jeg ganske kjapp med å kontakte legekontoret når jeg føler noe er "uvanlig". Hun følger opp og hun henviser deg videre for grundig sjekk istedenfor å gå ut ifra at det sikkert er helt normalt. Anbefaler Kvideland på det sterkeste!

Veldig koselig og flink lege

Jeg har gått til Katrin Kvideland så lenge jeg kan huske. Hun er veldig flink med mennesker og tar meg alltid seriøst. Har vært hos andre leger tidligere da hun har vært opptatt, og har aldri vært like fornøyd med de. Føler meg alltid godt ivaretatt og får raskt time ved behov.

en utmerket lege

Jeg har hatt Katrin Kvideland som fastlege i mange år, men bytter nå til et annet legesenter tett ved hvor jeg bor. Jeg er meget godt fornøyd med Kvideland som lege, lydhør og god til å følge opp funn og henvise til nødvendige spesialister.

den værste legen jeg har vært borti!

i dette tilfelle en lege der jeg ikke kunne stole på om hun tok meg særiøst eller trodde på meg.blid helt til du kom inn på rommet og døren ble lukket.da snudde ansiktet fra å være blid til å bli morsk.hun burde sette seg inn i pasientens tilstand der og da.ikke gå tilbake på det gamle i historikken.
har byttet lege og angrer ikke ett sekund på det!

En super lege og person

En lege der du blir sett som et helt menneske.
Alltid imøtekommende og forståelsesfull.
Hun har hjulpet meg og min familie gjennom utfordringer som har vert vanskelig.