Sten Arve Wegner Lønning

Nordås Legekontor AS

1997

Nordås Legekontor AS Telefonnummer55 10 94 8055 10 94 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Søråshøgda 9 - KILDEN SENTER 5235 Rådal
Sten Arve Wegner Lønning er en av 239 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Sten Arve Wegner Lønning

Gjør en god lege jobb!

Jeg har hatt Lønning som min fast lege i 13 år. Som med de fleste mennesker, så tar det litt tid til å lære og kjenne hverandre, og stole på. Lønning har gått veldig langt for å hjelpe meg i mitt liv. Når man begynner å forstå at fastlegen ikke er en psykolog, og at en lege time ikke er 60 minutter. Så forstår man at Dr.Lønning gjør en veldig god jobb.
Han smiler også alltid til deg når du kommer. Gir deg ett fast håndtrykk, og er lyttende og fokusert på det du har å si når du er inne hos han.
Om det er noe spesielt, så bryker han den tiden det trengs selv om det sitter andre å venter.
Noe vente tid kan det være da på vente rommet.

Siden han er en flink og populær lege. Så burde du planlegge en tid i forveien med å bestille time hos han som ikke haster.
En god lege som bare blir bedre og bedre, og som brenner for sitt yrke!

Dårlig tid og lite pålitlig

Gjentatte ganger har han glemt å fylle på resepter. Det tar lang tid å komme til, og når man først kommer til er han lite forståelsesfull og lite løsningsorientert.

Snill og flink lege

Han er god og han er flink. Det virker som at han er kunnskapsrik og vi kan og gjør stoler på han. Veldig flott.

Verdens beste lege!

Dr. Lønning er en varm, lyttende og empatisk lege. Faglig flink og alltid i strålende godt humør! Føler alltid jeg er i de tryggeste hender!

Ikke god nok

Tar seg ikke tid, vanskelig å få taki, bryr seg ikke særlig når ting er vanskelig å finne ut av. Er grei til generelle ting, men ikke flink eller tålmodig når ting ikke går som han vil.