Torstein Ljones

Tlf: 55 11 78 10 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Torstein Ljones er en av 238 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Torstein Ljones

meget dyktig

ingenting å klage på...alltid hjelpsomme i resepsjon...legen er den desidert beste jeg har møtt...empatisk, lyttende og svarer tom på email....meget bra

Rett og slett en herlig fyr !

Jeg har dessverre vært borti mange leger i mitt liv (kronisk sykdom kombinert med mye flytting). Denne legen er den beste jeg har hatt ! Utrolig ofte føler man at legen har svært liten tid, at man er på "samlebånd" ? Torstein derimot stiller spørsmål, lytter alltid, og gir meg følelsen av at han er oppriktig interessert i hvordan jeg har det. Han husker både meg og min historie godt (f.eks. : "Hvordan hadde du det på ferien din til XXXX i vår", hjalp det godt med varmt klima ?) Han har et utrolig behagelig vesen. Han er absolutt ikke en som lett skriver ut sykemeldinger, men vi diskuterer oss frem til alternative løsninger og behandling. Jeg er overbevist om at han er grunnen til at jeg ikke er havnet i "uføre-statistikken". Hurra for fastlegen min !

En god lyttende lege !!

Tar deg på alvor.
Du tør betro deg til han nesten som en "venn"
Lytter og lar deg snakke ut.
Noterer det du sier, noe som jeg føler at han tar seg tid til samtidig som han lytter. Noe som gjør at han vet hva han bør følge opp ved neste konsultasjon.
Han kommer med gode råd, men han lar meg få velge hvilke alternativ vi skal gå for.

En god opplevelse

Ljones er en utrolig bra lege å komme til. Han lytter, er forståelsesfull og tar deg på alvor. Jeg har stor respekt for leger som kan faget sitt, og dette gjelder Ljones. Anbefales på det sterkeste

Den beste legen

Har en evne til å høre på hva pasienten sier, og ta stilling til dette. Veldig rolig og medmenneskelig person.

"Samvittighets"lege?

“Fastlege Torstein Ljones har reservert seg mot å utføre følgende: Henvisning til abort”. For meg er dette alene grunn nok til ikke å velge denne fastlegen.

Lytter , hører etter hva du har og si, vurderer nøye alt som trengs, sender videre fort

Snill og grei lege som lytter til pasientene. Tar hensyn uansett. Veldig flink med barn og ungdommer. Anbefales på det sterkeste.

Har ikke annet enn godt å si om ljones som fastlege, tar seg alltid god tid, lytter til deg, alltid ett smil på lur . Han ser deg som en helthet. Kunne ikke hatt en bedre lege...annbefales på det sterkeste

Fantastisk Lege!

Tar seg god tid til deg, lytter hva du har å si, kommer med gode råd, alltid glad og i godt humør osv... Finnes så mye bra med denne legen både yrkesmessig og personlighetsmessig

kunne ikke vært mer fornøyd

Har vært hos denne legen noen ganger og var kjempe fornøyd.Men på grunn av flytting har jeg godt til en annen lege . Han var utrolig dyktig og flink, og jeg fikk veldig god hjelp, og ikke minst god oppfølging av min sykdom. Selv om jeg nå må kjøre 20 min eller ta to busser vuderer jeg sterkt og gå tilbake . Dette er en lege som kan annbefales på det sterkeste

"Han er eksemplarisk"

Legen får terningskast 6...fra meg! Den beste lege jeg noen gang har hatt i mine 30 år i Norge. Som lege og som person, har jeg opplevd ham som: tilstedevarende, omsorgsfull, reflektert, engasjert, troverdig, empatisk, intelligent og dyktig! I tillegg, er legen vennlig, varm og jordnær....Han er unik !!!

Beste legen jeg har hatt!

Jeg har tidligere hatt mange plager som andre leger ikke har giddet å se på engang. En av mine tidligere leger har til og med sagt at jeg må bare komme tilbake hvis det ikke går vekk, uten å utføre noe form for sjekk. Han her derimot, har sendt meg til spesialister, tatt prøver, undersøkt nøye og har klart å finne frem til det meste. Jeg har fått god behandling og han har vist at han bryr seg om helsen min. Han hiver ikke piller rundt seg, men sørger heller for at han finner den mest skånsomme, men også effektive behandlingen for plagen din. Som tittelen sier; beste legen jeg har hatt, noensinne :)

Dyktig og koselig lege

Har samme lege til meg, mannen og barna, og jeg er storfornøyd! Er for det meste ungene som trenger lege, og han er tålmodig, barnevennlig og gjør en god jobb. Vi har bare gode erfaringer med legebesøkene våre.

Tar deg på alvor

Dette er en lege som tar både store og små på alvor. Ha tar seg tid til og finne ut av hva som er gale, han lytter til problemstillingen, sykdommer tar han på alvor,sender en hvor det trengs, barna kommer til orde, nøye med behandlinger, respektere dine meninger Så dette er en lege som er vert og ha !!!!