Kristin Lunde

Autorisasjon (2002)

Kristin Lunde er en av 24 fastleger i Bjørnafjorden

Siste vurderinger av Kristin Lunde

Fantastisk fastlege

Kristin Lunde er svært kunnskapsrik og følger opp alle avtaler/undersøkelser raskt og ryddig, tar oss alle virkelig på alvor. Hun har min fulle tillit og jeg er veldig takknemlig for at familien har en så fantastisk fastlege!

Fantastisk lege

Har hatt Kristin som fastlege siden 2005 og har fått veldig god oppfølging og hjelp både fysisk og når jeg en periode slet psykisk. Kommer aldri til å bytte og begge mine voksne barn går der og er veldig fornøyd. Anbefales på det sterkeste. Raskt svar digitalt.

Lyttende og oppdatert

Kristin er lyttende og oppdatert. Hun undersøker når noe er uklart og gir gode, konstruktive tilbakemeldinger.

Flink, trygg og tillitsvekkjande.

Kristin gjer grundige undersøkingar og gode vurderingar. Ho er god på oppfølging. Dersom det hastar får eg time straks.

Anbefales!!!

Kristin Lunde har vært min fastlege i flere år og bistått på en fantastisk måte gjennom både fysiske plager og psykiske utfordringer. Hun er imøtekommende og lyttende, og samtidig trygg i sin faglighet og gir råd til det beste for pasienten. Kristin får mine beste anbefalinger!!! Legekontoret generelt har gjennomgått store endringer etter sammenslåingen og har nå stort forbedringspotensiale når det gjelder tilgjengelighet og mottakelse pr telefon, men fastlege Lunde bytter jeg aldri bort!