Kari Bach Landro

Autorisasjon (1997)

Olsvik Legesenter Telefonnummer55 51 33 0055 51 33 ...
Olsvik Legesenter AS Olsvikåsen 4 5183 Olsvik
Kari Bach Landro er en av 253 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Kari Bach Landro

Beste legen

Kjempe dyktig og er kjempe god til å lytte, føler jeg alltid blir tatt på alvor, men lang vente tid på å få timer og ikke alltid hun kan. L

Den beste legen som finnes

Kari Bach Landro er den beste legen jeg noensinne har hatt. Hun lytter og tar deg seriøst og jeg kan anbefale henne på det aller varmeste. Ingen andre leger jeg noensinne har hatt har vært like flink som henne så hun skal jeg beholde for alltid.

Jeg og alle barna mine går til Kari og hun er helt fantastisk

Flink,Imøtekommende og løsniungsorientert

Ventet lenge på å få komme til hos Kari når jeg skulle skifte fastlege. At det er vanskelig å få time hos henne ser jeg på som positivt. Det betyr jo bare at hun er en populær lege. Jeg har aldri hatt noe å utsette på hennes vurderinger og jeg har alltid fått den hjelpen jeg har trengt. Etter å ha lest mange av de negative vurderingene fra folk må jeg si at jeg ikke kjenner meg igjen. Hun både lytter, finner løsninger og gjør det en kan forvente av en fastlege.

Fantastisk lege

Hun tar seg god tid og hun lytter alltid til hva jeg har å si, og finne løsninger på problemer.
Jeg har flyttet 11 år siden, men jeg vil ikke skifte ut fastlegen min.

For hastig

Jeg var hos henne på grunn av smerter i ansiktet som gjorde at jeg ikke fikk sove. Det viste seg at det var betennelse i bihulene. Fikk noe medisiner, og fikk beskjed om å gå på jobb. Sliten etter få timers søvn om nettene, så gikk jeg på jobb. På slutten av ukene var smerten så intens at jeg omtrent ikke klarte å fokusere på noe annet. Føles som intens tannverk og øresmerter. Jeg holdt rett og slett ut smerten for å slippe å gå til henne igjen. Heldigvis ikke min fastlege.