Nesttun Allmennpraksis

Østre Nesttunvei 20 5221 Nesttun

Siste vurderinger av Nesttun Allmennpraksis

Frekk

Lege: Lene Kristin Kroken Skrevet

Beskyldninger om promiskuitet og tilsnakk om dårlig seksuell helse da jeg ville sjekke meg for kjønnssykdommer.

Fornærmende

Lege: Lene Kristin Kroken Skrevet

Jeg fikk time hos Lene Kroken da min fastlege var sykemeldt i en periode. Da jeg ba om ny resept av en medisin jeg har brukt sammenhengende i over fem år nektet hun gi meg denne. Hun kalte meg avhengig og at jeg brukte medisinen for rusens skyld. Jeg ble svært lei meg av å bli beskyldt for noe så alvorlig.
Da min fastlege kom tilbake fortalte jeg om hendelsen, og han sa at det ikke er mulig å få noen rus av medisinen jeg etterspurte. Episoden gikk veldig inn på meg, og gjorde at jeg ikke ønsker å være pasient hos henne igjen.

Flink, effektiv, hyggelig

Lege: Lene Kristin Kroken Skrevet

Det tok litt tid før jeg ble kjent med og trygg på Lene Kroken, men nå er hun så desidert den beste fastlegen jeg har hatt. Tar problemene mine på alvor, henviser videre hvis nødvendig og følger opp.
En dyktig lege. Anbefales!

Veldig fornøyd!

Lege: Lene Kristin Kroken Skrevet

I motsetning til mange andre som har skrivet her, er jeg veldig fornøyd med å ha henne som fastlege! Blir alltid tatt på alvor, og er veldig flink til å berolige meg.
Var fra tidlig av bekymret om dette var legen for meg etter å ha lest anmeldelsene her, men hun har motbevist det raskt!

God lege men,

Lege: Rolf Arne Løvøy Skrevet

De helsesekretærene må finne seg en ny jobb, burde absolutt ikke ha noen menneskelig kontakt, overhodet. Lite profesjonelle, dessverre.