Rolf Arne Løvøy

Autorisasjon (1983)

Nesttun Allmennpraksis Telefonnummer55 11 70 5055 11 70 ...
Østre Nesttunvei 20 5221 Nesttun
Rolf Arne Løvøy er en av 253 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Rolf Arne Løvøy

Meget dyktig

Meget flink og dyktig lege som jeg har hatt i lang tid. Rolig lege som lytter, empatisk, sender deg videre om behov.

Missfornøyd

Er noe grei på å lytte, men tar deg ikke alvorlig. Og sender deg ikke videre på undersøkelse. Lang ventetid. Helsesekretærene er ikke flink med barn.

Tillitvekkende og troverdig.

Har hatt Løvøy som fastlege i flere tiår. I den grad jeg har trengt hans hjelp, har det vært av god nytte. Han tar seg tid og virker interessert. Allikevel bruker han tiden godt og er effektiv uten å virke avvisende. Jeg er en svært fornøyd bruker!

Veldig fornøyd

Dr Løvøy er en flink, engasjert, humoristisk, reflektert og empatisk mann. Han er løsningsorientert, og 'ser' ofte hva jeg trenger før jeg ser det selv. Stoler på at han vil meg vel og kan anbefale han på det varmeste

Meget fornøyd

Jeg har vært pasient hos Løvøy i mer enn 10 år, og er særdeles fornøyd. Han er lyttende og interessert, løsningsorientert og imøtekommende. Jeg opplever ham også som et trivelig menneske som det er enkelt å snakke med og lett å få tillit til. I det siste har også resepsjonen blitt mye bedre på ventetider og tilgjengelighet. Legen er som regel ganske presis og betjeningen effektiv. Kan uten problemer anbefale dr. Løvøy til andre.