Ragnar Moe

Olsvik Legesenter AS Olsvikåsen 4 5183 Olsvik
Ragnar Moe er en av 238 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Ragnar Moe

Overlegen og vet best

Vanskelig å samarbeide med. Har inntrykk av at han ikke tror det jeg sier. Han vet best. Hans ord er lov. Hatt han som fastlege i 2 perioder pga ventelister hos andre pasienter. Kan ikke anbefale han til andre

Ble ikke hørt.

Jeg hadde han som fast lege tidligere. Min erfaring var det at jeg ikke ble hørt eller trodd på. Dette gjordet at jeg unngikk å gå til legen til tross for store helseplager. Dette er synd. Jeg fikk høre flere ganger at han var en utsøkt lege, men tydeligvis kun de som var eldre.

Jeg har opplevd at andre fastleger ikke har forstått hva jeg har prøvd å forklare. Heldigvis så har disse fastlegene tatt seg tid og vært flink til å spørre hva jeg mente. Men dette kan jeg dessverre ikke si om denne fastlegen.

Uprofesjonell

Har ingen god erfaring med denne legen. Hadde han som fastlege noen år, og følte ikke at jeg ble tatt alvorlig med mine problemer . Etter bytte av lege og legekontor ble det heldigvis en annen verden for meg. Med operasjon og god oppfølging .

Behagelig, Profesjonell, Tar seg tid til å lytte.

Er veldig behagelig i sin væremåte, Oppfører seg profesjonnelt i forhold til å finne løsninger, sender til videre utredninger hos spesialister ved de anledninger dette har vært behov for.
Da Dr. Moe tar seg tid til å lytte til pasienten, meg, så skjønner jeg at det kan ta litt tid å komme til for en konsultasjon, de gangene jeg har sagt at det er viktig så kommer jeg til påfølgende dag, meget bra.
Det var tidligere endel telefoni problemer ved forsøk på kontakt med legesenteret men de siste 6. mnd. så har jeg ikke opplevd noen ulemper med dette, veldig hyggelige medarbeidere i skranken.

Dyktig fastlege.

Raganar Moe er akkurat slik en fastlege skal være,dyktig,behagelig,viser omsorg og empati og henviser videre hvis nødvendig!