Morvik Legekontor

Slettevikveien 1 5124 Morvik

Siste vurderinger av Morvik Legekontor

Trygg og kunnskapsrik.

Lege: Bhaumikkumar Kiritkumar Thakkar Skrevet

Lytter til deg og følger deg opp. Sender deg videre til spesialist ved ønske om utredning.Veldig fornøyd med han. Han snakker utmerket norsk.

Verdens beste lege

Lege: Aina Gundersen Langørgen Skrevet

Kunne ikke fått en mer forståelsesfull og dyktig lege! Føler virkelig hun bryr seg og tar seg tid til hver pasient

vanskelig å snakke med

Lege: David Myklatun Skrevet

Det er så klart ikke lett å overta etter Harald Hauge som var en så utrolig flott fastlege å ha. Han var i tillegg til å være faglig dyktig veldig varm, empatisk ,tålmodig og lyttende. Var derfor spent da jeg fikk ny fastlege når Harald Hauge sluttet. Leste mye postitivt her, men jeg ble veldig skuffet. Synes David Myklatun er vanskelig å snakke med . Han hører ikke på den en sier , men svarer gjerne det samme svaret igjen som om du ikke har sagt noe . Han er veldig rask med svar på helse-norge, men svarene er stort sett at han anbefaler deg å ta kontakt med legekontoret. Og når han svarer noe mer så er det som å snakke med en chat-robot. Dessverre ikke en fastlege for meg så jeg har byttet.

Kan ikke få bedre fastlege!

Lege: Hogne Sandvik Skrevet

Dette er en grundig og effektiv lege, meget kunnskapsrik. Er lyttende, tar deg på alvor,får alltid tilbakemelding, er virkelig til å stole på, følger deg opp. Her kan du absolutt føle deg trygg!!!

Presis og dyktig

Lege: Hogne Sandvik Skrevet

Han er alltid presis. Er dyktig, gir gode råd og veiledning. Har alltid vært godt ivaretatt ifm mine sykdommer.