Morvik Legekontor

Telefonnummer55 95 82 0055 95 82 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Slettevikveien 1 5124 Morvik

Siste vurderinger av Morvik Legekontor

Trygg, empatisk og svært kunnskaprik

Lege: Aina Gundersen Langørgen Skrevet

Vi har hatt Aina som familielege siden fastlegeordningen startet. En fantastisk dyktig og kunnskapsrik lege, empatisk og forståelsesfull. Hun evner å se «hele» mennesket. Følger opp, ringer deg om nødvendig, henviser raskt videre dersom hun selv er usikker, og genuint opptatt av å hjelpe - både fysisk og psykisk. Setter av tid til pasientene sine, og skulle hun bli forsinket synes jeg det er verdt å vente på. En fantastisk sympatisk og dyktig dame! Alle i familien er svært fornøyd med henne. Kommer aldri til å bytte fastlege!

Trygg og profesjonell

Lege: Aina Gundersen Langørgen Skrevet

Lytter, følger opp, henviser til spesialister når hun selv ikke finner svar. Føler meg hørt og har full tillit til henne.
Som andre skriver, er det ventetid, men det er naturlig når hun bruker tid på lytte, undersøke og snakke med pasientene. Jeg forventer ikke at hun skal huske hele min pasienthistorie, det er derfor alt blir journalført.

Ikke lenger så fornøyd

Lege: Aina Gundersen Langørgen Skrevet

Hatt henne som fastlege i mange år. Lang ventetid - både å få time og ikke minst forsinkelser - absolutt et minus, men at hun har tatt seg god tid til deg har veid opp. Tidligere opplevd henne som lyttende og at hun har fulgt meg godt opp. De siste årene har jeg imidlertid opplevd flere tilfeller hvor hun har glemt ting vi har avtalt - prøvetaking, henvisinger osv. Opplever også at hun ikke vet hvorfor du kommer til konsultasjon, selv når det gjelder oppfølgingstimer hun selv har kalt inn til. Har dessverre ikke lenger samme tillit til henne.

Dyktig

Lege: David Myklatun Skrevet

David Myklatun er den beste legen jeg har hatt i mitt 47 år lange liv. Det er god medisin i å ha en lege som tar deg på alvor, ser og forstår. Jeg har også inntrykk av at han virkelig bryr seg om sine pasienter. Han svarer raskt på www.helsenorge.no og er rask med ev. innsøk/henvisninger til andre steder. Gir ham absolutt mine varmeste anbefalinger.

Verdens beste lege

Lege: John Agnar Kvamme Skrevet

Har hatt Kvamme som fastlege hele livet, og kunne ikke hvert mer fornøyd. Han tar pasientene sine alvorlig, svarer omtrent umiddelbart på helsenorge.no, er direkte og ærlig, og man føler seg ivaretatt. Han tar seg alltid god tid, lytter og forklarer. Anbefales på det sterkeste.