Torstein Ljones

Autorisasjon (2004)

Torstein Ljones er en av 253 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Torstein Ljones

Fantastisk Lege!

Tar seg god tid til deg, lytter hva du har å si, kommer med gode råd, alltid glad og i godt humør osv... Finnes så mye bra med denne legen både yrkesmessig og personlighetsmessig

kunne ikke vært mer fornøyd

Fantastisk lege

Har vært hos denne legen noen ganger og var kjempe fornøyd.Men på grunn av flytting har jeg godt til en annen lege . Han var utrolig dyktig og flink, og jeg fikk veldig god hjelp, og ikke minst god oppfølging av min sykdom. Selv om jeg nå må kjøre 20 min eller ta to busser vuderer jeg sterkt og gå tilbake . Dette er en lege som kan annbefales på det sterkeste

"Han er eksemplarisk"

Legen får terningskast 6...fra meg! Den beste lege jeg noen gang har hatt i mine 30 år i Norge. Som lege og som person, har jeg opplevd ham som: tilstedevarende, omsorgsfull, reflektert, engasjert, troverdig, empatisk, intelligent og dyktig! I tillegg, er legen vennlig, varm og jordnær....Han er unik !!!

Beste legen jeg har hatt!

Jeg har tidligere hatt mange plager som andre leger ikke har giddet å se på engang. En av mine tidligere leger har til og med sagt at jeg må bare komme tilbake hvis det ikke går vekk, uten å utføre noe form for sjekk. Han her derimot, har sendt meg til spesialister, tatt prøver, undersøkt nøye og har klart å finne frem til det meste. Jeg har fått god behandling og han har vist at han bryr seg om helsen min. Han hiver ikke piller rundt seg, men sørger heller for at han finner den mest skånsomme, men også effektive behandlingen for plagen din. Som tittelen sier; beste legen jeg har hatt, noensinne :)

Dyktig og koselig lege

Har samme lege til meg, mannen og barna, og jeg er storfornøyd! Er for det meste ungene som trenger lege, og han er tålmodig, barnevennlig og gjør en god jobb. Vi har bare gode erfaringer med legebesøkene våre.