Anne Laue

Autorisasjon (1998)

Frekhaug Legesenter Telefonnummer56 17 11 1056 17 11 ...
Havnevegen 41 B 5918 Frekhaug
Anne Laue er en av 30 fastleger i Alver

Siste vurderinger av Anne Laue

Trygg og imøtekommende

Hatt henne som lege så og si hele livet, kommer alltid fort inn og hun er imøtekommende fra start.

Hun lytter til problemer og tar alt serriøst, kommer med løsninger og anbefaler videre når det er noe hun ikke kan gjøre selv.

Selv når hun ikke er bekymret og jeg er så ordner hun opp og undersøker nøye. Utrolig hyggelig, smilende og glad dame.
Anbefales på det sterkeste!

Hun er nok trygg på seg, men jeg er ikke like trygg.

Føler ikke at jeg når frem alltid og dermed usikker. Føler også at hun er litt forutbestemt og bøyer først av når det ligger annen dokumentasjon som grunnlag. Føler ikke alltid om hun er enig i dette heller, må faktisk presse litt på. Ellers er hun hyggelig å snakke med.

Veldig flink

Ho har vært min fastlege hele livet. Ho er imøtekommende, særdeles dyktig, hører på det eg har å seie og er veldig kunnskapsrik og
profesjonell. Har som regel svarte på det eg lurer på, og finner fort ut hva som feiler meg. Har stor tilitt til ho og ho gjer alltid det ho seie ho skal gjera.

Anbefaler henne til alle.

Ikke fornøyd

Har bestemt seg før du kommer inn. Har en arrogant holdning og hun lytter IKKE til pasienten. Anbefaler henne ikke.

En utrolig person og lege

Kunnskapsrik og trygg. Hun tar seg tid og hører alltid hva som blir sagt og ikke sagt... Det er en egenskap flere burde inneha.
Hun er den beste lege jeg har vært hos . En dame med ryggrad til å takle Nav . Jeg har mye å takke henne for. Bare synd hun ikke er min fastlege.