Morvik Legekontor

Telefonnummer55 95 82 0055 95 82 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Slettevikveien 1 5124 Morvik

Siste vurderinger av Morvik Legekontor

Ikke lenger så fornøyd

Lege: Aina Gundersen Langørgen Skrevet

Hatt henne som fastlege i mange år. Lang ventetid - både å få time og ikke minst forsinkelser - absolutt et minus, men at hun har tatt seg god tid til deg har veid opp. Tidligere opplevd henne som lyttende og at hun har fulgt meg godt opp. De siste årene har jeg imidlertid opplevd flere tilfeller hvor hun har glemt ting vi har avtalt - prøvetaking, henvisinger osv. Opplever også at hun ikke vet hvorfor du kommer til konsultasjon, selv når det gjelder oppfølgingstimer hun selv har kalt inn til. Har dessverre ikke lenger samme tillit til henne.

Dyktig

Lege: David Myklatun Skrevet

David Myklatun er den beste legen jeg har hatt i mitt 47 år lange liv. Det er god medisin i å ha en lege som tar deg på alvor, ser og forstår. Jeg har også inntrykk av at han virkelig bryr seg om sine pasienter. Han svarer raskt på www.helsenorge.no og er rask med ev. innsøk/henvisninger til andre steder. Gir ham absolutt mine varmeste anbefalinger.

Verdens beste lege

Lege: John Agnar Kvamme Skrevet

Har hatt Kvamme som fastlege hele livet, og kunne ikke hvert mer fornøyd. Han tar pasientene sine alvorlig, svarer omtrent umiddelbart på helsenorge.no, er direkte og ærlig, og man føler seg ivaretatt. Han tar seg alltid god tid, lytter og forklarer. Anbefales på det sterkeste.

Super fornøyd!

Lege: John Agnar Kvamme Skrevet

Gruet meg litt da jeg for 1 år siden måter bytte fastlege grunnet flytting, for var så fornøyd med han jeg hadde på fana legekontor at jeg kjørte til fana de første 3 årene etter jeg flyttet til Åsane. Men det har vist seg å være til det beste. For Kvamme er kjempe dyktig. Og via e konsultasjon også veldig tilgjengelig. Kunne ikke vært mer fornøyd.

Kunnskapsrik, grundig og imøtekommende

Lege: Bhaumikkumar Kiritkumar Thakkar Skrevet

Hyggelig lege som virker interessert, er grundig og effektiv. Har kommet til legen med ulike problemstillinger som har blitt håndtert godt. Føler meg ivaretatt.