Torstein Ljones

Autorisasjon (2004)

Torstein Ljones er en av 253 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Torstein Ljones

fantastisk lege

alltid blid og hyggelig,faglig kjempe dyktig,er han i tvil sender han deg videre med en gang,har hatt denne legen i mang år,hele legesentere er fantastiske

Varm og trygg.

Har vært min fastlege i mer enn 10 år. Jeg vil aldri bytte... er blitt glad i ham...et varmt og empatisk menneske som alltid smiler og er i godt humør. Han løfter dagen.

En fantastisk lege!

Torstein har vært min fast lege i mange år. Han er hjelpsom, løsningsorientert og veldig kunnskapsrik.
Jeg har opplevd ham som alltid lett tilgjengelig. Senteret er moderne og har et veldig godt system og kontormedarbeidere er veldig hjelpsomme med god kompetanse . Har måtte skifte fastlege pga. flytting.

Empatisk, lyttende, alltid i godt humør, inkluderende, profesjonell til det ytterste. Beste legen jeg har møtt noensinne

Dr Ljones har av natur et svært tiltalende og behagelig vesen, blant annet ved sitt alltid gode humør og utpregede evne til innlevelse, medfølelse og empati.

Hans vennlige sinnelag vises allerede ved hans inkluderende velkomstsmil, og mer generelt ved hans alminnelige omgangstone med oss pasienter.

Han har mang en gang halt meg opp fra fortvilelsens rand - til å se langt lysere og mer optimistisk på min egen helsetilstand.

Konklusjon: Etter min vurdering - basert på flere års erfaring - er dr Ljones en ytterst kompetent medisinsk fagmann, med et sjeldent godt grep om pasientens behov på alle plan.

Flink

Lyttende hjelpsom og stiller opp, er tilstede når man trenger han, godt humør.tar vare på. Er han usikker sender han pasienten videre