Astrid Elisabeth Rolstad Mangersnes

Krambua Legesenter

1996

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Krambua Legesenter Telefonnummer55 33 68 8055 33 68 ...
Krambualegesenter Fjøsangerveien 215 5073 Bergen
Astrid Elisabeth Rolstad Mangersnes er en av 241 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Astrid Elisabeth Rolstad Mangersnes

Dårlig fastlege!

Når jeg har vært hos Astrid føler jeg meg rett og slett til bry. Må haste meg gjennom det jeg har på hjertet og går nesten alltid ut der ifra med en dårlig følelse. Kjenner meg igjen i det en har skrevet lenger nede, at hvordan hun «behandler deg» kommer an på dagsformen hennes. Det er ingen oppfølging, man får heller ikke dobbelt time(noe jeg fikk beskjed om hvertfall) + hun er ikke tilgjengelig på helsenorge. Med andre ord, det blir ingen relasjon mellom lege og pasient.Tror mye av grunnen til mine hypokonderi plager gjennom årene skyldes dårlig oppfølging og utrygghet her ifra. Anbefales ikke!:-)

Hastig lege

Legen roper meg opp og snur ryggen til for å gå inn på kontoret før jeg har rukket å gå inn første døren.
Når jeg lukker neste dør, døren inn til legekontoret, blir jeg spurt «hva kan jeg hjelpe deg med»før jeg har satt meg ned.
Ved spørsmål om råd blir jeg anbefalt å lese om forskjellige preparater og finne det som passer best for meg.

Anbefales absolutt ikke

Hun kan virke som en blid dame men er veldig dårlig fastlege.
Hun har veldig varierende dagsform som gjør at hun ikke kan oppfører seg likt mot samme pasient hver gang. Kan smile en gang og være veldig stresset, irritert og uinteressert neste gang.
Jeg følte at hun brydde seg lite .Hun var også dårlig på oppfølging.
Byttet vekk fra henne og angrer ikke et sekund.

Det eneste positive jeg kommer på er at man kan få time samme dag på senteret. Som kan i praktisk bli problem med kort varsel på sms og ingen som tar telefonen!
Vil ikke anbefale henne til noen

Kunne aldri tenkt meg å bytte

Hun får pasienter til å føle seg velkommen, forstått, lyttet til og at man blir tatt på alvor. Hun er flink, og vet når hun skal sende videre til spesialister/andre. Hun er tvers gjennom en omsorgsperson, og jeg kunne aldri tenkt på å bytte til en annen lege.

Beste legen noensinne

Astrid er en lege som lytter til deg, kommer lett til hos henne og virkelig tar vare på sine pasienter. Kunne ikke hatt en bedre lege.