Torstein Ljones

Tlf: 55 11 78 10 – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Torstein Ljones er en av 240 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Torstein Ljones

Superduper :-)

Veldig gode erfaringer. Følger veldig godt opp, lett å kommunisere med. Beste fastlegen jeg hat hatt :-)

Fantastisk lege!

En fantastisk lege. Han lytter og forstår. Tar de nødvendige undersøkelser og henviser videre ved behov. Kunnskapsrik og dyktig. Alltid i godt humør. Følger opp og tar seg tid. Anbefales. Den beste legen jeg noen gang har hatt!

meget dyktig

ingenting å klage på...alltid hjelpsomme i resepsjon...legen er den desidert beste jeg har møtt...empatisk, lyttende og svarer tom på email....meget bra

Rett og slett en herlig fyr !

Jeg har dessverre vært borti mange leger i mitt liv (kronisk sykdom kombinert med mye flytting). Denne legen er den beste jeg har hatt ! Utrolig ofte føler man at legen har svært liten tid, at man er på "samlebånd" ? Torstein derimot stiller spørsmål, lytter alltid, og gir meg følelsen av at han er oppriktig interessert i hvordan jeg har det. Han husker både meg og min historie godt (f.eks. : "Hvordan hadde du det på ferien din til XXXX i vår", hjalp det godt med varmt klima ?) Han har et utrolig behagelig vesen. Han er absolutt ikke en som lett skriver ut sykemeldinger, men vi diskuterer oss frem til alternative løsninger og behandling. Jeg er overbevist om at han er grunnen til at jeg ikke er havnet i "uføre-statistikken". Hurra for fastlegen min !

En god lyttende lege !!

Tar deg på alvor.
Du tør betro deg til han nesten som en "venn"
Lytter og lar deg snakke ut.
Noterer det du sier, noe som jeg føler at han tar seg tid til samtidig som han lytter. Noe som gjør at han vet hva han bør følge opp ved neste konsultasjon.
Han kommer med gode råd, men han lar meg få velge hvilke alternativ vi skal gå for.