Aina Gundersen Langørgen

Autorisasjon (1988)

Morvik Legekontor Telefonnummer55 95 82 0055 95 82 ...
Slettevikveien 1 5124 Morvik
Aina Gundersen Langørgen er en av 254 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Aina Gundersen Langørgen

Fantastisk lege!

Faglig dyktig, genuint opptatt av å hjelpe, kommuniserer bra og tar ting på alvor. Følger det opp, og ser hele deg!
Har kun positive ting å si om denne legen, og er veldig glad jeg har henne til meg selv og mine barn. Anbefales på det sterkeste!

Fantastisk lege

Hun er virkelig noe for seg selv! Hun bryr seg oppriktig om pasienten, og gir seg ikke før hun har funnet den beste løsningen. Hun går langt utover det som kan forventes av en lege. Hun er svært forståelsesfull og meget sympatisk. Hun er også meget faglig sterk! Den beste legen jeg noengang har vært hos!

Fantastisk!

Lytter til det du har å si, stresser ikke med å få deg ut av kontoret, vennlig og hyggelig. God kunnskap. Ringer etter kontorets åpningstid om nødvendig.

Den beste legen ever :D

Hun hører godt etter hva en sier og tar deg virkelig på alvor. Undersøker alt som er mulig. Kjempefornøyd med henne, synd at det ikke er ledig plass.

Fantastisk lege :-)

Jeg har hatt henne som lege i mange år og mine barn har også fått henne som fastlege. Hun har alltid veldig god tid til pasientene og tar deg veldig på alvor når du kommer. Har opplevd at hun har ringt hjem for å høre hvordan det sto til med min datter som hadde astma som liten. Det er vel ikke mange som ville gjort dette.