Rolf Arne Løvøy

Østre Nesttunvei 20 5221 Nesttun
Rolf Arne Løvøy er en av 238 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Rolf Arne Løvøy

Tillitvekkende og troverdig.

Har hatt Løvøy som fastlege i flere tiår. I den grad jeg har trengt hans hjelp, har det vært av god nytte. Han tar seg tid og virker interessert. Allikevel bruker han tiden godt og er effektiv uten å virke avvisende. Jeg er en svært fornøyd bruker!

Dyktig!

Jeg har vært en del på legekontoret ifm. sykdom hos barn. Dr. Løvøy er kort og godt dyktig og empatisk! Han tar seg tid, men er likevel effektiv. Jeg gir ham mine varmeste anbefalinger.

Veldig fornøyd

Dr Løvøy er en flink, engasjert, humoristisk, reflektert og empatisk mann. Han er løsningsorientert, og 'ser' ofte hva jeg trenger før jeg ser det selv. Stoler på at han vil meg vel og kan anbefale han på det varmeste

Meget fornøyd

Jeg har vært pasient hos Løvøy i mer enn 10 år, og er særdeles fornøyd. Han er lyttende og interessert, løsningsorientert og imøtekommende. Jeg opplever ham også som et trivelig menneske som det er enkelt å snakke med og lett å få tillit til. I det siste har også resepsjonen blitt mye bedre på ventetider og tilgjengelighet. Legen er som regel ganske presis og betjeningen effektiv. Kan uten problemer anbefale dr. Løvøy til andre.

God fagkunnskap og kommunikasjon.
Tar alle problemer like alvorlig, stor som små.
Dveler ikke ved opplagte problemstillinger.
Kjapp og effektiv men som samtidig tar seg god tid om nødvendig.
Dyktig, meget dyktig

Burde aldri vært lege!

Da min fastlege har ferie, skulle jeg få hjelp av denne legen.
Han ville ikke ha noe med meg å gjøre da han ikke driver med utredninger!
Så min konklusjon blir at vi her har å gjøre med en mann som har valgt feil yrke, lege vil jeg ihvertfall ikke kalle han.

Han driver kanskje god butikk, men å hjelpe mennesker i nød gjør han ikke!

Involverende venterom

Svært uheldig resepsjonsområde, da den ligger midt i venterommet og alle på venterommet blir involvert i din samtale med personalet. Urinprøveskap er plassert i venterommet, og det er ubehagelig å levere prøvene der til alles beskuelse. Ellers er legekontoret rent, ryddig og pent.

Dyktig lege

Lege med store fagkunnskaper og utmerkete evner til å ivareta pasienter.

Helt ok

Grei lege, det jeg ikke er fornøyd med er selve venterommet. Alltid overbefolket og selve skranken til sekretærene har ingen støyskjerming slik at alle på venterommet hører alt som blir sat her. Det er litt ubehagelig!