Kari Bach Landro

Olsvik Legesenter

1997

Olsvik Legesenter Telefonnummer55 51 33 0055 51 33 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Olsvik Legesenter AS Olsvikåsen 4 5183 Olsvik
Kari Bach Landro er en av 240 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Kari Bach Landro

Flink,Imøtekommende og løsniungsorientert

Ventet lenge på å få komme til hos Kari når jeg skulle skifte fastlege. At det er vanskelig å få time hos henne ser jeg på som positivt. Det betyr jo bare at hun er en populær lege. Jeg har aldri hatt noe å utsette på hennes vurderinger og jeg har alltid fått den hjelpen jeg har trengt. Etter å ha lest mange av de negative vurderingene fra folk må jeg si at jeg ikke kjenner meg igjen. Hun både lytter, finner løsninger og gjør det en kan forvente av en fastlege.

Hun tar seg god tid og hun lytter alltid til hva jeg har å si, og finne løsninger på problemer.
Jeg har flyttet 11 år siden, men jeg vil ikke skifte ut fastlegen min.

For hastig

Jeg var hos henne på grunn av smerter i ansiktet som gjorde at jeg ikke fikk sove. Det viste seg at det var betennelse i bihulene. Fikk noe medisiner, og fikk beskjed om å gå på jobb. Sliten etter få timers søvn om nettene, så gikk jeg på jobb. På slutten av ukene var smerten så intens at jeg omtrent ikke klarte å fokusere på noe annet. Føles som intens tannverk og øresmerter. Jeg holdt rett og slett ut smerten for å slippe å gå til henne igjen. Heldigvis ikke min fastlege.

Den beste legen jeg har hatt

Dr. Landro er en veldig sympatisk og engasjert lege som har hjulpet meg mye de siste årene. Jeg har en litt komplisert helseproblematikk, og er ikke vant til å bli godt ivaretatt av fastleger, men av Kari blir jeg det. Hun husker detaljer fra gang til gang, stiller spørsmål, lytter og kommer med forslag til løsninger.

Hun er også god på samarbeid med andre instanser; vi har hatt mange tverrfaglige møter på hennes kontor, og hun taler alltid min sak.

Alt i alt en super lege!

Veldig fornøyd.

Er veldig fornøyd med selve legen, og føler meg godt tatt imot og får alltid spørsmål om hvordan det går ellers med ting. Men føler meg lite godt mottatt på selve senteret. Om jeg ringer for å få time fort hvis jeg har plager blir jeg som oftest henvist til legevakt... Oppfatter dette som veldig useriøst av de i skranken og de er ofte gretne. Men såklart dette gjelder ikke absolutt alle i skranken. Men legen er kjempe hyggelig og har gått til henne i alle år!