Rolf Arne Løvøy

Østre Nesttunvei 20 5221 Nesttun
Rolf Arne Løvøy er en av 235 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Rolf Arne Løvøy

Tillitvekkende og troverdig.

Har hatt Løvøy som fastlege i flere tiår. I den grad jeg har trengt hans hjelp, har det vært av god nytte. Han tar seg tid og virker interessert. Allikevel bruker han tiden godt og er effektiv uten å virke avvisende. Jeg er en svært fornøyd bruker!

Dyktig!

Jeg har vært en del på legekontoret ifm. sykdom hos barn. Dr. Løvøy er kort og godt dyktig og empatisk! Han tar seg tid, men er likevel effektiv. Jeg gir ham mine varmeste anbefalinger.

Veldig fornøyd

Dr Løvøy er en flink, engasjert, humoristisk, reflektert og empatisk mann. Han er løsningsorientert, og 'ser' ofte hva jeg trenger før jeg ser det selv. Stoler på at han vil meg vel og kan anbefale han på det varmeste

Meget fornøyd

Jeg har vært pasient hos Løvøy i mer enn 10 år, og er særdeles fornøyd. Han er lyttende og interessert, løsningsorientert og imøtekommende. Jeg opplever ham også som et trivelig menneske som det er enkelt å snakke med og lett å få tillit til. I det siste har også resepsjonen blitt mye bedre på ventetider og tilgjengelighet. Legen er som regel ganske presis og betjeningen effektiv. Kan uten problemer anbefale dr. Løvøy til andre.

God fagkunnskap og kommunikasjon.
Tar alle problemer like alvorlig, stor som små.
Dveler ikke ved opplagte problemstillinger.
Kjapp og effektiv men som samtidig tar seg god tid om nødvendig.
Dyktig, meget dyktig