Aina Gundersen Langørgen

Morvik Legekontor

Slettevikveien 1 5124 Morvik
Aina Gundersen Langørgen er en av 235 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Aina Gundersen Langørgen

Man finner ikke bedre lege

Hun lytter til alt jeg har å si
Hun tar seg god tid
Hun er rolig og avslappet
Hun gjør jobben sin
Hun får meg til å alltid føle meg trygg når jeg har vært hos hun

En lege som virkelig fortjener ros! :)

Fantastisk dyktig lege

En fantastisk fastlege, har hatt henne i 15 år. Hun tar seg tid, er nøyaktig og hører etter hva jeg har å si. Følger opp barnene mine og tar kontakt hvis det er noe hun føler hun glemte å si på timen.
Litt lang ventetid - men velger man første legetime så er ikke det noe problem.
Er kjempefornøyd.
Helsesekretærene som jobber i morvik er alltid så blide og imøtekommende. De viser interesse og virker som har full roen på det de driver på med. Dyktig i telefonen og er flink å gi råd.

En glimrende lege.

Hun er grundig og har et meget behagelig vesen. Er rask til å henvise til spesialister om hun stusser på noe, og er meget lydhør for nye medisiner og ny forskning. En lege jeg ikke vil miste.

Veldig fornøyd

En fastlege som kommuniserer godt med deg og tar deg på alvor. Har du spørsmål, har hun som regel svar. Hun setter seg inn i situasjonen lov problemene dine, og er der veldig hjelpsom og forståelsesfull. Tror hun er en av få fastleger som kan ringe hjem til deg utenom arbeidstider for å høre om status.

Fantastisk lege!

Faglig dyktig, genuint opptatt av å hjelpe, kommuniserer bra og tar ting på alvor. Følger det opp, og ser hele deg!
Har kun positive ting å si om denne legen, og er veldig glad jeg har henne til meg selv og mine barn. Anbefales på det sterkeste!