Sten Arve Wegner Lønning

Autorisasjon (1997)

Nordås Legesenter AS Telefonnummer55 10 94 8055 10 94 ...
Søråshøgda 9 - KILDEN SENTER 5235 Rådal
Sten Arve Wegner Lønning er en av 253 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Sten Arve Wegner Lønning

Svært urovekkende og negativ konsultasjon

Etter å ha måtte vente mer enn 40 minutter over avtalt tid for legekonsultasjon for setting av influensavaksine, innledes min samtale med fastlege med et forslag om en mer effektiv utnyttelse av tiden vår. Dette siden man er pålagt å vente i 20 minutter med å forlate legekontoret etter at vaksinen er satt, istedet for å be laboratoriepersonnelet sette vaksinen mens man likevel venter oå å få komme inn til konsultatasjonen. Dette går dessuten på bekostning av min arbeidstid. Min fastlege Lønning reagerte svært negativt på det han må ha følt som negativ kritikk. Han ble tydelig både sint og sur. Etter å selv ha satt injeksjonen gav han meg tydelig beskjed om at konsultasjonen var over og besvarte mine oppfølgingsspørsmål med enstavelsesord ja/nei, fortsatt sint og avvisende. Jeg har benyttet Lønning som min fastlege i en årrekke og stort sett hatt et godt og positivt inntrykk av ham som behandler, med noen unntak. Nå mistet jeg dessverre all tillit til ham og kommer til å bytte fastlege umiddelbart. Jeg opplevde beklageligvis som uventet og sjokkerende, og svært negativt.

Verdens beste og mest fantastiske lege

Verdens beste og mest fantastisk lege, flink er han også. Han har håpløs lang ventetid, det er et minus. Uansett hvor forsinket han er så har han alltid god tid til deg.

Beste som har skjedd meg

Har aldrig gitt meg opp og har jobbet nonstop for og fine ut av mine problemer en fantastisk fyr som alltid har et smil på lur.

Fantastisk!

Han er veldig behagelig å snakke med, vier deg den tiden du trenger og er veldig profesjonell og dyktig.

Gjør en god lege jobb!

Jeg har hatt Lønning som min fast lege i 13 år. Som med de fleste mennesker, så tar det litt tid til å lære og kjenne hverandre, og stole på. Lønning har gått veldig langt for å hjelpe meg i mitt liv. Når man begynner å forstå at fastlegen ikke er en psykolog, og at en lege time ikke er 60 minutter. Så forstår man at Dr.Lønning gjør en veldig god jobb.
Han smiler også alltid til deg når du kommer. Gir deg ett fast håndtrykk, og er lyttende og fokusert på det du har å si når du er inne hos han.
Om det er noe spesielt, så bryker han den tiden det trengs selv om det sitter andre å venter.
Noe vente tid kan det være da på vente rommet.

Siden han er en flink og populær lege. Så burde du planlegge en tid i forveien med å bestille time hos han som ikke haster.
En god lege som bare blir bedre og bedre, og som brenner for sitt yrke!