Aina Gundersen Langørgen

Autorisasjon (1988)

Morvik Legekontor Telefonnummer55 95 82 0055 95 82 ...
Slettevikveien 1 5124 Morvik
Aina Gundersen Langørgen er en av 253 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Aina Gundersen Langørgen

Fantastisk Lege

Den beste legen .
Dyktig, empatisk., menneskelig ,
Følger opp. Trygg og kunnskapsrik
Vært fastlege over 30 år. Meg og familie
Føler oss privilegert og heldig
Full tillit tilstede noe som er grunnleggerne for God helse og trivsel

Verdens beste lege

Kunne ikke fått en mer forståelsesfull og dyktig lege! Føler virkelig hun bryr seg og tar seg tid til hver pasient

Trygg, empatisk og svært kunnskaprik

Vi har hatt Aina som familielege siden fastlegeordningen startet. En fantastisk dyktig og kunnskapsrik lege, empatisk og forståelsesfull. Hun evner å se «hele» mennesket. Følger opp, ringer deg om nødvendig, henviser raskt videre dersom hun selv er usikker, og genuint opptatt av å hjelpe - både fysisk og psykisk. Setter av tid til pasientene sine, og skulle hun bli forsinket synes jeg det er verdt å vente på. En fantastisk sympatisk og dyktig dame! Alle i familien er svært fornøyd med henne. Kommer aldri til å bytte fastlege!

Trygg og profesjonell

Lytter, følger opp, henviser til spesialister når hun selv ikke finner svar. Føler meg hørt og har full tillit til henne.
Som andre skriver, er det ventetid, men det er naturlig når hun bruker tid på lytte, undersøke og snakke med pasientene. Jeg forventer ikke at hun skal huske hele min pasienthistorie, det er derfor alt blir journalført.

Ikke lenger så fornøyd

Hatt henne som fastlege i mange år. Lang ventetid - både å få time og ikke minst forsinkelser - absolutt et minus, men at hun har tatt seg god tid til deg har veid opp. Tidligere opplevd henne som lyttende og at hun har fulgt meg godt opp. De siste årene har jeg imidlertid opplevd flere tilfeller hvor hun har glemt ting vi har avtalt - prøvetaking, henvisinger osv. Opplever også at hun ikke vet hvorfor du kommer til konsultasjon, selv når det gjelder oppfølgingstimer hun selv har kalt inn til. Har dessverre ikke lenger samme tillit til henne.