Torstein Ljones

Kokstad medisinske senter
Kokstadvegen 23 5257 Kokstad
Torstein Ljones er en av 255 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Torstein Ljones

Empatisk, lyttende, alltid i godt humør, inkluderende, profesjonell til det ytterste. Beste legen jeg har møtt noensinne

Dr Ljones har av natur et svært tiltalende og behagelig vesen, blant annet ved sitt alltid gode humør og utpregede evne til innlevelse, medfølelse og empati.

Hans vennlige sinnelag vises allerede ved hans inkluderende velkomstsmil, og mer generelt ved hans alminnelige omgangstone med oss pasienter.

Han har mang en gang halt meg opp fra fortvilelsens rand - til å se langt lysere og mer optimistisk på min egen helsetilstand.

Konklusjon: Etter min vurdering - basert på flere års erfaring - er dr Ljones en ytterst kompetent medisinsk fagmann, med et sjeldent godt grep om pasientens behov på alle plan.

Flink

Lyttende hjelpsom og stiller opp, er tilstede når man trenger han, godt humør.tar vare på. Er han usikker sender han pasienten videre

En fantastisk lege!

Lyttende, alltid i godt humør! Profesjonell! Dyktig! Rett og slett en fantastisk lege som jeg aldri vil bytte!

Superduper :-)

Veldig gode erfaringer. Følger veldig godt opp, lett å kommunisere med. Beste fastlegen jeg hat hatt :-)

Fantastisk lege!

En fantastisk lege. Han lytter og forstår. Tar de nødvendige undersøkelser og henviser videre ved behov. Kunnskapsrik og dyktig. Alltid i godt humør. Følger opp og tar seg tid. Anbefales. Den beste legen jeg noen gang har hatt!