Astrid Elisabeth Rolstad Mangersnes

Krambua Legesenter

1996

Krambua Legesenter Telefonnummer55 33 68 8055 33 68 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Krambualegesenter Fjøsangerveien 215 5073 Bergen
Astrid Elisabeth Rolstad Mangersnes er en av 239 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Astrid Elisabeth Rolstad Mangersnes

Hastig lege

Legen roper meg opp og snur ryggen til for å gå inn på kontoret før jeg har rukket å gå inn første døren.
Når jeg lukker neste dør, døren inn til legekontoret, blir jeg spurt «hva kan jeg hjelpe deg med»før jeg har satt meg ned.
Ved spørsmål om råd blir jeg anbefalt å lese om forskjellige preparater og finne det som passer best for meg.

Anbefales absolutt ikke

Hun kan virke som en blid dame men er veldig dårlig fastlege.
Hun har veldig varierende dagsform som gjør at hun ikke kan oppfører seg likt mot samme pasient hver gang. Kan smile en gang og være veldig stresset, irritert og uinteressert neste gang.
Jeg følte at hun brydde seg lite .Hun var også dårlig på oppfølging.
Byttet vekk fra henne og angrer ikke et sekund.

Det eneste positive jeg kommer på er at man kan få time samme dag på senteret. Som kan i praktisk bli problem med kort varsel på sms og ingen som tar telefonen!
Vil ikke anbefale henne til noen

Kunne aldri tenkt meg å bytte

Hun får pasienter til å føle seg velkommen, forstått, lyttet til og at man blir tatt på alvor. Hun er flink, og vet når hun skal sende videre til spesialister/andre. Hun er tvers gjennom en omsorgsperson, og jeg kunne aldri tenkt på å bytte til en annen lege.

Beste legen noensinne

Astrid er en lege som lytter til deg, kommer lett til hos henne og virkelig tar vare på sine pasienter. Kunne ikke hatt en bedre lege.

Flink lege

Flink lege,
men tilgjengeligheten er lite pasientvennlig. Vanskelig å komme i kontakt med legekontoret å få avtalt time. Måtte betale for time fått på SMS som rent praktisk var umulig å nå .