Morvik Legekontor

Slettevikveien 1 5124 Morvik

Siste vurderinger av behandlere ved Morvik Legekontor

imøtekommende

Lege: Bhaumikkumar Kiritkumar Thakkar Skrevet

Får alltid kjapt svar på mine henvendelser og jeg blir alltid tatt på alvor. Det med med tosidig kommunikasjon og tillitt.

Dyktig ,omsorgsfull

Lege: Bhaumikkumar Kiritkumar Thakkar Skrevet

Fikk akutt time på dagen, var punktlig og utrolig hyggelig å ikke minst dyktig. Kan anbefale han på det sterkeste. Mulig den flinkeste legen jeg har hatt som fastlege. Medisinen jeg fikk utskrevet fungerte samme dag og smerter forsvant. Han tok seg god tid med undersøkelsen og han var veldig betryggende. Og god humor hjelper på også. Meget imponert.....

Oppmerksom

Lege: David Myklatun Skrevet

Ny lege, og litt spent på om jeg ville oppleve tillit, og bli tatt på alvor . Første møtet var litt hektisk , han hadde dårlig tid - andre gang ble opphevelsen en helt annen . Flink, lytter - og var forberedt til møtet. Veldig fornøyd med min nye lege:-)

Dyktig, hyggelig og flink

Lege: John Agnar Kvamme Skrevet

Har hatt Kvamme som fastlege siden 2001. Fantastisk lege som aldri ser på klokken når du er hos han. Det kan bety at du må vente litt, men det er det verdt. Faglig dyktig. Henviser deg videre. Ikke redd for å ringe deg på kveldstid og gi beskjed om prøvesvar. Skulle rett og slett ønske litt mer fritid for Kvamme, så han ikke sliter seg ut.

Veldig flink

Lege: David Myklatun Skrevet

Ikke min fastlege til vanlig men fått time hos Myklatun når min har vært full. Vært veldig fornøyd de gangene jeg har vært hos han. Tar seg god tid og lytter på pasienten.