Kristin Lunde

Irislegene AS

2002

Ventetid

Se antatt ventetid før du kan få plass på legens liste

Irislegene AS
Hamnevegen 48 5200 Os
Tlf: 56 57 53 90 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Kristin Lunde er en av 17 fastleger i Os

Siste vurderinger av Kristin Lunde

Tar seg tid

Er profesjonell og lytter. Gjør alltid jobben med beste hensikt og tar seg tid til deg. Alle som jobber der er hyggelig og imøtekommende.

Tillitsfull og dyktig

Høy faglig kompetanse. Omtenksom og empatisk. Tillitsvekkende. Lett og forbeholde seg til og strekker seg langt for å finne løsninger både for meg og barnet mitt.

Den beste legen jeg har hatt!

Den beste legen jeg har hatt! En lege som tar meg på alvor, følger opp grundig og strekker seg langt for å hjelpe. Timen starter presis, og Kristin er god på kommunikasjon og konstruktiv samtale.

Lege til å stole på!

Følger opp der det er nødvendig. Har hun beskjeder til deg verd. videre behandling Ringer hun deg om ettermiddagen om hun ikke har fått tak i deg på dagtid.

en bestemt dame

Flink lege men overasker meg litt når ho står og snakker og ser ut vinduet og ikke får øyenkontakt med ho men sender deg videre til spesialister uten og spørre om det er greit for deg

Fornøyd

Jeg har gått til Kristin under svangerskapet, og er meget fornøyd med fantastisk oppfølging og god kompetanse innen dette feltet :-)

Gjennomsnittlig

Har hatt Kristin Lunde som fastlege i flere år nå, men opplever ofte å ikke bli tatt seriøst. Ble blant annet anbefalt å ta meg en fjelltur når jeg slet med migrene, når det derimot viste seg at p-pillene irriterte frem migreneanfallene mine.

Ikkje tatt på alvor

Hadde ho som fastlege i nokre år. Ho er hyggelig og flink på mange områder. Men eg opplevde ved nokre tilfeller at ho ikkje tok meg på alvor, og etter min opplevelse ikkje undersøkte tilstrekkelig. Deriblandt ved jernmangel i svangerskapet, så tok ho ikkje etterkontroll før eg etterspurte. Då var ho også tilbakeholdene, heilt til eg informerte ho om at eg framleis såg stjerner.