Kari Bach Landro

Olsvik Legesenter

1997

Ventetid

Se antatt ventetid før du kan få plass på legens liste

Olsvik Legesenter
Olsvik Legesenter AS Olsvikåsen 4 5183 Olsvik
Tlf: 55 51 33 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Kari Bach Landro er en av 240 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Kari Bach Landro

Flink,Imøtekommende og løsniungsorientert

Ventet lenge på å få komme til hos Kari når jeg skulle skifte fastlege. At det er vanskelig å få time hos henne ser jeg på som positivt. Det betyr jo bare at hun er en populær lege. Jeg har aldri hatt noe å utsette på hennes vurderinger og jeg har alltid fått den hjelpen jeg har trengt. Etter å ha lest mange av de negative vurderingene fra folk må jeg si at jeg ikke kjenner meg igjen. Hun både lytter, finner løsninger og gjør det en kan forvente av en fastlege.

Hun tar seg god tid og hun lytter alltid til hva jeg har å si, og finne løsninger på problemer.
Jeg har flyttet 11 år siden, men jeg vil ikke skifte ut fastlegen min.

For hastig

Jeg var hos henne på grunn av smerter i ansiktet som gjorde at jeg ikke fikk sove. Det viste seg at det var betennelse i bihulene. Fikk noe medisiner, og fikk beskjed om å gå på jobb. Sliten etter få timers søvn om nettene, så gikk jeg på jobb. På slutten av ukene var smerten så intens at jeg omtrent ikke klarte å fokusere på noe annet. Føles som intens tannverk og øresmerter. Jeg holdt rett og slett ut smerten for å slippe å gå til henne igjen. Heldigvis ikke min fastlege.

Den beste legen jeg har hatt

Dr. Landro er en veldig sympatisk og engasjert lege som har hjulpet meg mye de siste årene. Jeg har en litt komplisert helseproblematikk, og er ikke vant til å bli godt ivaretatt av fastleger, men av Kari blir jeg det. Hun husker detaljer fra gang til gang, stiller spørsmål, lytter og kommer med forslag til løsninger.

Hun er også god på samarbeid med andre instanser; vi har hatt mange tverrfaglige møter på hennes kontor, og hun taler alltid min sak.

Alt i alt en super lege!

Veldig fornøyd.

Er veldig fornøyd med selve legen, og føler meg godt tatt imot og får alltid spørsmål om hvordan det går ellers med ting. Men føler meg lite godt mottatt på selve senteret. Om jeg ringer for å få time fort hvis jeg har plager blir jeg som oftest henvist til legevakt... Oppfatter dette som veldig useriøst av de i skranken og de er ofte gretne. Men såklart dette gjelder ikke absolutt alle i skranken. Men legen er kjempe hyggelig og har gått til henne i alle år!

Ikke helt fornøyd

Hun er min fastlege, ok å prate med, men har ikke tillit, har opplevd at hun tar telefonen mens jeg var der - opptil flere ganger under en lege time, slik at vår samtale ble avbrutt. Ikke helt tilstedeværende rett og slett

Så som så

Hyggelig å prate med, men har du plager av en mer alvorlig art så bør du gå til en annen. Har du psykiske plager ville jeg overhode ikke brukt denne fastlegen. Det kan hun overhode ikke noe om. Hun går hjem klokken 16 uansett hvor alvorlig det er.

Vanskelig å komme til

HAr hatt henne som fastlege i 7 år. Dessverre har jeg ikke sett henne i løpet av siste 2 år, tross for å ha vært hos lege en del med syke barn og søkte andre råd. Jeg kommer enten til turnuslegen eller andre leger på Legesenter. Og det er greit , siden de er også flinke og jeg fikk hjelp jeg trengte. Men da jeg bla skulle snakke om diverse prevensjonsmetoder og timen var bestilt i god tid og endte opp der med en mannlig turnuslege, som eneste gjorde var å skrive ut fra nettet informasjon om div metoder , så følte jeg at jeg kastet der bare vekk pengene og tiden min.

Den beste legen jeg har hatt

Begynte hos Kari Bach Landro før hun begynte på Olsvik legesenter og jeg går til henne enda. Jeg føler meg alltid godt mottatt når jeg kommer til henne. Hun tar seg god tid til både undersøkelser og til å høre på hva pasienten har og si. jeg kommer aldri til å bytte lege.

Tillitsfull

Hatt Landro som lege rundt 7/8 år. Jeg føler hun lytter og bruker god tid på pasientene sine.
Jeg har slitt med masse de siste 20 år også av psykisk art....så viktig få en lege som hører på deg og tar deg på alvor. Inngir tillit.
Dessverre er det siste året blitt nærmest umulig få time når 1 blir syk å trenger det. Kommer ofte til turnuslegen og ikke min fastlege. Dette har jeg påpekt til legen min når jeg har hatt time...men også til personal i skranken. Hva er vits ha fastlege..du er syk...og får time om 3 til 4 uker? Da har de altfor mange pasienter. Ser idag at Olsvik legesenter er fullt. Jeg er fornøyd med Kari...men vurderer sterkt Solplassen legesenter som jeg hadde for over 10 år siden. 1 lege. Men dyktig og du kommer alltid til om du er syk og trenger lege. Olsvik er flink å henvise deg til Loddefjord legevakt.

ikke den beste legen jeg har hatt

Legen har en behagelig fremtreden og hyggelig tone.
Oppleves som for lite nøye og lite grundig i sin undersøkelse av pasienten.
Noe vag i sine tilbakemeldinger og vurderinger .

Dyktig lege :D

En dytkig lege som virker som hun har god kompentanse. Hatt henne i flere år og kan trygt anbefale henne til andre. En behagelig lege som er lett å snakke med og kan stille spørsmål om andre medisinske ting som jeg lurer på. Tar seg tid til å lytte og jeg føler hun bryr seg om pasienten.

Litt for kjapp

Er altfor rask til å skrive ut resepter uten egentlig å finne ut av problemet eller å lytte til pasienten. Da jeg kom på apoteket med resepten spurte de meg mer ut om problemet enn det legen gjorde, litt rart.
Litt for travel og virker ikke som hun bryr seg så veldig om pasienten.

Fantastisk

Empatisk og forståelsesfull. Har tatt seg god tid med meg både i samtaler og undersøkelser. Anbefales på det varmeste.

Vanskelig å komme til

Sier lite, jeg komm alltid med konkret problem så jeg fikk løsning på. Har ikke sett henne på lenge, for de siste gangene ble jeg undersøkt alene av legestudent, som gikk til henne for konsultasjon.
Men forferdelig vanskelig å få bestillt time hos Olsvik Legesenter.
De annonseree med å kunne bestille timer via sms (det testet en gang, var den beste måten fram til nå; fikk svar med en gang); via e-post (det har gått 2 uker og forstatt ingen svar) og via tlf...kø, kø, kø eller ute til lunsj, eller stengt...osv osv...

Meget dyktig

Dr Landro er meget dyktig og tålmodig lege. (Leger behøver ikke å snakke mye til pasienter. Det er viktigst at legene lytter og hjelper effektivt.)
Hun er en perfekt lege for meg. Eneste ulempe: noen ganger må man vente flere dager for å få time.

Dårlig på kommunikasjon

Var hos hun med min datter på tre år og hun sa ikke et ord til barnet mens vi var der... Litt greit å snakke litt til pasienten også da og ikke bare mammaen.

Ikke en lege som kan annbefales

En lege som ikke jeg kan annbefale, hun er mer opptatt å skrive på pc og se på klokken enn å snakke med sin pasient. Hun sa en gang for mye at vi måtte ta det neste gang for tiden var ute.Får ikke noe tillit til henne.

Faglig dyktig OG empatisk!

Kari Bach Landro er top notch!
Er generelt sett ikke så ”begeistret” for leger ,men denne damen e fantastisk.
Hun er veldig hyggelig tar seg tid, hun lytter og _ser_ den enkelte pasient, og balanserer det å høre på pasientens egne teorier og følelser, med faglige og forskningsbaserte fakta. Hun er oppdatert og skarp .
Har ingenting negativt og si om henne og har allerede anbefalt henne. Barna mine er også tillitsfulle til henne.
Olsvik legesenter, hvor hun holder til, et veldig godt servicenivå når det gjelder å få time raskt. Kan ikke legen din, får du komme til hos en annen (kan også anbefale Ragnar Moe). Storfornøyd og føler meg trygg og ivaretatt!

Fantastisk Lege

Kari B Landro er en alle tiders lege.¨
Tar deg alvorlig både psykisk og fysisk.
Lett å snakke med.
Og tar seg god tid med pasientene.
Annbefales på det varmeste.