Aina Gundersen Langørgen

Slettevikveien 1 5124 Morvik
Tlf: 55 95 82 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Aina Gundersen Langørgen er en av 239 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Aina Gundersen Langørgen

Man finner ikke bedre lege

Hun lytter til alt jeg har å si
Hun tar seg god tid
Hun er rolig og avslappet
Hun gjør jobben sin
Hun får meg til å alltid føle meg trygg når jeg har vært hos hun

En lege som virkelig fortjener ros! :)

Fantastisk dyktig lege

En fantastisk fastlege, har hatt henne i 15 år. Hun tar seg tid, er nøyaktig og hører etter hva jeg har å si. Følger opp barnene mine og tar kontakt hvis det er noe hun føler hun glemte å si på timen.
Litt lang ventetid - men velger man første legetime så er ikke det noe problem.
Er kjempefornøyd.
Helsesekretærene som jobber i morvik er alltid så blide og imøtekommende. De viser interesse og virker som har full roen på det de driver på med. Dyktig i telefonen og er flink å gi råd.

En glimrende lege.

Hun er grundig og har et meget behagelig vesen. Er rask til å henvise til spesialister om hun stusser på noe, og er meget lydhør for nye medisiner og ny forskning. En lege jeg ikke vil miste.

Veldig fornøyd

En fastlege som kommuniserer godt med deg og tar deg på alvor. Har du spørsmål, har hun som regel svar. Hun setter seg inn i situasjonen lov problemene dine, og er der veldig hjelpsom og forståelsesfull. Tror hun er en av få fastleger som kan ringe hjem til deg utenom arbeidstider for å høre om status.

Fantastisk lege!

Faglig dyktig, genuint opptatt av å hjelpe, kommuniserer bra og tar ting på alvor. Følger det opp, og ser hele deg!
Har kun positive ting å si om denne legen, og er veldig glad jeg har henne til meg selv og mine barn. Anbefales på det sterkeste!

Hun er virkelig noe for seg selv! Hun bryr seg oppriktig om pasienten, og gir seg ikke før hun har funnet den beste løsningen. Hun går langt utover det som kan forventes av en lege. Hun er svært forståelsesfull og meget sympatisk. Hun er også meget faglig sterk! Den beste legen jeg noengang har vært hos!

Fantastisk!

Lytter til det du har å si, stresser ikke med å få deg ut av kontoret, vennlig og hyggelig. God kunnskap. Ringer etter kontorets åpningstid om nødvendig.

Den beste legen ever :D

Hun hører godt etter hva en sier og tar deg virkelig på alvor. Undersøker alt som er mulig. Kjempefornøyd med henne, synd at det ikke er ledig plass.

Fantastisk lege :-)

Jeg har hatt henne som lege i mange år og mine barn har også fått henne som fastlege. Hun har alltid veldig god tid til pasientene og tar deg veldig på alvor når du kommer. Har opplevd at hun har ringt hjem for å høre hvordan det sto til med min datter som hadde astma som liten. Det er vel ikke mange som ville gjort dette.