Torstein Ljones

Kokstad medisinske senter Mann, 43 år

Autorisert2004
Ledige plasser 16 av 1500
Vil du bytte til denne fastlegen?

Kokstad medisinske senter

Kokstadflaten 4 5257 Kokstad
Torstein Ljones er en av 235 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Torstein Ljones

meget dyktig

ingenting å klage på...alltid hjelpsomme i resepsjon...legen er den desidert beste jeg har møtt...empatisk, lyttende og svarer tom på email....meget bra

Rett og slett en herlig fyr !

Jeg har dessverre vært borti mange leger i mitt liv (kronisk sykdom kombinert med mye flytting). Denne legen er den beste jeg har hatt ! Utrolig ofte føler man at legen har svært liten tid, at man er på "samlebånd" ? Torstein derimot stiller spørsmål, lytter alltid, og gir meg følelsen av at han er oppriktig interessert i hvordan jeg har det. Han husker både meg og min historie godt (f.eks. : "Hvordan hadde du det på ferien din til XXXX i vår", hjalp det godt med varmt klima ?) Han har et utrolig behagelig vesen. Han er absolutt ikke en som lett skriver ut sykemeldinger, men vi diskuterer oss frem til alternative løsninger og behandling. Jeg er overbevist om at han er grunnen til at jeg ikke er havnet i "uføre-statistikken". Hurra for fastlegen min !

En god lyttende lege !!

Tar deg på alvor.
Du tør betro deg til han nesten som en "venn"
Lytter og lar deg snakke ut.
Noterer det du sier, noe som jeg føler at han tar seg tid til samtidig som han lytter. Noe som gjør at han vet hva han bør følge opp ved neste konsultasjon.
Han kommer med gode råd, men han lar meg få velge hvilke alternativ vi skal gå for.

En god opplevelse

Ljones er en utrolig bra lege å komme til. Han lytter, er forståelsesfull og tar deg på alvor. Jeg har stor respekt for leger som kan faget sitt, og dette gjelder Ljones. Anbefales på det sterkeste

Den beste legen

Har en evne til å høre på hva pasienten sier, og ta stilling til dette. Veldig rolig og medmenneskelig person.