Rolf Langeland

Markeveien Legesenter Markeveien 4 C 5012 Bergen
Rolf Langeland er en av 235 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Rolf Langeland

ikke den beste

Jeg hatt Dr. Langeland som fastlege i noen år. Jeg fant gradvis ut at jeg ønsket å bytte fastlege. Jeg byttet fastlege.

Fantastisk lege!

Jeg har hatt Langeland som fastlege ett par år nå, selv etter at jeg flyttet til Sotra for ett år siden har jeg valgt å beholde han.

Den lange Ventetiden på legetime og forsinkelsene kan være en plage, men jeg har lært meg å bestille ny legetime ved hvert legebesøk og ha med fulladet telefon til hver time;-)

Sekretæren Linda er også fantastisk!

Han er alltid smilende og spøkende selv om han har det travelt opp etter ørene:-)

Bytter aldri fastlegen min!

Dr. Langeland har vært min fastlege i snart 20 år og har fulgt meg gjennom livets både nedturer og oppturer. Han er en dyktig lege men først og fremst et menneske som bryr seg om sine medmennesker! Og det er vel hele poenget med å være lege.
Han har som regel lang ventetid men det er ingen problem å få hastetime om det trengs.
Jeg gleder meg ikke til hans pensjon, for å si det slikt. Men heldigvis er det fortsatt noen år til det.

Fornøyd med fastlegen sin!

Rolf Langeland er en helt super fastlege! Han er alltid smilende og glad, noe som er viktig for meg når jeg først drar til legen. Jeg har hatt han i flere år, og kommer ikke til å bytte. Jeg har anbefalt han videre til flere som også har tatt han i bruk og er fornøyd. Nå har min søster meldt seg inn på mail slik at hun får e-post når han blir ledig, siden han er full nå. Bare skryt å gi til denne dyktige legen, som tar seg tid til å lytte på problemene.

En bra lege

Jeg gikk fra den aller beste legen (flyttet til Oslo) over til Langeland, så en vurdering av Langeland nesten blir litt urettferdig med det som bakteppe.

Langeland er bra han, men på langt nær så god som forrige fastlegen min. Han holder ikke samme høye faglige nivå, han kommuniserer ikke så godt og han lytter heller ikke så bra. Men han er god til å se hva han kan gjøre noe med og hva som krever ytterligere oppfølging og undersøkelse. Det er en god egenskap. Han får en 4 på det.