Ragnar Moe

Olsvik Legesenter Mann, 59 år

Autorisert1988
Ledige plasser 20 av 1735
Vil du bytte til denne fastlegen?

Olsvik Legesenter

Olsvik Legesenter AS Olsvikåsen 4 5183 Olsvik
Ragnar Moe er en av 235 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Ragnar Moe

Uprofesjonell

Har ingen god erfaring med denne legen. Hadde han som fastlege noen år, og følte ikke at jeg ble tatt alvorlig med mine problemer . Etter bytte av lege og legekontor ble det heldigvis en annen verden for meg. Med operasjon og god oppfølging .

Behagelig, Profesjonell, Tar seg tid til å lytte.

Er veldig behagelig i sin væremåte, Oppfører seg profesjonnelt i forhold til å finne løsninger, sender til videre utredninger hos spesialister ved de anledninger dette har vært behov for.
Da Dr. Moe tar seg tid til å lytte til pasienten, meg, så skjønner jeg at det kan ta litt tid å komme til for en konsultasjon, de gangene jeg har sagt at det er viktig så kommer jeg til påfølgende dag, meget bra.
Det var tidligere endel telefoni problemer ved forsøk på kontakt med legesenteret men de siste 6. mnd. så har jeg ikke opplevd noen ulemper med dette, veldig hyggelige medarbeidere i skranken.

Dyktig fastlege.

Raganar Moe er akkurat slik en fastlege skal være,dyktig,behagelig,viser omsorg og empati og henviser videre hvis nødvendig!

Uprofesjonell og inkompetent

Måtte reise med fly med et sykt barn, og trengte en legeerklæring for å dokumentere sykdommen. Ragnar Moe nekter å skrive denne. Hvis det hadde vært på et medisinsk grunnlag hadde det vært ok, men hans argument var at pga flysikkerhet kunne ikke mitt barn ha med seg væske på flyet. Dette er rolleblanding, og leger bør skjønne at de ikke har kompetanse til å vurdere flysikkerhet, bare medisin. Da jeg kritiserte ham sto han opp i resepsjonen og ropte etter meg.

Veldig uprofesjonell.

God lege :)

Har hatt Ragnar Moe som lege hele mitt liv, og han er også fastlege til døtrene mine. Er veldig fornøyd - har alltid fått den hjelpen jeg har trengt, er lett å få time, og han tar oss ofte innimellom timer når han har muligheten.