Morvik Legekontor

Telefonnummer55 95 82 0055 95 82 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Slettevikveien 1 5124 Morvik

Siste vurderinger av Morvik Legekontor

Kan ikke få bedre fastlege!

Lege: Hogne Sandvik Skrevet

Dette er en grundig og effektiv lege, meget kunnskapsrik. Er lyttende, tar deg på alvor,får alltid tilbakemelding, er virkelig til å stole på, følger deg opp. Her kan du absolutt føle deg trygg!!!

Presis og dyktig

Lege: Hogne Sandvik Skrevet

Han er alltid presis. Er dyktig, gir gode råd og veiledning. Har alltid vært godt ivaretatt ifm mine sykdommer.

Harald Hauge "lightversjon"

Lege: David Myklatun Skrevet

Arvtakeren etter Harald Hauge, som fratredde sin stilling i august 2018. Jevnt over bra. I overkant hastig med å få sendt ut pasientene, fikk ikke mine 10 siste minutter av dobbelttimen, det er min erfaring så langt. Spør ikke om jeg har andre plager og/eller spørsmål tilknyttet til det, i motsetning til Harald.Har bare brukt han 2 ganger så langt.
Han responderer meget raskt på helsenorge.no

Genuint interessert i pasienten

Lege: Bhaumikkumar Kiritkumar Thakkar Skrevet

Veldig flink å følge opp overfor meg som pasient pasient og behandlende sykehus. Føler at jeg blir tatt godt vare på.

Helt fantastisk!!

Lege: Ørnulf Friberg Skrevet

Den beste fastlegen jeg har hatt noensinne. Han tar pasienter på alvor og er skikkelig grundig. God på kommunikasjon og det mellommenneskelige, aldri opplevd nedlatenhet eller bagatellisering e.l. digger ham!