Rolf Langeland

Autorisasjon (1989)

Markeveien Legesenter Telefonnummer55 33 31 0055 33 31 ...
Markeveien Legesenter Markeveien 4 C 5012 Bergen
Rolf Langeland er en av 253 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Rolf Langeland

Lyttende og god fastlege

Jeg har hatt Rolf Langeland som fastlege siden ordningen kom. Han har alltid tatt i mot meg når jeg har hatt behov for det. Han er spesielt flink på å lytte til pasienten og ut ifra det finne ut evt problemer. Uten ham hadde aldri min hjerteflimmer blitt oppdaget og hvem vet hvordan det kunne gått hvis ikke. Han er flink på å videresende pasienten til annen nødvendig behandling. Takket være ham er jeg under regelmessig kontroll av pumpen og er trygg på at den vil virke lenge.
En fantastisk fastlege som jeg håper orker å stå lenge i jobben sin.

Trygg og kunnskaps rik

Rolf har reddet livet mitt 2 ganger. Han er dyktig og følsom og menneskelig. Alltid smilende og bli. Og han lytter til deg.

ikke den beste

Jeg hatt Dr. Langeland som fastlege i noen år. Jeg fant gradvis ut at jeg ønsket å bytte fastlege. Jeg byttet fastlege.

Fantastisk lege!

Jeg har hatt Langeland som fastlege ett par år nå, selv etter at jeg flyttet til Sotra for ett år siden har jeg valgt å beholde han.

Den lange Ventetiden på legetime og forsinkelsene kan være en plage, men jeg har lært meg å bestille ny legetime ved hvert legebesøk og ha med fulladet telefon til hver time;-)

Sekretæren Linda er også fantastisk!

Han er alltid smilende og spøkende selv om han har det travelt opp etter ørene:-)

Bytter aldri fastlegen min!

Dr. Langeland har vært min fastlege i snart 20 år og har fulgt meg gjennom livets både nedturer og oppturer. Han er en dyktig lege men først og fremst et menneske som bryr seg om sine medmennesker! Og det er vel hele poenget med å være lege.
Han har som regel lang ventetid men det er ingen problem å få hastetime om det trengs.
Jeg gleder meg ikke til hans pensjon, for å si det slikt. Men heldigvis er det fortsatt noen år til det.