Nesttun Allmennpraksis

Østre Nesttunvei 20 5221 Nesttun

Siste vurderinger av Nesttun Allmennpraksis

God lege men,

Lege: Rolf Arne Løvøy Skrevet

De helsesekretærene må finne seg en ny jobb, burde absolutt ikke ha noen menneskelig kontakt, overhodet. Lite profesjonelle, dessverre.

Meget dyktig

Lege: Rolf Arne Løvøy Skrevet

Meget flink og dyktig lege som jeg har hatt i lang tid. Rolig lege som lytter, empatisk, sender deg videre om behov.

Missfornøyd

Lege: Rolf Arne Løvøy Skrevet

Er noe grei på å lytte, men tar deg ikke alvorlig. Og sender deg ikke videre på undersøkelse. Lang ventetid. Helsesekretærene er ikke flink med barn.

Ikke fornøyd

Lege: Lene Kristin Kroken Skrevet

Pga flytting byttet jeg til denne legen... Dårlig erfaring. Lytter ikke til pasienten, virker ikke interessert i hva du har og si. Byttet fastlege nå.

Dyktig og grundig

Lege: Kari Skagseth Skrevet

Kari er en på alle måter vennlig, imøtekommende og dyktig lege!
Hun er lyttende, viser oppriktig interesse, undersøker grundig, og nøler ikke med å henvise videre til spesialister, i mitt tilfelle til Hagavik kysthospital, når det er behov for det.
Hun fulgte opp med telefon for å sjekke at time hos spesialist var på plass, og melding på telefon om resultat av annen prøve som ble tatt hos henne, og sendt til analyse, kom raskt og problemfritt.
En glimrende lege jeg håper å kunne beholde som fastlege så lenge behovet og tilbudet er der! :-)