Kristin Lunde

Autorisasjon (2002)

Kristin Lunde er en av 24 fastleger i Bjørnafjorden

Siste vurderinger av Kristin Lunde

Skuffende

Lite lyttende, og henviste til feil spesialist.

Ga henne flere sjanser, men det var samme kalde front hver gang. Hadde hun vært effektiv, og flink så hadde jeg kunne sett mellom fingrene på litt lite varme.

Isteden brukte hun mye tid på skumlese journalen, for så å be meg fylle i hullene som hun hoppet over.

Det har jeg ikke tid til.

Kristin innehar alle de etiske kvalitetene for leger

Kristin verner om menneskets helse. Hun helbreder, lindrer og trøster. Hun hjelper oss syke til å gjenvinne vår helse slik at vi blir friske igjen til å bevare helsen.

Kristin bygger sin gjerning på respekt for grunnleggende menneskerettigheter, og på sannhet og rettferdighet i forholdet til pasient og samfunn.

Kristin er profesjonell, erfaren og lett å kommunisere med. Er svært fornøyd med å ha henne til min fastlege:-)

Streng

Veldig streng og lite empatisk. Flink på det fysiske, men ikke psykiske lidelser. Hun forsøker ikke en gang å sette seg inn i situasjonen, hun bare avfeier det

Tar seg tid

Er profesjonell og lytter. Gjør alltid jobben med beste hensikt og tar seg tid til deg. Alle som jobber der er hyggelig og imøtekommende.

Tillitsfull og dyktig

Høy faglig kompetanse. Omtenksom og empatisk. Tillitsvekkende. Lett og forbeholde seg til og strekker seg langt for å finne løsninger både for meg og barnet mitt.