Kari Bach Landro

Olsvik Legesenter
Olsvik Legesenter AS Olsvikåsen 4 5183 Olsvik
Kari Bach Landro er en av 237 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Kari Bach Landro

Den beste legen jeg har hatt

Dr. Landro er en veldig sympatisk og engasjert lege som har hjulpet meg mye de siste årene. Jeg har en litt komplisert helseproblematikk, og er ikke vant til å bli godt ivaretatt av fastleger, men av Kari blir jeg det. Hun husker detaljer fra gang til gang, stiller spørsmål, lytter og kommer med forslag til løsninger.

Hun er også god på samarbeid med andre instanser; vi har hatt mange tverrfaglige møter på hennes kontor, og hun taler alltid min sak.

Alt i alt en super lege!

Veldig fornøyd.

Er veldig fornøyd med selve legen, og føler meg godt tatt imot og får alltid spørsmål om hvordan det går ellers med ting. Men føler meg lite godt mottatt på selve senteret. Om jeg ringer for å få time fort hvis jeg har plager blir jeg som oftest henvist til legevakt... Oppfatter dette som veldig useriøst av de i skranken og de er ofte gretne. Men såklart dette gjelder ikke absolutt alle i skranken. Men legen er kjempe hyggelig og har gått til henne i alle år!

Ikke helt fornøyd

Hun er min fastlege, ok å prate med, men har ikke tillit, har opplevd at hun tar telefonen mens jeg var der - opptil flere ganger under en lege time, slik at vår samtale ble avbrutt. Ikke helt tilstedeværende rett og slett

Så som så

Hyggelig å prate med, men har du plager av en mer alvorlig art så bør du gå til en annen. Har du psykiske plager ville jeg overhode ikke brukt denne fastlegen. Det kan hun overhode ikke noe om. Hun går hjem klokken 16 uansett hvor alvorlig det er.

Vanskelig å komme til

HAr hatt henne som fastlege i 7 år. Dessverre har jeg ikke sett henne i løpet av siste 2 år, tross for å ha vært hos lege en del med syke barn og søkte andre råd. Jeg kommer enten til turnuslegen eller andre leger på Legesenter. Og det er greit , siden de er også flinke og jeg fikk hjelp jeg trengte. Men da jeg bla skulle snakke om diverse prevensjonsmetoder og timen var bestilt i god tid og endte opp der med en mannlig turnuslege, som eneste gjorde var å skrive ut fra nettet informasjon om div metoder , så følte jeg at jeg kastet der bare vekk pengene og tiden min.