Sten Arve Wegner Lønning

Søråshøgda 9 - KILDEN SENTER 5235 Rådal
Sten Arve Wegner Lønning er en av 238 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Sten Arve Wegner Lønning

Verdens beste lege!

Dr. Lønning er en varm, lyttende og empatisk lege. Faglig flink og alltid i strålende godt humør! Føler alltid jeg er i de tryggeste hender!

Ikke god nok

Tar seg ikke tid, vanskelig å få taki, bryr seg ikke særlig når ting er vanskelig å finne ut av. Er grei til generelle ting, men ikke flink eller tålmodig når ting ikke går som han vil.

Veldig profesjonell og forståelsesfull

Har hatt han som min fastlege i 21 år og er kjempefornøyd! Er nok ofte litt ventetid, men sjeldent mer enn 40 min. Tar meg alltid seriøst og følger meg grundig opp. En god lytter og alltid imøtekommende og blid!

Helt fantastisk, og den beste legen jeg har hatt

Lønning er faglig dyktig, forståelsesfull, empatisk og en solstråle. Selv om han er travel og man må gjerne må vente 30-40 minutter for å komme inn, er det verdt det. Grunnen til all ventingen er at Lønning tar seg tid til hver pasient, og dermed har man selv også utbytte av det når man behøver å bli lyttet til.
Av hele mitt hjerte kan jeg anbefale Lønning på det varmeste!

Tar med alvorlig når jeg har bekymringer og behandler meg på en korrekt måte. Tilgjengelig om jeg trenger hjelp. Veldig forståelsesfull og ikke minst et smittende og godt humør. Har hatt ham som fastlege i 10 år og er MEGET fornøyd 😀